پرفروشترین رژلب های امسال در بازار

پرفروشترین رژلب های امسال در بازار

بهترین مارک رژ لب کدام است؟

انتخاب رژ لب با کیفیت اهمیت زیادی دارد؛ چرا که این محصول روی لب‌ها قرار می‌گیرد و ممکن است به صورت ناخواسته وارد دهان و بدنتان شود. بنابراین توصیه می‌کنیم هنگام خرید رژ لب مارک خوب به موارد زیر توجه کنید:

  • نداشتن سرب
  • ماندگاری طولانی
  • بافت سبک، نرم و منسجم
  • داشتن رنگدانه‌های غنی

فهرست مطالب


در ترکیب بسیاری از لوازم آرایشی ،برای ماندگاری زیاد این لوازم از ترکیبات شیمیایی استفاده می شود که می تواند به پوست صورت و بدن آسیب وارد کند و به دلیل اینکه مستقیم با پوست در تماس است ،جذب بدن شده و می تواند باعث مسمومیت و حساسیت پوستی شود به همین علت لازم است از مارک ها و برند هایی استفاده شود که از این ترکیبات شیمیایی مضر، استفاده نشود .


اگر به دنبال سلامت لب های خود در عین زیبایی می باشید باید رژ لبی را انتخاب کنید که با کیفیت بالا و بدون سرب باشد، داشتن دو رنگ از رژ لب با مارک های معتبر بهتر از ده ها رژ لب از مارک های متفرقه با قیمت پایین می باشد.قبل از انتخاب یک رژ لب باید به این موضوع دقت داشته باشید که لب های شما یکی از اجزا مهم صورت است که با انتخاب یک رژ لب مناسب و خوش رنگ زیبایی صورت شما را چندین برابر می کند.

فرمولاسیون رژ لب مایع چیست؟

رژ لب مایع بدون موم هستند و در دو نوع مات و براق در بازار عرضه می شوند. رژلب های مایع مرطوب کننده خوبی هستند و برای افرادی که لب های خشکی دارند مناسب می باشند. هنگام خرید رژ لب به فرمولاسیون آن توجه نمایید. بعضی از رژ لب ها ترکیبات خوبی ندارند و باعث خشکی و ترک لب می شود.پس هنگام خرید مارکی را انتخاب کنید که در ترکیبات خود مرطوب کننده داشته باشد تا مانع ترک و خشکی لب شود و از مارک‌های معتبر باشد.

مزایای استفاده از رژ لب مایع

  1. رژ لب مایع دوام زیادی دارد و گاهی تا دوازده ساعت باقی می ماند.
  2. به دندان ها نمیچسبد و در حین صحبت راحت ترید.
  3. روی لبه فنجان اثری نمی گذارد
  4. نیاز به خط لب ندارید چون که عین چسب یه لب میچسبد و مرز لب را مشخص می کند.
  5. تنوع رنگی در رژ لب های مایع.
  6. نیاز نیست مجدد از آن استفاده کنید با توجه به ماندگاری بالا

روش حرفه ای زدن رژ لب مایع

با توجه به پیگمنت زیاد رژ لب های مایع با کشیدن یک بار بر روی لب کافی است. یک نکته‌ ی مهم این است که متخصصین برند آناستازیا بورلی هیلز می گویند، که اپلیکاتور را قبل از استفاده، اندکی در داخل تیوب تمیز کنید تا بهتر بتوانید رنگ را کنترل کنید.لایه برداری لبلبی که صاف، سالم و بدون پوسته باشد کلید داشتن رژ لبی زیبا و بدون نقص است.زمان بدهیدهمیشه آینه داشته باشید و با صبر تمام رژ لب را بزنید. اگر در ماشین و یا با عجله رژ لب بزنید در نهایت استایلی کاملا بهم ریخته و ژولیده خواهید داشت.اگر قصد ندارید صورتتان را کامل ارایش کنید، حداقل از فونداسیون و رژگونه استفاده کنید و سپس رژ لب مایع را بزنید تا صورتتان ناقص و مصنوعی نمایان نباشد.

