ویلاهای رامسر عامل افزایش توریست های منطقه

شاید باور کردنی نباشد اما این روزها شهر رامسر با زیبایی‌های فراوانی که دارد که باعث شده عروس شهرهای مازندران نام بگیرد، تحت تاثیر ویلاهایی است که در آن ساخته شده‌اند. در واقع رامسر از دیرباز یک شهر توریستی بوده که با مناظر طبیعی و دیدنی‌های فراوان دریا و ساحل از یک سو و کوه و جنگل از سوی دیگر، بسیاری را به سمت خود می‎کشانده است.

کاخ‌های قدیمی و جاهای دیدنی رامسر به همراه خیابان‌های زیبا و آبگرم درمانی‌اش، همه و همه عواملی بودند که به گردشگری این شهر کمک می‌کردند. اما این روزها ویلاهای رامسر عامل افزایش توریست های منطقه هستند و این بدان معناست که در رامسر ویلاهایی وجود دارد که از تمام جاذبه‌های دیدنی و تفریحی این شهر جذاب‌تر هستند.

چرا ویلاهای رامسر عامل افزایش توریست های منطقه شدند؟

استان مازندران و به ویژه شهرهای ساحلی آن که در غرب استان هستند، همیشه توریست‌های زیادی را در خود جای داده‌اند. واژه شمال که برای همه ما بسیار آشنا است، عمدتا به شهرهای ساحلی استان مازندران اشاره دارد زیرا این شهرها دارای مناظر فوق‌العاده، امکانات و تجهیزات رفاهی و تفریحی شهری، مراکز خرید جالب و ویلاهایی با جذابیت زیاد برای اجاره هستند. به همه این دلایل شهرهای غربی استان مازندران توریست‌های زیادی را در ویلاهای خود اسکان داده‌اند. 

ویژه: 

برای یکبار هم که شده این ویلاهای رامسر را اجاره کنید تا در ذهنتان ماندگار شوند

با این همه عروس شهرهای مازندران دارای مکان‌های دیدنی، تفریحی، آبگرم‌ها و ویلاهای فوق‌العاده‌ای است که باعث شده است توریست‌ها این شهر را بیشتر از سایر شهرها به عنوان مقصد سفرهای شمال خود انتخاب کنند. وجود ویلاهای ساحلی و جنگلی در رامسر امری مزید بر علت شده است که بسیاری از توریست‌های منطقه رامسر را برای سفر و اقامت انتخاب نمایند. زمانی که وارد سایت‌های اجاره ویلا مانند پینورست یا جاباما می‌شوید، تعداد ویلاهای اجاره‌ای رامسر، نمایانگر ظرفیت بالای پذیرش مسافران از یک سو و استقبال توریست‌ها از سوی دیگر است زیرا ویلاهای اجاره‌ای متنوعی رامسر هر گونه سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد.

این مطلب را بخوانید
ویژگی رفتار پرستار کودک

یکی از ویژگی‌های تفریحی رامسر که باعث افزایش توریست‌های منطقه می‌شود و با ویلاهای آن نیز ارتباط تنگاتنگ دارد، وجود یک تله کابین بی‌نظیر است که از ساحل به جنگل می‌رسد و مسافران می‌توانند مناظر بدیع شهر رامسر را به همراه ویلاهای زیبای آن در این سفر 12 دقیقه‌ای مشاهده نمایند. در پایین این مجموعه  و در کنار دریا یک شهربازی وجود دارد و در بالای کوه، امکانات تفریحات کوهستانی نظیر زیپ لاین به همراه چندین ویلای جنگلی که راه رسیدن به آنها همین تله کابین است، توریست‌های زیادی را به رامسر می‎کشاند.   

آشنایی با انواع ویلاهای رامسر؛ عامل افزایش توریست‌های منطقه 

تنوع ویلاها در رامسر بسیار زیاد است و انواع مختلف ویلاهای این شهر، باعث شده است که بسیاری اینجا را برای تفریح و تفرج برگزینند. از آن جایی که رامسر شهری ساحلی و کوهستانی است، ویلاهای ساحلی و ییلاقی زیادی دارد که به ویلاهای جنگلی معروف هستند. علاوه بر این فراوانی بالای ویلاهای لاکچری و اقتصادی، باعث شده است که مسافران گزینه‌های بیشتری برای انتخاب کردن داشته باشند و به عبارتی دستشان در انتخاب ویلا باز باشد. 

زمانی که شما به صورت آنلاین از سایت‌های مختلفی همانند ویلایار یا جاباما ویلا اجاره می‌کنید، می‌توانید در میانبرهای پایین صفحه انواع ویلاهای رامسر را مشاهده کنید که بر اساس کاربری‌شان مجزا شده‌اند. ویلاهای ساحلی، جنگلی و لاکچری و استخردار در میان این گزینه‎ها هستند که با کلیک روی هر کدام، کار شما در یافتن ویلای مطلوبتان آسان‌تر می‌شود. 

ویلاهای اقتصادی رامسر عامل افزایش توریست های منطقه

کمتر کسی است که با دیدن کالاهای ارزان حتی برای یک لحظه هم که شده، وسوسه خرید پیدا نکند. ویلاهای ارزان و اقتصادی نیز همانند کالاهای ارزان گزینه‌ای هستند که بسیاری از توریست‌ها طرفدار آن بوده و به سوی آن جذب می‌شوند. ویلاهای اقتصادی رامسر با قیمت مناسب و امکانات متناسب، عواملی هستند که باعث می‌شوند توریست‌ها سفری با بودجه معقول داشته باشند و میان هزینه‌های سفرشان برای تفریح و اقامت مدیریت کنند. 

