بهترین مارک ریمل ۲۰۲۳ کدام است؟

بهترین مارک ریمل ۲۰۲4 کدام است؟

داشتن مژه‌هایی پرپشت و بلند می‌تواند تاثیر به سزایی در جذابیت و گیرایی چشم‌ها داشته باشد و منجر به افزایش جذابیت ظاهری چهره شود. از آن‌جایی که همه‌ افراد مژه‌های بلند و پرپشت ندارند، به سراغ لوازم آرایشی می‌روند که به حجیم و پرتر نشان دادن مژه‌هایشان کمک کنند. در این میان انتخاب بهترین ریمل یک حرکت هوشمندانه است.ریمل را می‌توان یکی از پرطرفدارترین محصولات آرایشی دانست که استفاده‌ درست از آن می‌تواند در درشت‌تر نشان دادن چشم‌ها و افزایش زیبای ظاهری آن‌ها تاثیرگذار باشد. از آن‌جایی که ریمل به طور مستقیم بر مژه‌ها اعمال شده و تماس مستقیمی با چشم دارد، اهمیت دارد که از مواد اولیه‌ مناسب و مرغوبی ساخته شده باشد که سبب بروز حساسیت‌های مختلف برای چشم نشود.


فهرست مطالب


چند نکته مهم در مورد ریمل زدن:

  • معمولا ریملی که جدید است غلظت بالایی دارد و اطراف چشم را کثیف می کند، به همین دلیل بهتر است برس ریمل را روی دستمال بکشید تا اضافه آن گرفته شود.
  • برای ضخیم شدن و حجم دادن مژه ها به هر دو قسمت مژه ها ریمل بزنید.
  • اگر مواد ریملتان خشک شده است آن را در داخل آب گرم قرار دهید تا رقیق شود.
  • برای اینکه مژه هایتان پر حجم تر باشند قبل از از ریمل زدن کمی پودر بچه به مژه بزنید.
  • از یک فرچه تمیز و نو به عنوان شانه مژه برای گرفتن اضافات ریمل استفاده کنید.

نکاتی برای افزایش ماندگاری ریمل:

  • در آخر استفاده از ریمل، همیشه درب آن را خوب ببندید چون اگر باز باشد هوا داخل محفظه رفته و ریملتان خشک می شود.
  • سعی کنید قبل از استفاده از ریمل پنکه و کولر را در صورت روشن بودن خاموش کنید.
  • درب آن را محکم ببندید و در جای خشک و تاریک آن را نگهداری کنید چون گرما و نور می تواند به ریمل آسیب برساند.
  • اگر ریمل شما سفت یا شروع به خشک شدن کرد یک قطره آب را با مواد مخلوط و آن را خوب به هم بزنید.
  • ریمل های با الیاف کم نخرید چون مژه های شما را بلند و حالت دار نمی کند.

ویژگی‌های ریمل خوب

برای انتخاب یک ریمل خوب باید فاکتورهای متعددی مد نظر قرار گیرد. از جمله ویژگی‌های یک ریمل خوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهترین مارک ریمل بافت سبکی دارد که پس از اعمال بر روی مژه‌ها سبب ایجاد حس سنگینی بر روی پلک‌ها نمی‌شود. ایجاد سنگینی بر روی پلک‌ها می‌تواند سبب سردرد و خستگی چشم شود.
  • قیمت مناسب ریمل (البته نه بسیار ارزان)
  • یک ریمل خوب بر روی مژه‌ها و زیر چشم پخش نشده و از ماندگاری بالایی برخوردار است.
  • از دیگر ویژگی‌های یک ریمل مثال‌زدنی می‌توان به اشاره کرد.
  • یک ریمل خوب باید متناسب با نوع مژه‌ها باشد، به عبارت دیگر افرادی که مژه‌های بلند و کم پشتی دارند باید به سراغ ریمل‌های حجم‌دهنده رفته و افرادی که به دنبال داشتن مژه‌های بلند هستند باید از ریمل‌های بلندکننده استفاده کنند.
  • ریمل خوب ریملی است که علیرغم ماندگاری بالا به راحتی از روی چشم‌ها پاک شود و تمیز کردن آن بدون کشیدگی و کندن مژه‌ها انجام شود.
  • بهترین مارک ریمل باید از مواد اولیه‌ مرغوبی تهیه شده باشد تا سبب ایجاد بیماری‌های مختلف و حساسیت‌های گوناگون برای چشم نشود.
  • یک ریمل خوب باید تا حد ممکن از به هم چسبیدن مژه‌ها جلوگیری کرده و حالت طبیعی مژه‌ها را حفظ کند.
  • بهترین مارک ریمل نباید بر روی مژه‌ها گلوله شود.

