بیوتی لاویا مرکز تخصصی کراتین مو در کرج

کراتین مو در کرج : اگر جز افرادی هستید که دارای جنس مو فر یا وز هستند حتما یکی از چالش های شما بعد از حمام یا قبل از رفتن به مراسم و جشن های مختلف مرتب و آراسته کردن موهایتان است.

 یکی از روش های رایج صاف و مرتب کردن مو از زمان گذشته تا کنون استفاده از سشوار یا اتو مو های مختلف بوده است که تاثیر بسزایی در تغییر حالت مو ها دارند و شما با استفاده از آنها میتوانید مو های فر یا وز خود را در عرض چند دقیقه به حالت صاف و شلاقی در بیاورید. نا گفته نماند که استفاده از سشوار یا اتو مو به عنوان یک روش موقت برای صافی مو ها در نظر گرفته میشود و شما بعد از شستن مجدد مو ها یا برخورد رطوبت به موهایتان متوجه این خواهید شد که موهایتان به حالت اولیه خود بازگشته اند.

صاف کردن مو ها توسط سشوار و اوتو مو در دراز مدت میتواند باعث وارد شدن آسیب های جدی به موهای شما شود. حرارت این وسایل با گذشت زمان باعث از بین رفتن رطوبت موهای شما و شکننده شدن آنها میشود و در اثر کمبود رطوبت و خشکی مو به تدریج شما متوجه انواع موخوره در قسمت های مختلف مو خود از جمله قسمت پایینی ساقه مو میشوید.

با وجود همه این مشکلات در اثر استفاده مداوم از سشوار یا اتو مو اگر همچنان علاقع به داشتن مو های صاف و شلاقی دارید میتوانید کراتین را به موهای خود هدیه دهید.

5 مزیت کراتینه کردن مو

این مطلب را بخوانید
ویژگی رفتار پرستار کودک

صاف و درخشان شدن مو ها:

از آنجایی مو همواره یکی از عوامل تاثیر گذار در زیبایی و جذابیت هر فردی به حساب می آید افراد همواره به دنیال روش هایی برای آراسته نشان دادن موهایی خود هستند.

بعد از انجام کراتین درصد زیادی از نگرانی شما در رابطه با داشتن موهای آراسته و مرتب کاهش میابد زیرا کراتین باعث صاف و درخشنده شدن موهای شما میشود و موهایی همواره مرتب را به شما هدیه میدهد.

آسان شدن نگهداری مو:

اگر شما دارای موهای  فر یا وز باشید برای مرتب و سالم نگه داشتن موهایتان همواره باید روش ها و مراقب های خاصی را انجام دهید.

با کراتین کردن موها نگهداری موهای شما تا حد بسیار زیادی آسان میشود و شما نیازی به انجام دادن روش پر هزینه برای مراقب و نگهداری موهای خود ندارید.

ترمیم موهای آسیب دیده:

مو های شما در اثرر رنگ و دکلره یا استفاده مداوم از سشوار یا اتو مو دچار آسیب میشود که این آسیب در اثر از بین رفتن پروتئین های مو از جمله کراتین و رطوبت مو است. این آسیب اگر درمان نشود میتواند جلوه ایی بد به موهایی شما بدهد و باعث وز و نامرتب دیده شدم موهای شما شود..

یکی از روش های ترمیم موهای آسیب دیده انجام کراتین مو است که باعث بازگشت رطوبت و پروتین های از دست رفته مو میشود.

تسریع رشد موها:

انجام کراتین باعث اضافه شدن حجم تقریبا بالایی از پروتئین به موهای شما میشود که این پروتئین ها در افزایش استحکام موهای شما تاثیر بسزایی دارد.

این مطلب را بخوانید
کاشت مو

بالا رفتن میزان استحکام مو از شکستن آنها جلوگیری میکند و باعث تسریع رشد موهای شما میشود.

محافظت از مو:

کراتین علاوه بر ترمیم موهای شما از وارد شدن آسیب مجدد به موهایتان نیز جلوگیری میکند.

کراتین با ایجاد لایه محافظ از آسیب دیدن شما در اثر حرارت و آلودگی جلوگیری میکند.

ریباندینگ مو چیست؟

ریباندینگ مو در کرج همانند کراتین مو در کرج و گلت از خدمات ارائه شده جهت صافی دائمی مو میباشد. فرق ریباندینگ با سایر این این روش ها در کمتر بودن ضرر آن و نتیجه دهی بهتر آن است. از نظر متخصصان زیبایی و مشتریان میتوان گفت این روش علاوه بر کم خطر بودن و داشتن عوارض بسیار جزئی و کم یکی از بهترین روش های صافی مو بشمار می آید.

اگر نگاهی به جنس موهای افراد بومی ژاپن بیانداریم متوجه این میشویم که آنها دارای موهای بشدت صاف و براق میباشند و از آنجایی که ریباندینگ میتواند موهای شما را به همان اندازه صاف و درخشان کند به آن صافی ژاپنی نیز گفته میشود.

همچنین لازم به ذکر است که ماندگاری ریباندینگ مو یا صافی ژاپنی در صورت انجان دادن مراقبت های آن دائمی است و شما بعد ازذشرد ریشه موهایتان تنها باید ریشه آن را مجدد ترمیم کنید.

تفاوت بین کراتین مو و ریباندینگ مو

کراتین و ریباندینگ دو روش مختلف برای درمان موهای خشک و آسیب دیده هستند.

کراتین مو یک فرایند شیمیایی است که با استفاده از پروتئین کراتین، موهای خشک و آسیب دیده را تقویت و ترمیم می کند. در این روش، یک محصول کراتین مویی بر روی موها به شدت داغ شده و با استفاده از یک دستگاه حرارتی به موها اعمال می شود. این روش موجب پر شدن فضای خالی در موها می شود و نرمی و شادابی به آنها برمی گرداند.

این مطلب را بخوانید
قیمت هر واحد کامپوزیت دندان در تهران

ریباندینگ مو یک روش دیگر برای درمان موهای خشک و آسیب دیده است که از مواد مرطوب کننده و تقویت کننده مو استفاده می کند. در این روش، یک محلول ریباندینگ روی موها اعمال می شود که شامل پروتئین های مرطوب کننده و تقویت کننده مو مانند پروتئین های گندم، پروتئین های سویا و عصاره های گیاهی است. این روش موجب تغذیه و تقویت موها شده و باعث پر شدن موها از درون می شود و نرمی و شادابی به آنها برمی گرداند.

بنابراین، در کل دو روش کراتین مو و ریباندینگ مو به ترمیم و تقویت موهای خشک و آسیب دیده کمک می کنند، اما با استفاده از مواد مختلف و با روش های متفاوتی عمل می کنند. در صورتی که موهای شما بسیار خشک و آسیب دیده هستند، بهتر است با متخصص مشورت کنید تا بهترین روش برای درمان موهای خود را انتخاب کنید.

بهترین سالن زیبایی در کرج

بیوتی لاویا به عنوان برترین مرکز کراتین مو و ریباندینگ مو در کرج شناخته می شود با برتین تجهیزات و مواد موجود در کشور اقدام به ترمیم و احیای موهای شما می گردد.

پیشنهاد ما به شما

بهترین مارک های لوازم آرایشی خوب ایرانی و خارجی را بشناسیم

بهترین مارک های لوازم آرایشی خوب ایرانی و خارجی را بشناسیم

مارک های لوازم آرایشی بسیاری در بازار موجود هستند که هر کدام مزایا و معایب …

دیدگاهتان را بنویسید