بررسی انواع رژ لب مایع

رژ لب در دو نوع مختلف می باشد که شامل رژ لب مایع براق و مات که در بازار موجود می باشد.رژ لب مایع براق رژهایی می باشند که باعث حجم دادن به لب ها می شود و به زیبایی دیده می شوند که لب ها را خوش رنگ و با جلوه نشان می دهد. البته انتخاب رنگ رژ لب در این امر بسیار مهم می باشد.هنگامی که آرایش چشم ساده و کمرنگی داشته باشید می توانید از رژ لب مایع براق و رنگ تیره استفاده نمایید. اما وقتی آرایش چشم غلیظ و سنگین دارید نباید از رنگ های تیره و براق استفاده کنید.
و نوع دوم رژ لب مایع انواع مات آن می باشد. بعد از استفاده کردن از این رژ به لب خشک شده و باعث ماتی لب می شود،و زمان ماندگاری رژ های مایع مات بر روی لب بیشتر است. اگر رژ لبی می خواهید که یک روز کامل بر روی لبانتان بماند رژ لب مایع مات بهترین گزینه می باشد.هر خانومی بهتر است هر دو نوع رژ لب را داشته باشد تا در موقعیت و زمان مناسب بر حسب سبک آرایشی خود از آن استفاده نماید.رژ لب های براق برای آرایش چشم لایت مناسب می باشد و از رژ لب مایع مات می توانید در آرایش های غلیظ خود استفاده نمایید. رعایت قوانینی در آرایش کردن می تواند چهره ی شما را زیبا تر و متناسب تر نشان دهد.

پرفروشترین رژلب های امسال در بازار
  • رژ لب مایع گلدن رز

رژ لب مایع گلدن رز دارای ویتامین های مغذی می باشد که علاوه براینکه باعث خشکی لب ها نمی شود رطوبت آن ها را نیز حفظ می کند. این محصول حاوی ویتامین E است که خشکی و سنگینی روی لب ایجاد نکرده و به صورت یکنواخت لب را پوشش می دهد و روی لب ها پخش نمی گردد.همچنین ماندگاری بالایی دارد و باعث زیبایی لب ها می شود و پس از مصرف بر روی لب ایجاد چسبندگی نمی کند. یکی از پرفروش ترین برندهای رژلب مایع است

  •  رژ لب مایع مای

این رژلب که محصول کشور ایران می باشد ماندگاری بسیار بالایی دارد و بعد از مصرف، ساعت ها بر روی لب باقی می ماند بدوت آنکه پخش یا پاک شود. رژ لب مایع مای براقیت و درخشندگی در لب ایجاد می کند که زیبایی آن را دو چندان می کند، همچنین دارای بافتی نرم و سبک اسن که باعث خشکی لب ها نیز نمی شود و حالت چسبندگی ایجاد نمی کند. آرایش لب و داشتن لب‌های زیبا یکی از نکات اصلی زیبایی چهره است.رژلب آرایش شما را کامل کرده و به چهره شما شادابی بیشتری می‌بخشد. رژ لب مایع مای دارای طیف های رنگی متنوعی است و در حجم ۹ میلی‌لیتر عرضه شده‌است. این محصول دارای تن رنگ صدفی بوده و براقیت و درخشش بی‌نظیر دارد. این محصول دارای بافتی نرم و سبک بوده و از ماندگاری طولانی برخوردار است.

ویژ گی های این محصول

  • براقیت و درخشش بی‌نظیر
  • بافتی نرم و سبک
  • ماندگاری طولانی
  • رژ لب مایع کالیستا

آرایش لب ها زیبایی خاصی را برای شما به همراه دارد. رژ لب مایع کالیستا دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد که بادوام است و ساعت های طولانی بر روی لب ها باقی می ماند، که پس از استفاده روی لب ها بافتی مخملی و کرمی دارد و به آسانی روی لب ها پخش می شود.یکی از پرفروش ترین برندهای رژلب مایع است. این محصول بادوام تنوع زیادی دارد و شامل ۱۲ رنگ گوناگون می باشد که زیبایی و شادابی را به صورت شما هدیه می دهد.