ریمل حجم‌ دهنده و بلند‌کننده

همانطور که پیشتر گفته شد انتخاب ریمل باید متناسب با نوع مژه‌ها و حجم آن‌ها انجام شود. از آن‌جایی که افراد از لحاظ بلندی و پرپشتی مژها با یک‌دیگر تفاوت دارند، بدیهی‌ست که باید مدل‌های مختلفی از ریمل برای انواع مژه‌ها طراحی شده باشد.

این مطلب را بخوانید
آشنایی با عوامل تاثیرگذار بر قیمت ایمپلنت دندان
بهترین مارک ریمل ۲۰۲۳ کدام است؟

از میان انواع ریمل‌های موجود در بازار ریمل‌های حجم‌دهنده و بلندکننده جزو پرطرفدارترین ریمل‌ها می‌باشد. ریمل‌های حجم‌دهنده حاوی پلیمرهای سیلیکونی و موم‌های خاصی بوده که همین امر سبب می‌شود پس از اعمال به مژه‌ها، مژه‌ها پرپشت شوند. این ریمل‌های حجم‌دهنده برای افرادی که مژه‌های نازک و کم‌پشت دارند گزینه‌ مناسبی به شمار می‌آید.

ریمل‌های بلند‌کننده دارای الیافی بوده که پس از چسبیدن به مژه‌ها می‌تواند طول مژه‌ها را افزایش دهد. از این رو مناسب افرادی است که مژه‌های کوتاهی داشته و به دنبال بلندتر نشان دادن مژه‌های خود هستند. برخی از برندهای تولیدکننده‌ لوازم آرایشی توانستند نمونه‌هایی از ریمل را با دو عملکرد حجم‌دهندگی و بلند‌کنندگی در کنار یک‌دیگر طراحی کنند.

بهترین ریمل برای عروس

از آن‌جایی که عروس خانم‌ها در روز عروسی خود آرایش کامل و سنگینی دارند، لازم است تا از یک ریمل باکیفیت که از خاصیت حجم‌دهندگی و بلندکنندگی مناسبی برخوردار است استفاده کنند. یک ریمل مناسب برای عروس‌ها باید به درشت و براق کردن چشم‌ها کمک کرده و جلوه‌ یکدست و مرتبی به مژه‌ها ببخشد. همچنین باید دارای خرده مژه‌هایی باشد که فضای خالی بین مژه‌ها را پر کرده و به این ترتیب مژه‌ها را پرپشت‌تر و بلندتر نشان دهد.

از جمله بهترین ریمل‌های قابل استفاده برای عروس‌ها می‌توان به ریمل حجم‌ دهنده‌ اسنس مدل I Love Extreme Volume و ریمل کالیستا مدل Bold Volume اشاره کرد. در ادامه به بررسی هر یک از این ریمل‌ها می‌پردازیم.

ریمل حجم‌ دهنده‌ اسنس مدل I Love Extreme Volume

برند اسنس یکی از برندهای پرطرفدار آلمانی بوده که در زمینه‌ تولید محصولات آرایشی به ویژه ریمل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. ریمل حجم‌ دهنده‌ اسنس مدل I Love Extreme Volume دارای اپلیکاتور مناسبی بوده که پس از پوشش دادن تک تک مژه‌ها می‌تواند حجم فوق‌العاده‌ای به مژه‌ها ببخشد. این ریمل از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و هیچ گونه خشکی و چسبندگی در مژه‌ها ایجاد نمی‌کند. اگرچه ریمل حجم‌ دهنده‌ اسنس مدل I Love Extreme Volume ضدآب نیست، با این حال ماندگاری بالایی داشته و از طرفی به واسطه‌ خاصیت ضدحساسیت هیچ گونه واکنشی در چشم‌ها ایجاد نمی‌کند.

