همه چیز در رابطه با دستگاه لیزر خانگی

از بین بردن و رهایی دائمی از شر موهای زائد یکی از مسائل پر اهمیت برای تمامی افراد جدا از جنسیت می باشد. به همین دلیل افراد از روش های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد استفاده میکردند. مانند اپیلاسیون، شیو کردن و … اما تمامی این روش ها موقتی بوده و زمان زیادی را به خود اختصاص میدهند. در چند سال اخیر دستگاه های لیزر روی کار آمده که درمانی دائمی برای از بین بردن موهای زائد می باشد. دستگاه های لیزر را میتوان هم در کلینیک ها مورد استفاده قرار داد و هم از دستگاه های لیزر خانگی در منزل استفاده کرد.

در این بین استفاده از دستگاه لیزر خانگی برای از بین بردن موهای بدن در منزل یکی از قطعی ترین و بهترین روش ها می باشد که استفاده از آن نیز به آسانی انجام پذیر است. ممکن است تاثیرگذاری این روش نسبت به دستگاه های لیزر مورد استفاده در کلینیک به زمان طولانی تری نیاز داشته باشد. اما با این حال به دلیل اینکه از نظر اقتصادی به صرفه تر بوده و به دلیل سهولت استفاده طرفداران بیشتری دارد. در ادامه اطلاعاتی در رابطه با دستگاه لیزر خانگی در اختیارتان قرار میدهیم.

معرفی دستگاه لیزر خانگی

لیزر خانگی از انواع دستگاه های لیزر مورد استفاده در کلینیک ها است که عملکردی مشابه آن دارد و در از بین بردن دائمی موهای زائد موثر است. به این صورت که اشعه این دستگاه به محل رویش موهای زائد حمله میکند و بعد از گذشت چند مرتبه استفاده به طور دائم شما را از شر این موها خلاص میکند.

در این دستگاه از پالس های نوری شدید استفاده میشود که قادر به از بین بردن کلیه موهای زائد در ناحیه صورت، پا، دست و … می باشد. مگر اینکه در دفترچه راهنمای دستگاه شما نوشته باشد مناسب استفاده در ناحیه صورت نیست. در غیر اینصورت برای کلیه نواحی بدن مورد استفاده قرار میگیرد.

این مطلب را بخوانید
آیا دریافت بورسیه تحصیلی کانادا امکان پذیر است؟

چگونگی استفاده از دستگاه لیزر خانگی!

ممکن است طریقه و مراحل استفاده از انواع دستگاه های لیزر با یکدیگر متفاوت باشد. بنابراین ابتدا دفترچه راهنمای محصول خریداری شده را با دقت بالا مطالعه کنید. دستگاه های لیزر خانگی در دو نوع بی سیم و با سیم در بازار موجود هستند بنابراین در استفاده از هر یک باید نکاتی را مورد توجه قرار داد. به طور مثال دستگاه های بی سیم باید قبل از استفاده به طور کامل شارژ شوند اما انواع سیم دار آن نیاز به اینکار ندارند. به طور کل مراحل استفاده از دستگاه لیزر خانگی به شرح زیر است:

قبل از استفاده از لیزر، منطقه مورد نظر را به طور کامل با شیو و یا تیغ اصلاح کنید. اینکار به این منظور صورت میگیرد که اشعه دستگاه به فولیکول های مو برخورد کند.

پوست منطقه مورد نظر به طور کامل شست و شو دهید و ضد عفونی نمایید.

باید درجه دستگاه را طوری تنظیم کنید که مناسب رنگ مو و بدن شما باشد.

دستگاه لیزر خانگی را با زاویه 90 درجه روی منطقه مد نظر قرار دهید. در این مرحله باید پنجره جدا شونده و حلقه ایمنی به طور کامل در تماس پوست باشد. سپس دکمه شروع به کار را فعال نمایید.