این مطلب را بخوانید
عید 1402 چه روزی است؟

شاید گمان کنید چنین اقامتگاه‌هایی فاقد امکانات اولیه و لازم برای زندگی هستند در صورتی که اینگونه نیست. زمانی که یک اقامتگاه  عنوان ویلا را با خود حمل می‌کند، به صورت مبله و با امکانات رفاهیِ کم یا زیاد، اجاره داده می‌شود، در غیر این صورت تنها یک چهاردیواری است که به آن پلاژ می‌گویند. بنابراین ویلاهای اقتصادی رامسر دارای حداقل امکانات یعنی سرویس خواب، حمام آبگرم، آشپزخانه و تجهیزات آشپزی، میز و وسایل غذاخوری و سرویس بهداشتی بوده و البته بسته به نوع و قیمتشان، ممکن است دارای امکانات و تجهیزات بیشتری نیز باشند. سایت‌هایی همانند جاباما یا ویلاجار گزینه‌های مناسبی برای به دست آوردن اطلاعات لازم نسبت به امکانات این ویلاها هستند. 

ویلاهای لاکچری رامسر عامل افزایش توریست های منطقه

ویلاهای لاکچری رامسر، توریست‎های زیادی را به عروس شهرهای مازندران می‎کشاند. در این شهر زیبا که دارای یک کاخ از حکومت پهلوی است، برخی ویلاهای لاکچری وجود دارند که از نظر امکانات با آن کاخ برابری می‎کنند و با توجه به زمان ساخت و به روز بودنشان، حتی از کاخ مرمر رامسر مدرن‌تر نیز هستند. این ویلاهای فول امکانات با تجهیزات لوکس، به توریست‌ها فرصت می‌دهند تا اقامتی شاهانه را در رامسر تجربه کنند. ویلاهای لاکچری رامسر با استخر هایی که معمولا آبگرم هستند، توریست‎های زیادی را حتی در فصل‌های سرد، به رامسر می‌کشانند.

زمانی که در سایت‌های جاباما و یا شب امکانات ویلاهای لاکچری رامسر را مشاهده می‎کنید، در می‌یابید این ویلاها دارای متراژ بالا، مبلمان لوکس، سرویس خواب‌های راحت، سرویس بهداشتی فرنگی، فضای سبز و بالکن و تراس و وسایل بازی مانند فوتبال دستی و میز بیلیارد، به همراه آشپزخانه‌هایی لوکس دارای ماشین ظرفشویی، لباس‌شویی و ظرف‌هایی شیک و تمیز هستند. برای اجاره ویلاهای لاکچری رامسر از طریق میانبرهای پایین صفحه جاباما کمک بگیرید. 

ویلاهای جنگلی رامسر باعث افزایش توریست های منطقه شده است

برخی از ویلاهای جنگلی رامسر در اطراف روستاهایی قرار دارند که نام هر کدامشان، باعث افزایش توریست‌های منطقه به این شهر و حومه آن است. جواهرده یکی از روستاهای بسیار معروفی است که می‌توان ویلاهای فوق‌العاده‌ای در آن اجاره کرد. ویلاهای جنگلی در رامسر ممکن است کلبه‎های جنگلی و یا ویلاهایی با ساختمان مدرن باشند که هر کدامشان جذابیت خاصی دارند و باعث می‌شوند که توریست‎ها اقامت در یک فضای آرام، با هوای پاکیزه را به دور از دغدغه‌های زندگی شهرنشینی تجربه نمایند.  

این مطلب را بخوانید
پرستار سالمند در منزل یا خانه سالمندان؟ کدام بهتر است؟

برای انتخاب ویلاهای جنگلی در رامسر، وارد سایت‌های میهمان شو یا جاباما شوید. شما می‌توانید از طریق فیلترها، یا نوع اقامتگاه برای انتخاب ویلا، گزینه‎های خود را محدود به موارد مد نظرتان نمایید. علاوه بر این استفاده از میانبر ویلای جنگلی در پایین صفحه سایت جاباما به شما کمک می‌کند که بتوانید از میان ویلاهای جنگلی رامسر، ویلای خود را پیدا کنید. 

ویلاهای ساحلی رامسر دلیل افزایش توریست های منطقه است

شمال با دریا و ساحل تکمیل می‌شود و حتی اگر توریست‌ها در سایر بخش‌های رامسر اقامت کنند، دوست دارند که به ساحل بروند و از دریای زیبای خزر در هر فصل و زمانی دیدن کنند. اما برخی از مسافران و توریست‌ها تنها ویلاهای ساحلی را برای اقامت در عروس شهرهای شمال برمی‌گزینند. ویلاهای ساحلی که ممکن است اقتصادی و یا لاکچری باشند، معمولا چشم‌انداز زیبایی از دریای خزر و ساحل دارند و از آنها دسترسی به دریا آسان است. به طور خلاصه می‌توان گفت که ویلاهای ساحلی رامسر یکی از عوامل مهم برای افزایش توریست‌های منطقه به این شهر دیدنی هستند.

پیشنهاد ما به شما

آشنایی با سانتریفیوژ آزمایشگاهی و کاربرد و قیمت آن

سانتریفیوژ دستگاهی است که با به کارگیری نیروی گریز از مرکز، جداسازی مواد در آزمایشگاه‌ها …

دیدگاهتان را بنویسید