بهترین مارک ریمل ۲۰۲۳ کدام است؟

ریمل کالیستا مدل Bold Volume

از دیگر برندهای پرطرفدار تولیدکننده‌ لوازم آرایشی از جمله ریمل می‌توان به برند کالیستا اشاره کرد. ریمل نارنجی کالیستا مدل Bold Volume یک ریمل حجم‌دهنده و پرپشت‌کننده بوده که می‌تواند به بلندتر کردن مژه‌ها نیز کمک کند. این ریمل دارای یک برس مویی بوده و از رنگ دانه‌های غلیظ مشکی برخوردار است. ریمل کالیستا مدل Bold Volume دارای خاصیت ضدحساسیت است و از ماندگاری مناسبی برخوردار می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این ریمل می‌توان به عدم ریزش زیر چشم، بافت نرم و ابریشمی و عدم استفاده از چربی و مواد معطر در آن اشاره کرد.

بهترین مارک ریمل خارجی

برندهای خارجی زیادی بوده که در زمینه‌ تولید لوازم آرایشی فعال هستند که از جمله بهترین این برندها که در زمینه‌ تولید انواع ریمل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند، می‌توان به برندهای میبلین، لورآل، نیکس، ایوسن لورن، لانکوم و… اشاره کرد. در ادامه دو مدل از بهترین ریمل‌های این برندها را معرفی می‌کنیم.

ریمل میبلین مدل Sky High

افرادی که مژه‌های کوتاهی داشته و به دنبال یک ریمل باکیفیت برای بلندتر نشان دادن و البته حجم دادن به مژه‌های خود هستند، می‌توانند از ریمل میبلین مدل Sky High استفاده کنند. این ریمل مجهز به یک برس سیلیکونی انعطاف‌پذیر بوده که می‌تواند به کوتاه‌ترین مژه‌ها حجم فوق‌العاده و طول مناسبی ببخشد. در فرمولاسیون این ریمل از عصاره و الیاف بامبو استفاده شده که علاوه بر بافت سبک، ماندگاری 24 ساعته‌ به این محصول بخشیده است.

ریمل لانکوم مدل Lash Idole

از دیگر ریمل‌های خارجی باکیفیت می‌توان به ریمل لانکوم مدل Lash Idole اشاره کرد که یک ریمل حجم‌دهنده، بلندکننده و فرکننده می‌باشد. این محصول مجهز به یک برس مخصوص برای حجم دادن و فر کردن مژه‌ها بوده و می‌تواند در افزایش طول مژه‌ها نیز موثر باشد. این ریمل هیچ‌گونه لکه‌ و گلوله‌ای بر روی مژه‌ها ایجاد نکرده و به واسطه‌ بافت سبک سبب ایجاد حس سنگینی بر روی مژه‌ها نمی‌شود. ریمل لانکوم مدل Lash idole حاوی عصاره چای سفید بوده که به واسطه‌ خاصیت آنتی‌اکسیدانی می‌تواند از مژه‌ها مراقبت کند.

این مطلب را بخوانید
تکنیک‌های نوین در هنر جراحی زیبایی بینی که باید در مورد آن‌ها بدانید
بهترین مارک ریمل ۲۰۲۳ کدام است؟

بهترین مارک ریمل ضدآب

ریمل‌های ضدآب به ریمل‌هایی گفته می‌شود که پس از اعمال بر روی مژه‌ها نسبت به آب و میسلار واترها مقاومت بالایی داشته و به سادگی پاک نمی‌شوند. همین امر سبب افزایش ماندگاری آن‌ها می‌گردد.برندهای مختلفی در زمینه‌ تولید ریمل‌های ضدآب فعال بوده که از جمله این برندها می‌توان به برند اسنس، برند لورآل، برند ایزادورا، برند لانکوم، برند کلینیک و… اشاره کرد. از جمله ریمل‌های ضدآب پرطرفدار موجود در بازار می‌توان ریمل‌های زیر را نام برد.