چگونه از دستگاه لیزر خانگی استفاده کنیم؟

  • استفاده از دستگاه لیزر خانگی برای از بین بردن موها زادی هیچگونه عوارض جانبی به همراه ندارد.(در صورت بروز عوارضی مانند قرمزی، التهاب و … میتوانید مطمئن باشید این عوارض به سرعت درمان میشود.)
  • استفاده از دستگاه لیزر خانگی هیچگونه احساس دردی ایجاد نمیکند. البته باید بدانید در صورت احساس درد میتوانید از کرم های بی حس کننده موضعی استفاده کنید.
  • با استفاده از دستگاه لیزر خانگی بعد از گذشت مدت کوتاهی میتوانید شاهد اثر گذاری آن باشد به عبارت دیگر اثرگذاری لیزر خانگی در مدت کوتاهی قابل مشاهده است.
  • استفاده از دستگاه لیزر خانگی منجر میگردد تا به طور دائم و همیشگی از شر موهای زائد خلاص شوید.
  • میتوانید مطمئن باشید که دستگاه لیزر خانگی هیچگونه آسیبی به سلول های پوستی وارد نمیکند.
  • استفاده از دستگاه لیزر خانگی در هر جلسه به زمان کمی نیاز دارد. (در مدت کوتاهی میتوان منطقه وسیعی را با لیزر خانگی درمان کرد.)
  • دستگاه لیزر خانگی به ندرت منجر به تغییر رنگدانه یا ایجاد زخم میشود.
  • با توجه به نقاط حساس بدن میتوان میزان درجه و تابش پرتوهای دستگاه لیزر خانگی را تنظیم کرد.
  • دستگاه لیزر خانگی ایمنی بالایی دارد.
  • دستگاه لیزر خانگی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.
  • دستگاه لیزر خانگی دارای عملکردی دقیق است. و …
این مطلب را بخوانید
انجام خدمات زیبایی نزد بهترین دکتر پوست و مو اسلامشهر

آیا همه افراد میتوانند از دستگاه لیزر خانگی استفاده کنند؟

افرادی که دارای شرایط یا بیماری های خاصی هستند بهتر است از دستگاه لیزر خانگی استفاده نکنند. در ادامه تعدادی از افرادی که نباید از این دستگاه استفاده کنند را بیان میکنیم:

خانم های باردار

افراد دارای حساسیت پوستی

پوست های حساس

تشکیل کلویید یا اسکار هیپرتروفیک که بعد از ایجاد زخم به وجود می آید.

آیا استفاده از دستگاه لیزر خانگی روشی ایمن و بدون خطر می باشد؟

این سوالی است که در ذهن بسیاری از علاقه مندان به استفاده از دستگاه ایجاد شده است. در پاسخ باید گفت در صورتی که دستگاه انتخابی شما دارای تاییدیه وزارت بهداشت باشد و از تمامی استانداردهای لازم برخوردار باشد میتوانید مطمئن باشید هیچگونه خطری به همراه نخواهد داشت. از جمله ویژگی های این دستگاه که منجر به امنیت بالای آن گردیده میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

برخورداری از سنسور پوست

معمولا دستگاه های لیزر خانگی در ساختار خود دارای سنسور تشخیص رنگ پوست می باشند. که طبق نوع و رنگ پوست فرد تنظیمات مورد نیاز دستگاه را اعمال میکنند.

قابلیت تشخیص سطح سخت و زبر

دستگاه لیزر خانگی در صورتی نور لیزر را منتشر میکند که سطح زیرین آن مانند پوست بدن سخت و زبر باشد. این ویژگی منجر گردیده تا استفاده از این دستگاه برای چشم ها هیچگونه خطری نداشته باشد.

بهترین دستگاه لیزر خانگی

در بالا اشاره کردیم که یکی از ویژگی های دستگاه لیزر خانگی مناسب برخورداری از شات نامحدود می باشد. یکی از بهترین دستگاه های لیزر خانگی در ایران دستگاه DEESS می باشد که از این ویژگی برخوردار است و علاوه بر آن دارای نمایندگی معتبر و قابل اعتمادی است و از پشتیبانی محصولات برخوردار می باشد. قابلیت تشخیص رنگ و نوع پوست، قابلیت درمان چین و چروک های پوستی و … از مزیت های مهم این دستگاه می باشد که منجر به افزایش طرفدارانش گردیده است.

این مطلب را بخوانید
مراقبت های قبل از عمل کاشت مو: راهنمایی برای حالت بهتر موها

لیزر خانگی را از کجا بخریم؟

اما سوالی که در ذهن بسیاری از علاقه مندان به لیزر خانگی ایجاد می شود این است که دستگاه لیزر خانگی را از کجا بخریم؟ یکی از مهم ترین مسائل مورد توجه در خرید لیزر های خانگی خرید دستگاه از نمایندگی معتبر و قابل اطمینان می باشد. در بالا بیان کردیم که بهترین برند در بین انواع لیزر های خانگی برند دِس است. نمایندگی رسمی هماسنتر، نمایندگی فروش محصولات دِس می باشد. این نمایندگی دارای سابقه درخشان و تجربه بالا است و خدماتی از جمله پشتیبانی از محصولات خود را ارائه میدهد. از این رو اگر قصد خرید این دستگاه را دارید میتوانید با اطمینان به نمایندگی هماسنتر مراجعه کنید و دستگاه را خریداری نمایید.

