برای یک‌بار هم که شده این ویلاهای رامسر را اجاره کنید تا در ذهنتان ماندگار شوند

اقامت در ویلای ساحلی یا جنگلی؟ دوست دارید نزدیک شهر باشید یا دور از شلوغی و سروصدا؟ می‌توانید تصور کنید که تمامی این گزینه‌های اقامتی را در یک شهر کوچک داشته باشید؟ رامسر جایی است که تمام این امکانات را در اختیار شما می‌گذارد و شما می‌توانید متناسب با سلیقه و روحیه خود بهترین مکان اقامتی را انتخاب کنید. در ادامه تعدادی از ویلاهای رامسر را معرفی می‌کنیم که با اولین ورود شیفته آن‌ها می‌شوید و حسابی در ذهنتان ماندگار می‌شوند. ویلاهایی  که هرکسی آرزوی اقامت در آن‌ها را دارد.

اجاره ویلای رامسر تجربه اقامتی لوکس

رامسر عروس شهرهای ایران است؛ از آن شهرهایی که در هر گوشه و کنار، زیبایی و شگفتی خاصی پنهان کرده و گردشگران را حیرت زده می‌کند. مواردی مانند دریا، ساحل، جنگل، جاده‌های زیبا و کوهستانی، آثار تاریخی و ویلاهایی لوکس که خودشان به تنهایی می‌توانند یک بعد از گردشگری رامسر را بر عهده بگیرند. مکان‌هایی که باعث می‌شوند طعم زندگی لاکچری را در کنار طبیعت و هوای پاک بچشید و حسابی لذت ببرید. تعداد این ویلاها در شهر ساحلی رامسر به قدری زیاد است که شاید در ابتدا سردرگم شوید که کدام مورد می‌تواند بهترین گزینه اقامتی برای شما باشد به همین علت پیش از هر چیز لازم است علاقه‌مندی خود را مشخص کنید و ببینید چه چیزی بیشتر شما را به وجد می‌آورد. مثلا دوست دارید ویلای شما به ساحل دسترسی داشته باشد یا جنگل؟ دوست دارید صبح که از خواب بیدار می‌شوید در کنار دریا پیاده‌روی کنید یا در بین درختان؟ پاسخ به چنین سوالاتی باعث می‌شود بتوانید در اجاره ویلا در رامسر انتخاب مناسبی داشته باشید و از امکانات آن لذت ببرید. می‌پرسید چه امکاناتی؟ به خواندن ادامه دهید.

این مطلب را بخوانید
انجام خدمات زیبایی نزد بهترین دکتر پوست و مو اسلامشهر

خدمات و امکانات ویلاهای رامسر

ویلاهای رامسر متناسب با سال ساخت، موقعیت جغرافیایی و قیمت، خدمات و امکانات متنوعی ارائه می‌دهند. اکثر این ویلاها نمایی بسیار زیبا دارند و به صورت دوبلکس و تریبلکس با اتاق خواب‌های متعدد ساخته شده‌اند و امکاناتی مانند استخرهای بزرگ روباز و سرپوشیده، استخر ویژه کودکان (در برخی موارد)، اتاق‌های رخت‌کن و ماساژ، سرویس جداگانه ایرانی و فرنگی،  سونا، جکوزی، وسایل بازی، میز بیلیارد، زمین گلف، امکانات دوچرخه سواری و… را در خود جای داده‌اند. مواردی که گاهی فقط در هتل‌های چند ستاره وجود دارند و در ازای پرداخت مبالغ سنگین در اختیار مسافران قرار می‌گیرند اما با اقامت در ویلاهای رامسر می‌توانید با صرف هزینه‌ای کم‌تر از تمام امکانات لاکچری بهره‌مند شوید.