 ریمل حجم‌ دهنده و ضدآب لورآل مدل Miss Hippie

ریمل حجم‌ دهنده و ضدآب لورآل مدل Miss Hippie مجهز به یک برس پرزدار و انعطاف‌پذیر بوده که می‌تواند تک تک مژه‌ها را به صورت لایه‌ای پوشش داده و جلوه‌‌ای پرپشت و بلند را به مژه‌ها ببخشد. این ریمل دارای خاصیت ضدحساسیت و ضدآب بوده که علاوه بر عدم ایجاد واکنش در چشم‌ها، در گذر زمان دچار ریزش نشده و دور چشم را سیاه نمی‌کند.

بهترین ریمل بلندکننده مژه

اگرچه بسیاری از ریمل‌های باکیفیت موجود در بازار دارای چندین عملکرد مختلف بوده و در کنار خاصیت حجم‌دهندگی، خاصیت بلندکنندگی مژه‌ها را نیز دارند، با این حال برخی از برندها هستند که به طور تخصصی در زمینه‌ تولید ریمل‌های بلندکننده‌ مژه فعال هستند.

بهترین مارک ریمل ۲۰۲۳ کدام است؟

از جمله ریمل‌های بلندکننده‌ مژه باکیفیت موجود در بازار که به تازگی عرضه شده است می‌توان به ریمل نیکس مدل On The Rise اشاره کرد. این ریمل دارای یک برس سیلیکونی بوده که طراحی آن با ترکیب برس‌های ساعت شنی و گرد انجام شده است. همین امر سبب می‌شود تا در هنگام استفاده از آن حتی کوتاه‌ترین مژه‌ها نیز فر شده و جلوه بلندتری به خود بگیرند. استفاده از ریمل نیکس مدل On The Rise نه تنها سبب بلندتر نشان دادن مژه‌ها می‌شود، بلکه به واسطه‌ خاصیت فرکنندگی دیگر نیازی به استفاده از فرمژه همراه‌ آن نخواهد بود.

ریمل حالت‌ دهنده، حجم‌ دهنده و ضدآب ایزادورا سری Big Bold Extreme

از دیگر ریمل‌های ضدآب باکیفیت موجود در بازار می‌توان به ریمل حالت دهنده، حجم دهنده و ضدآب ایزادورا سری Big Bold Extreme اشاره کرد که از بافت کرمی برخوردار بوده و کاملا ضدحساسیت می‌باشد. این ریمل دارای خاصیت حجم دهندگی زیادی بوده و از رنگدانه‌های سیاه کربنی و برس انعطاف‌پذیر و مویی بزرگی برخوردار است.

بهترین مارک ریمل آلمانی

ریمل‌های آلمانی را می‌توان جزو پرطرفدارترین ریمل‌های موجود در بازار دانست که البته از لحاظ نوع عملکرد با یک‌دیگر تفاوت دارند. برندهای آلمانی مختلفی در زمینه‌ تولید لوازم آرایشی به ویژه ریمل فعال بوده که از جمله معتبرترین این برندها می‌توان به برند اسنس، برند دیپ رومانس، برند بل، برند ایمپالا و… اشاره کرد. در ادامه دو نمونه از ریمل‌های باکیفیت تولیدی این برندها را معرفی می‌کنیم.

بهترین مارک ریمل ۲۰۲۳ کدام است؟

ریمل دیپ رومانس مدل Volume

ریمل دیپ رومانس مدل Volume یکی از ریمل‌های آلمانی باکیفیت بوده که دارای عملکرد حجم‌دهندگی می‌باشد. این ریمل دارای خاصیت ضد آب بوده و علیرغم ماندگاری بالا، از شستشوی راحت و آسانی برخوردار است. برای این ریمل یک برس پهن و بزرگ در نظر گرفته شده که رنگدانه‌های مشکی و غنی ریمل را به طور یکنواخت بر روی مژه‌ها اعمال کرده و ظاهری پرپشت را به مژه‌ها می‌بخشد. این ریمل هیچ‌گونه ریزشی زیر چشم‌ها نداشته و به واسطه‌ عدم وجود پارابن در آن هیچ‌گونه حساسیتی برای چشم‌ها ایجاد نمی‌کند.