نکات مورد توجه در خرید بهترین دستگاه لیزر خانگی

یکی از نکاتی که در خرید لیزر خانگی باید مورد توجه قرار دهید نحوه عملکرد دستگاه است. امروزه لیزر های خانگی دارای تنوع بالایی در بازار هستند که هر یک عملکرد مخصوص به خود را دارند. بنابراین شما باید دستگاهی متناسب با کارایی خود تهیه کنید.(دستگاه های شارژی-دستگاه های سیمی)

دستگاه های لیزر خانگی مختلف دارای قیمت های متفاوتی نیز هستند. باید بدانید قیمت این دستگاه ها با توجه به کارایی و کیفیتشان متفاوت است. بنابراین سعی کنید دستگاهی با کیفیت و متناسب با بودجه خود تهیه کنید.

سعی کنید دستگاه لیزر خانگی را تهیه کنید که دارای خاصیت ضد آب بودن است چرا که در اینصورت میتوانید در محیط های مرطوب نیز به راحتی دستگاه را مورد استفاده قرار دهید.

این مطلب را بخوانید
تزریق فیلر زیر چشم با قیمت 1402

ظاهر و خوش دست بودن دستگاه لیزر خانگی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که کمک میکند بتوانید به راحتی برای نواحی مانند پشت کمر، پا و .. آن را مورد استفاده قرار دهید.

فراموش نکنید که دستگاه های لیزر در نواحی حساس بدن مورد استفاده قرار میگیرد. از این رو در زمان خرید توجه کنید که دستگاه استاندارد را تهیه کنید و اطمینان داشته باشید دستگاه شما کاملا ایمن است.

از دیگر نکاتی که در خرید لیزر خانگی باید مورد توجه قرار دهید، تعداد شات هایی است که در هر تابش به پوست برخورد میکند. چرا که اثرگذاری لیزر از طریق تعداد شات ها است. به همین دلیل بهتر است تا حد امکان دستگاهی را تهیه کنید که از شات های نا محدود برخوردار است. لیزر دس در کشور ما از این ویژگی برخوردار است.

توجه کنید وزن دستگاه لیزر خانگی شما کم و سبک باشد. چرا که در غیر اینصورت استفاده از آن دشوار خواهد بود.

در زمان خرید دستگاه لیزر خانگی به دقت آن را بررسی کنید و از سالم بودن بدنه دستگاه مطمئن شوید. و …

سوالات متداول

هر چند وقت یکبار باید از دستگاه لیزر خانگی استفاده کرد؟

بهتر است اوایل هر دوهفته یکبار و بعد از گذشت چند جلسه ماهی یک دفعه دستگاه را مورد استفاده قرار دهید.

آیا استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد درد دارد؟

خیر- درد ناشی در از بین رفتن موهای زائد کم و قابل تحمل است.

آیا آقایان نیز میتوانند همانند بانوان از دستگاه لیزر خانگی استفاده کنند؟
این مطلب را بخوانید
متخصص جراحی‌ زیبایی کیست؟ + آشنایی با زمینه فعالیت جراحان زیبایی

بله- اما ممکن است لیزر موهای زائد در برخی مناطق به مدت جلسات طولانی تری نیاز داشته باشد.

آدرس و شماره تماس فروشگاه هما سنتر جهت خرید دستگاه لیزر خانگی: تهران – خیابان شریعتی – بالاتر از پل صدر – نبش کوچه داد – مجتمع الماس – طبقه پنجم – واحد ۵۳

شماره تماس0212246400 و 09128888346

پیشنهاد ما به شما

فروش انواع محصولات ردیاب خودرو و ردیاب آهنربایی

خرید بهترین ردیاب خودرو از پیام جی پی اس

جی پی اس خودرو، نوعی دستگاه پرتابل است که با اتصال به ماشین‌تان، قابلیت مکان‌نمایی …

دیدگاهتان را بنویسید