ویلاهای لاکچری رامسر

برای اینکه در سفر به رامسر راحت‌تر بتوانید ویلاهای لاکچری را پیدا کنید، در ادامه تعدادی از این موارد را معرفی می‌کنیم تا با نام و آدرس آن‌ها آشنا باشید. تمامی این ویلاها در وب‌ سایت‌های رزرو آنلاین ویلا موجود هستند و برای یافتن اطلاعات تکمیلی می‌توانید به این درگاه‌ها مراجعه کنید. برخی از این ویلاها عبارتند از:

ویلای بام

یکی از ویلاهای لوکس رامسر «بام» است که ۳۵۰ متر زیربنا و ۸ نفر ظرفیت دارد. مهم‌ترین مزیت اقامت در این ویلا بهره‌مند شدن از چشم‌انداز فوق‌العاده جنگل است که شما را حیرت زده می‌کند. در این ویلا امکاناتی چون استخر آب گرم، میز بیلیارد، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم گرمایش از کف،  مبلمان شیک، آشپزخانه مجهز و… ارائه می‌شود.

عمارت مادر

یکی دیگر از ویلاهای لاکچری رامسر که زبان‌زد خاص و عام است، عمارت مادر نام دارد. ساختمانی که توسط معماران به نام به سبک روم باستان طراحی و اجرا شده است و مانند یک اثر تاریخی به نظر می‌رسد. موقعیت مکانی این ویلا و قرارگیری آن در منطقه‌ای شهرکی باعث می‌شود هم در فضایی دنج و آرام مقیم شوید هم دسترسی خوبی به مراکز شهری داشته باشید. در این ویلا امکاناتی چون استخر سرپوشیده آب گرم، حیاط و فضای سبز زیبا، باربیکیو، تمامی وسایل خانه و راحتی، سرویس مبلمان و خواب، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آشپزخانه مجهز و… ارائه می‌شود.

این مطلب را بخوانید
سندرم پیش از قاعدگی یا PMS چیست؟ + نشانه و علامت PMS (سندرم پیش از قاعدگی) چیست؟

ویلای رهام

ویلای رهام از دیگر اقامتگاه هایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. ۲۵۰ متر زیربنا، هشت نفر ظرفیت، سه اتاق خواب، استخر آب گرم، فضای داخلی راحت و مجهز، دسترسی خوب به مکان‌های شهری و گردشگری از جمله دلایل محبوبیت‌های این ویلا هستند. از دیگر امکانات ویلای رهام می‌توانیم به مواردی چون آشپزخانه با سرویس کامل، خدمات خانه داری، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، میز بیلیارد و… اشاره کنیم.

همچنین بد نیست بدانید که ویلاهای پارادایس، دریاسرا، آریانفر، سیروان، منتظری، حلاجیان، گودرزی نیز در گروه ویلاهای لوکس رامسر قرار دارند که همگی در پلتفرم‌های آنلاین رزرو ویلا موجود هستند و می‌توانید با ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید.

اقامتی لاکچری با هزینه‌ای کم

اقامت در ویلا به نسبت اقامت در هتل مزایای بسیار زیادی دارد که مهم‌ترین آن دریافت بهترین خدمات در ازای پرداخت هزینه‌هایی کم‌تر است. شما می‌توانید به صورت گروهی، با دوستان و خانواده خود در ویلاهای لوکس رامسر ساکن شوید و روی دیگری از زندگی را تجربه نمایید. در این مطلب با تعدادی از ویلاهای لاکچری رامسر و امکانات آن‌ها آشنا شدید. برای مشاهده جزئیات بیش‌تر و صحبت با کارشناسان سایت یا مالکان ویلا به سایت‌های رزرو مراجعه کنید تا با دانش کاملی محل اقامت خود را انتخاب نمایید.

پیشنهاد ما به شما

درمان خروپف با محصولات هوپنوس

خروپف، از مزاحمت تا خطر مرگ ! علت و درمان خروپف با محصولات هوپنوس

علت خروپف چیست؟ خروپف به این دلیل اتفاق می‌افتد که قسمتهایی از بدن مثل زبان، دهان، …

دیدگاهتان را بنویسید