بهترین مارک ریمل ۲۰۲۳ کدام است؟

ریمل حجم‌ دهنده‌ بل مدل Full Lash

از دیگر ریمل‌های آلمانی باکیفیت می‌توان به ریمل حجم دهنده بل مدل Full Lash اشاره کرد که اعمال آن بر مژه‌ها می‌تواند جلوه‌ حجیم و پرپشتی به مژه‌ها ببخشد. این ریمل حاوی مواد غنی بوده و از بافت ابریشمی و سبکی برخوردار است. اگرچه این ریمل فاقد خاصیت ضدآب است، با این حال از ماندگاری بالایی برخوردار می‌باشد.

این مطلب را بخوانید
میکرونیدلینگ چطورحال پوستتان را بهتر می‌کند؟

بهترین ریمل گیاهی

افرادی که چشم‌های حساسی داشته و یا برای جلوگیری از ریزش تارهای مژه در اثر مصرف دائمی ریمل‌ها به دنبال یک محصول حجم‌ دهنده‌ مژه طبیعی هستند، می‌توانند از انواع ریمل‌های گیاهی استفاده کنند. این ریمل‌ها نه تنها دارای فرمولاسیون طبیعی بوده و سبب حجیم و پرپشت شدن مژه‌ها می‌شود، بلکه در برخی موارد از محصولات تقویت‌کننده‌ مژه‌ای نیز در آن‌ها استفاده شده است. از جمله ریمل‌های گیاهی باکیفیت موجود در بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

ریمل حالت‌ دهنده‌ INLAY مدل Exreme Lengh

این ریمل یکی از ریمل‌های بلندکننده و حالت دهنده مژه بوده که از پوشش‌دهی کاملی برخوردار می‌باشد. اگرچه این ریمل فاقد خاصیت ضدآب است، با این حال از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و هیچ گونه ریزشی نداشته و باعث سیاهی دور چشم نیز نمی‌شود. برس چندکاره‌ استفاده شده در این ریمل سبب می‌شود تا مژه‌ها علاوه بر حجیم شدن، ظاهری بلندتر پیدا کرده و حالت‌دار نیز شوند.

بهترین مارک ریمل ۲۰۲۳ کدام است؟

ریمل حجم‌ دهنده و بلند کننده شون مدل Lash Duplicator

از دیگر ریمل‌های گیاهی موجود در بازار می‌توان به ریمل حجم دهنده و بلند کننده شون مدل Lash Duplicator اشاره کرد که از خاصیت حجم دهندگی و حالت دهندگی برخوردار است. استفاده از برس چندکاره‌ این ریمل علاوه بر پرپشت نشان دادن مژه‌های کم حجم می‌تواند سبب بلندتر نشان دادن مژه‌های کوتاه نیز گردد. این ریمل حاوی روغن بادام بوده و از خاصیت تقویت‌ کنندگی مژه‌ها نیز برخوردار می‌باشد.

بهترین مارک ریمل برای چشم‌های حساس

افرادی که چشم‌های حساسی دارند باید در هنگام انتخاب ریمل به دنبال عبارت Hypoallergenic به معنای ضدحساسیت بر روی بسته‌بندی ریمل انتخابی خود باشند. از جمله ریمل‌های ضدحساسیت موجود در بازار می‌توان به ریمل نوتروجینا مدل Healthy Volume اشاره کرد.

بهترین مارک ریمل ۲۰۲۳ کدام است؟

این ریمل دارای برس بزرگی بوده که می‌تواند تمامی تارهای مژه حتی کوتاه‌ترین و نازک‌ترین تارها را به طور یکنواخت پوشش داده و حجیم‌تر نشان دهد. از آن‌جایی که این ریمل حاوی روغن بادام است، سبب تقویت مژه‌ها نیز می‌گردد. ریمل نوتروجینا یک ریمل حجم‌دهنده بوده و از خاصیت ضدآب نیز برخوردار است. این ریمل مورد تایید یکی از معتبرترین پزشکان دنیا یعنی دکتر گدس بروس می‌باشد.

بهترین مارک ریمل ۲۰۲۳ چه ویژگی هایی دارد؟

  1. فرمولاسیون مقاوم در برابر آب:

   ریملی که از فرمولی مضاعفاً مقاوم در برابر آب استفاده می‌کند، از پاک شدن زودهنگام در مواجهه با آب جلوگیری می‌کند از ویژگی های بهترین مارک ریمل می باشد.