پرفروشترین رژلب های امسال در بازار

ویژ گی های این محصول

  • دارای ساختار مایع مات
  • پوشش دهی کامل و یکنواخت
  • ماندگاری بالا برای تمام روز
  • پخش آسان بر روی لب ها
  • دارای دوازده رنگ زیبا، متنوع و کاربردی
  • رایحه دلپذیر

  • رژ لب مایع اوتی

بهترین مارک رژ لب کدام است؟ یکی از ویژگی های رژ لب خوب این است که چسبندگی در لب ها ایجاد نکند و بادوام و ماندگاری بالایی داشته باشد. رژ لب مایع اوتی از ترکیبات و عناصر مغذی تشکیل شده است که هیچ آسیبی به لب وارد نمی کندو جذابیت زیادی به لب ها می دهد. این رژ لب دارای رنگ های مختلفی می باشد که هر کدام جذابیت خاص خودشان را دارند.
به دلیل خاصی رژ لب مایع اوتی مدل ریچ کالر با طیف رنگی گسترده و فورمولاسیون منحصر به فرد جزو پرطرفدارترین و پرفروش ترین محصولات آرایش لب قرار گرفته که با عملکردی ویژه و ترکیبات بی نظیر به راحتی روی لب پخش می شود و زیبایی و جذابیت فوق العاده ای به چهره ی شما می بخشد.این رژ لب به دلیل رطوبت عمیقی که به لب می بخشد از خشکی و پوسته پوسته شدن لب جلوگیری کرده همچنین به دلیل استفاده از عناصر خاص به هیچ عنوان سبب چسبندگی و یا چروک شدن لب ها نشده و نرمی لطافت قابل توجه ای روی لب ایجاد می کند. این محصول حرفه ای به دلیل ماندگاری بالا برای استفاده روزانه و مهمانی ها مناسب می باشد و شما بدون نیاز به تمدید دوباره آن می توانید از آرایش خود تا ساعات طولانی لذت ببرید.

این مطلب را بخوانید
میکاپ غیر اصولی، دشمن سلامتی پوست و موی شما!

ویژگی ها ی این محصول

  • حجم دهنده لطافت بخش ، براق کننده ، بدون احساس چسبندگی
  • دارای رنگ های متنوع و ماندگار
  • جلوگیری از پوسته ریزی و چروک شدن لب
  • دارای فرمولاسیون گیاهی با کیفیت عالی و ماندگاری طولانی مدتر
پرفروشترین رژلب های امسال در بازار
  • رژ لب مایع لورآل

رژ لب مایع لورآل بافتی بسیار سبک و نرم دارد و در انواع رنگ ها و جود دارد که جذابیت زیادی بر لب ها دارد، که نمایی مات و خیره کننده ایجاد می کند. رژ لب مایع مات لیپ پینت لورآل دارای رنگ دانه های غنی بوده که پوششی کامل و مات بر روی لب های شما ایجاد می نمایند. این رژ دارای قلم بسیار ظریف می باشد که به راحتی اطراف خط لب را پوشش داده و از پخش بیش از حد رژ جلوگیری می نماید.

ویژ گی های این محصول

  • دارای بافت کرمی و نرم
  • پوشش کامل لب
  • دارای دوام هشت ساعته

  • رژ لب مایع شون

محصول رژ لب مايع شون،جلوه زیبایی به لب های شما می دهد.ترکیبات روغن هسته آلبالو و رایحه های دلنشین آن، باعث می شود لب های زیبا با طراوت داشته باشید. این محصول به دلیل بافت سبکی که دارد حس سنگینی بر روی لب هایتان ایجاد نمی کند و درطول مدت استفاده حس تازگی و شادابی به لب های شما می دهد. رژ لب مایع شون پوشش رنگی خوبی روی لب ها ایجاد می کند. استفاده از رژ لب مایع شون با خاصیت رطوبت رسانی که دارد لب ها را مرطوب نگه می دارد وسبب لطافت می شود. رژ لب مایع شون فرمولاسیونی بر پایه ترکیبات گیاهی دارد و فاقد ترکیبات شیمیایی می باشد.

پرفروشترین رژلب های امسال در بازار
  • رژ لب مایع میبلین

ماتیک مایع میبلین،مات می باشد و تمام قسمت لب ها را می پوشاند و زیبایی خاصی به آن می دهد.به خصوص اگر از رژلب جامد بر روی لب های خود استفاده کنید، رژلب مایع میبلین باعث میشود با ایجاد پوشش مات جلوه زیبایی به آرایش شما دهد. ماندگاری طولانی رژ لب های میبلین از نکات مورد توجه برای خانم هاست تا مجبور نباشند رژ لب خود را تمدید کنند.دارای فرمولاسیون با پوششی بسیار قوی و ماندگاری بالا می باشد. این رژ دارای رنگ دانه ها بسیار قوی و مات بوده که با قرار گیری بر روی پوست لب نمایی بسیار جذاب ایجاد می نماید. رژلب مایع مات میبلین دارای براشی با طراحی بسیار دقیق بوده که رنگ را بطور کامل و یکدست پخش نموده و حالت دلخواه را به لب ها می بخشد. یکی از بهترین مارک رژ لب همین رژ لب محسوب می شود.

