خرید دستگاه هایفوتراپی از شرکت تجهیزات پزشکی بسیم رویان طب
خرید دستگاه هایفوتراپی از شرکت تجهیزات پزشکی بسیم رویان طب

کاربردهای خرید دستگاه هایفو برای کلینیک زیبایی

هایفوتراپی یکی از روش های درمانی جدیدی است که کلینیک های زیبایی زیاد از آن استفاده می کنند. این روش درمانی طی چند سال اخیر طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده و این به لطف کاربردهای فراوان آن بوده. در این مقاله قرار است کلینیک های زیبایی را که به دنبال خرید دستگاه هایفو هستند را با کاربردهای آن آشنا کنیم.

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی به معنی درمان با استفاده از امواج فراصوت متمرکز با شدت بالا است. این روش درمانی در چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده؛ چرا که در کنار کاربردهای زیادش، روشی غیرتهاجمی به شمار می رود. با خرید دستگاه هایفو به مزایایی همانند مزایای عمل جراحی می رسید.

مخاطبین این دستگاه افرادی مختلفی هستند:

  • دارای افتادگی پوست
  • دارای غبغب های آویزان و پر از چربی
  • افرادی که به دنبال به تاخیر انداختن علائم پیری هستند
  • مخاطبینی که مشکلات عضلانی دارند
  • افرادی که می خواهند انعطاف مفاصل خود را افزایش بدهند

در ادامه به نقل از شرکت تجهیزات پزشکی بسیم رویان طب در رابطه نحوه عملکرد دستگاه هایفو صحبت می کنیم. قبل از خرید دستگاه هایفو باید بدانید که انواع مختلفی از این دستگاه در بازار هستند. همه این دستگاه ها امواج فراصوت را به لایه های مختلف پوست انتقال می دهند، پس از لحاظ عملکردی تفاوتی چندانی ندارند و تنها در قدرت شان متفاوتند. این امواج، چربی ها و عضلات را تحت تاثیر خود می گذارند.

خرید دستگاه هایفوتراپی از شرکت تجهیزات پزشکی بسیم رویان طب
خرید دستگاه هایفوتراپی از شرکت تجهیزات پزشکی بسیم رویان طب

کاربردهای خرید دستگاه هایفو

پس از آشنایی اولیه با هایفوتراپی و مخاطبین آن، در ادامه به بررسی کاربردهای خرید دستگاه هایفو می پردازیم:

این مطلب را بخوانید
معجزات روغن جوانه گندم بر زیبایی

لیفت صورت و گردن

با افزایش سن، پوست قدرت جوانی خود را از دست می دهد و به مرور شل و افتاده می شود. با استفاده از هایفوتراپی می توان پوست صورت را به طرف بالا کشید و شلی و افتادگی پوست را از بین برد. همین مزایا برای لیفت گردن نیز تاثیر دارد و باعث می شود پوست مراجعه کننده جوان تر به نظر برسد.

رفع افتادگی پلک

علاوه بر پیری، بیماری های عصبی نیز باعث ایجاد افتادگی پلک می شوند. مراجعه کننده ها به خاطر تاثیر منفی افتادگی پلک بر روی زیبایی و همچنین بینایی مخاطب استفاده از دستگاه هایفو هستند. هایفوتراپی بافت پوست را بازسازی می کند و شلی پوست پلک را از بین می برد.

از بین بردن غبغب

با بالا رفتن سن، پوست اطراف چانه شل و افتاده می شود و دچار غبغب خواهد شد. البته افراد زیادی نیز به خاطر چربی های ذخیره شده در زیر چانه و وزن بالایشان غبغب دارند. با کمک هایفوتراپی می توان غبغب افرادی که بین سی تا شصت سال سن دارند را از بین برد.

در زیر کاربردهای خرید دستگاه هایفو را خلاصه کرده ایم:

  • کاهش چین و چروک
  • سفت شدن پوست افتاده در ناحیه گردن
  • لیفت گونه، ابرو و پلک‌ها
  • زاویه‌سازی فک
  • سفت شدن ناحیه سینه
  • صاف شدن پوست

در این مقاله سعی کرده ایم که به طور خلاصه شما را با مزایای و کاربردهای دستگاه هایفو آشنا کنیم. اگر شما هم به دنبال خرید دستگاه هایفو هستید، می توانید شرکت تجهیزات پزشکی بسیم رویان طب را انتخاب کنید.

این مطلب را بخوانید
چالش‌های انتخاب بهترین پرستار کودک

پیشنهاد ما به شما

انتخاب تشک برای افراد سنگین

راهنمای خرید بهترین تشک برای افراد سنگین وزن

راهنمای خرید بهترین تشک رویال برای افراد سنگین وزن ما آدم‌ها سلامت جسم و روحمان …

دیدگاهتان را بنویسید