  1. افزایش حجم و طول مژه‌ها:

   ریمل با توانایی افزایش حجم و طول مژه‌ها به‌طور یکنواخت و بدون تشکیل گروه‌ها، جذابیت بیشتری به چشمان افراد می‌بخشد.

بهترین مارک ریمل ۲۰۲۳ کدام است؟
  1. جلوگیری از چسبیدگی:

   فرمولی که از چسبیدگی مژه‌ها به یکدیگر جلوگیری می‌کند و مژه‌ها را جدا از هم نگه می‌دارد.

  1. برس مناسب:

   ریمل با برسی که طراحی شده باشد تا به راحتی مژه‌ها را جدا کند و حتی کوچکترین مژه‌ها را هم پوشش دهد.

  1. افکت کرل یا حالت دلخواه:

   ریمل‌هایی که به کاربر امکان ایجاد افکت‌های خاص مانند خمیدگی (کرل) یا سفتی (حالت مستقیم) مژه‌ها را می‌دهند.

  1. پایداری طولانی مدت:

   ریمل با قابلیت حفظ اثرات خود تا طولانی مدت بدون نیاز به تجدید نژاد از ویژگی های بهترین مارک ریمل می باشد.

  1. حاوی مواد مرطوب‌کننده:

   وجود مواد مرطوب‌کننده که مژه‌ها را نرم و انعطاف‌پذیر نگه می‌دارند و از شکستن آنها جلوگیری می‌کند.

معرفی بهترین ریمل های 2023

ریمل یکی از اصلی‌ترین موارد در لوازم آرایشی خانم‌ها است. یک ریمل خوب باید دارای فرمولاسیون غنی باشد و با داشتن غلظت مناسب، به مژه‌ها حجم بدهد. و با داشتن کیفیت بالا از آسیب دیدن به مژه ها جلوگیری کند. ریمل‌ها در انواع مختلف بلند کننده، حالت دهنده و پرپشت کننده تولید می‌شوند که این قابلیت نیز به مدل برس آن بستگی دارد.

  • ریمل ایوسن لورن مدل Beauty Lash Clash :
این مطلب را بخوانید
بهترین راه ‌های درمان موخوره 

این ریمل حجم دهنده است و با اولین استفاده از آن، متوجه افزایش حجم شگفت‌انگز مژه‌هایتان خواهید شد. ماندگاری ۲۴ ساعته، رنگدانه‌های مشکی قوی، برس مخروطی، بسته‌بندی شیک و مجلل و عدم ریزش زیر چشم از ویژگی های مثبت این ریمل است .

بهترین مارک ریمل ۲۰۲۳ کدام است؟
  • ریمل نیکس مدل On The Rise :

برند نیکس، جزء بهترین مارک های ریمل است که به تازگی این محصول بلند کننده را تولید و عرضه کرده است. این ریمل با برس سیلیکونی که ترکیبی از برس‌های ساعت شنی و گرد است، می‌تواند حتی کوتاه‌ترین مژه‌ها را نیز بلند و فر نماید. با انتخاب این محصول دیگر نیازی به فرمژه نخواهید داشت.

  • ریمل لانکوم مدل Lash Idole :

این ریمل دارای ویژگی هایی مانند فر دادن مژه و حجم دادن و بلند کردن آن، داداری برس ویژه مخصوص فر دادن مژه، عدم ایجاد سنگینی بر روی مژه، حاوی عصاره چای که با فرمالیسیون آنتی اکسیدان از چشم ها مراقبت می کند.

  • ریمل میبلین مدل Sky High :

اگر مژه‌های کوتاهی دارید و به دنبال یک ریمل حجم دهنده و بلند کننده هستید؛ پیشنهاد ما ریمل Sky High از برند میبلین است. برس سیلیکونی و انعطاف‌پذیر این محصول، حتی به کوتاه‌ترین مژه‌ها هم طول و حجم فوق‌العاده‌ای می‌بخشد. فرمولاسیون این ریمل حاوی عصاره و الیاف بامبو بوده و ماندگاری آن تا ۲۴ ساعت است.

  • ریمل لورآل مدل Ultimated :

این ریمل یکی از ریمل‌های خاص موجود در بازار بوده که ضد آب است و دوام و ماندگاری بالایی دارد. این محصول ضمن داشتن قابلیت حجم دهنده و بلند کننده، توانایی خوبی نیز در حالت دادن  و فر کردن مژه‌ها دارد. همچنین روی دسته آن یک قفل تعبیه شده است که با آزاد کردن آن، سر برس تا ۴۵ درجه کج می‌شود و ریمل زدن را ساده‌تر خواهد کرد.

  • ریمل لورآل مدل Paradise :

بدون شک بهترین برند ریمل ، برند لورآل است. این ریمل نیز مانند دیگر محصولات این برند فرانسوی، از کیفیت بالایی برخوردار است و در لیست محبوب‌ترین محصولات آرایش چشم قرار دارد. ریمل پارادایس با داشتن برس خمیده، به تک تک مژه‌هایتان حجم و طولی فوق‌العاده می‌بخشد و در عین حال این محصول بافت سبکی دارد و باعث ایجاد سنگینی وری پلک نخواهد شد. علاوه بر این، حاوی روغن کرچک، مخمر سنت جان و روغن گل رز بوده و از مژه‌هایتان مراقبت نیز می‌کند.

  • ریمل مای سری Black Diamond مدل Luxurious :

 این محصول ایرانی حجم دهنده و پرپشت کننده، به خوبی مژه‌ها را از هم جدا می‌کند و با داشتن برس باریک، ماندگاری مناسب، کاربرد آسان و قیمت مقرون‌به‌صرفه، یکی از بهترین ریمل‌ها برای استفاده روزانه است.

  • ریمل حجم دهنده این لی :

این محصول  ایرانی حاوی خرده مژه‌هایی در ابعاد میکرو است که بلافاصله بعد از استفاده به مژه‌ها حجم می‌دهد. علاوه بر این، برس آن به گونه‌ای طراحی شده است که تک تک مژه‌ها را پوشش می‌دهد و موجب افزایش ضخامت و یکدست شدن رنگ آن‌ها می‌گردد.

بهترین مارک ریمل ۲۰۲۳ کدام است؟
  • ریمل کالیستا مدل Extend Volume :

ریمل اکستند ولوم از برند کالیستا محصولی با کیفیت است که بدون ایجاد چسبندگی یا سیاه کردن زیر چشم، به مژه‌ها حجم و حالت داده و آن‌ها را پرپشت و بلند می‌کند. دارا بودن اپلیکاتور حرفه‌ای، ماندگاری مناسب، رنگدانه‌های طبیعی، بافت نرم و روان و قابلیت استفاده برای چشم‌های حساس، این محصول را به بهترین مارک ریمل ایرانی تبدیل کرده است.

ریمل حجم دهنده و بلندکننده مژه لدورا

ریمل لدورا  برای ایجاد حجمی فوق‌العاده و بدون ایجاد چسبندگیِ مژه طراحی شده و به‌ راحتی مژه را تیره و بلند کرده و به آن‌ حالت مخملی می‌ دهد.غلظت خاصی که بافت ریمل لدورا دارد به ضخیم تر شدن مژه ها کمک کرده و آنها را به خوبی تفکیک می کند. موم زنبورعسل به کار رفته در ریمل لدورا، پوششی نرم و ظریف بر روی مژه ها ایجاد می کند که باعث سنگینی مژه ها نمیشود و حالت آنها را برای مدت طولانی حفظ میکند.لانولین که به عنوان یک موم، از مهمترین پایه روغن ها در مصارف آرایشی و بهداشتی است جز مواد موجود در این ریمل است و باعث می شود این محصول در حین جلوه بخشیدن به چشم ها، سلامت مژه ها و چشم ها را نیز حفظ کند.

این مطلب را بخوانید
پسوریازیس (Psoriasis) چیست؟ + بررسی و معرفی راه‌های درمان پسوریازیس

ویژگی ها ی ریمل لدورا

  • مقاوم به آب (ضدآب)
  • حجم دهنده فوق العاده
  • ضخیم کننده
  • بلند کننده
  • حالت دهنده
  • رنگ مشکی

ترکیبات ریمل لدورا

  • موم زنبور عسل
  • لانولین

سوالات متداول

ریمل چرب بزنیم یا آبکی؟

ریمل ها از نظر شکل ساختاری در دو نوع پودری و مایع در بازار ایران موجود است. پایه اصلی ریمل های مایع آب و روغن است ، ریمل هایی که پایه اصلی آنها روغن است و به ضد آب معروف هستند ، در برابر تعریق و پاره شدن مقاوم هستند ، اما متأسفانه به مدت طولانی روی مژه ها خشک می شوند. اما ریمل های آب پایه دقیقاً برعکس این ریمل ها هستند و تمیز کردن آنها راحت تر است. در واقع ، می توانید از آب برای تمیز کردن هرگونه ریمل پودری و مایع استفاده کنید ، اما برای تمیز کردن ریمل روغنی ضد آب) باید از محلول آب و صابون استفاده کنید. ریمل خوب ابزاری است که استفاده از آن آسان است و در برابر عرق ، شستشو و پاره شدن مقاوم است.

آیا ریمل باعث ایجاد حساسیت نیز می شود؟

وجود رنگدانه ها ، عطرها و مواد نگهدارنده در ریمل ها نیز می تواند حساسیت های پوستی را افزایش دهد ، وجود این مواد برای جلوگیری از خراب شدن ترکیبات موجود و گاهی حتی آنتی بیوتیک ها برای جلوگیری از میکروب ها است. از آنها برای کاهش احتمال عفونت ها در صورت مصرف تا حد ممکن استفاده می شود. افرادی که نسبت به استفاده مکرر از ریمل ها ملتهب و حساس می شوند ، ریزش مژه بسیار بیشتر از سایرین خواهد بود.

کدام ریمل باعث ریزش مژه می شود؟

ریمل هایی که پایه اصلی آنها از روغن تشکیل شده است ، زیرا تمیز کردن آنها دشوار است ، ریزش مژه ها و چسبندگی آنها را افزایش می دهد. استفاده از ریمل یا لوازم آرایشی ممنوع نیست ، حتی افرادی که مژه های خود را به دلیل بیماری های مختلف از دست داده اند یا اثر مژه های خود را به طور تصادفی از دست داده اند ، می توانند از ریمل برای کوچک نشان دادن صورت خود استفاده کنند ، آنها به حالت عادی برمی گردند ، اما شما باید از استفاده زیاد و مداوم از ریمل مژه و ابرو ، که احتمال عفونت و آلرژی را افزایش می دهد را جدی بگیرید. بعد از استفاده از ریمل حتما آنها را تمیز کنید و سعی کنید تا آنجا که ممکن است با ریمل نخوابید ، زیرا تمام فولیکول های مژه پلک مسدود شده و هنگام شستشو بیشتر احتمال ریزش دارد.

سخن پایانی

ریمل زدن و نکاتی که باید بدانید! ریمل مژه و ابرو یکی از لوازم آرایشی است که بیشتر مورد استفاده خانم ها قرار می گیرد. از این لوازم آرایشی برای نشان دادن مژه های بلندتر و حجیم تر استفاده می شود و اکثر خانم ها به طور منظم و روزانه از آن استفاده می کنند ، بنابراین لازم است با نکات اساسی برای استفاده از ریمل آشنا شوید. در حالی که ریمل ابزاری عالی برای بسیاری از افرادی است که آرایش می کنند ، یکی از محصولاتی است که در کیت آرایش شما اشتباه تفسیر شده است! ریمل چشم شما را باز می کند تا به شما کمک کند هوشیارتر به نظر برسید. اکثر مردم تصور می کنند که استفاده از ریمل کار خاصی نیست و همیشه ریمل را به همان روش استفاده می کنند.

پیشنهاد ما به شما

بهترین روغن برای موی خشک و آسیب دیده از دید کاربران

بهترین روغن برای موی خشک و آسیب دیده از دید کاربران

موهای وز و روش‌های صاف کردن موهای وز وز شدن مو، یکی از شایع‌ترین مشکلات …

دیدگاهتان را بنویسید