  • رژ لب مایع موتاک

رژلب مایع ویتامینه موتاک دارای انواع ویتامین A و E می باشد و باعث طراوت و زیبایی لب های شما می شود. و همچنین دارای روغن جوجوبا می باشد که از ترک و خشک شدن لب ها جلوگیری می کند و همچنین خاصیت ترمیمی بافت پوست دارد. فرمولاسیون این محصول فاقد سرب است و گیاهی می باشد.

  • رژ لب مایع بورژوآ

رژ لب مایع بورژوآ به دلیل بافت نرم، مخملی و مات بودن آن جلوه بسیار زیبایی به لب های شما می دهد و ماندگاری این رژ لب بالا می باشد. و به دلیل درخشان بودن و برجسته کردن لب ها این محصول را منحصر به فرد کرده و ولب ها را مرطوب و درخشان می کند. این محصول از تولیدات کشور فرانسه می باشد و در زمان استفاده موجب شاین شدن لب شده و تحت عنوان برق لب هم می توان از آن استفاده نمود.یکی از پرفروش ترین برندهای رژلب مایع نیز است .

ویژگی های این محصول

  • ایجاد یک بافت نرم، مخملی و مات
  • فوق‌العاده سبک بر روی لب‌ با ماندگاری بالا
  • رژ لب مایع اسنس

این نوع رژ لب یکی از برند های معروف اوروپا می باشد که و به دلیل ماندگاری بالا و سلامتی لب ها جزء پر فروش ترین محصولات محسوب می شود.این محصول لب ها را مرطوب نگه می دارد و مانع از خشک شدن لب ها می شود و به لب ها جلوه زیبایی می دهد و آن ها را مخملی و مات نشان می دهد و به دلیل بافت سبک و نرمی که دارد سطح لب ها را کامل پوشش می دهد.و احساس سبکی و راحتی با این نوع رژ لب مایع دارید. همان‌طور که از نامش پیداست جلوه‌ای مخملی و مات گونه روی لب ها دارد و اگر فردی که به آرایش‌های مات و غیردرخشان علاقه دارید استفاده از رژلب مات اسنس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.اسنس دارای اپلیکاتوری مناسب برای پخش رژ بر روی لب است. رژلب مایع اسنس ماندگاری نسبتاً خوبی دارد و به‌هیچ‌وجه خشکی و ترک بر روی لب‌ها به‌وجود نمی‌آورد.

برای ماندگاری بیشتر رژ لب چه کنیم؟

برای ماندگاری بهتر و بیشتر رژلب بهتر است قبل از رژ زدن کمی از کرم‌پودر خود را روی لب‌ها بمالید و پس از آن از رژلب استفاده کنید؛ کرم‌پودر می‌تواند رنگ رژلب را روی لب‌ها به‌مدت بیشتری نگه‌دارد. محصولات اسنس علاوه‌بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی هم برخوردارند.رژلبی که فاقد نرم‌کننده، مرطوب‌کننده و ویتامین E باشد به‌راحتی لب‌ها را خشک و پوسته‌پوسته می‌کند. پس با انتخاب رژلب مناسب هم به زیبایی و هم به سلامت لب‌ها اهمیت دهید.اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که مجبور به استفاده‌ی روزانه از رژلب هستید، بهتر است رژلبی را انتخاب کنید که نه‌ تنها ظاهرتان را زیبا کند بلکه بتواند لب‌ها را هم سلامت نگهداری کند.اکنون به نظر شما بهترین مارک رژ لب کدام است؟

ویژ گی های این محصول

  • بافت نرم و سبک
  • ماندگاری طولانی بدون ایجاد خشکی و ترک روی لب
  • اپلیکاتور مناسب برای استفاده راحت‌تر

آیا می دانید بهترین مارک رژ لب مایع بدون سرب کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: برندهای مای، این لی، شون، گلدن رز و … جزو پروفروش ترین ها هستند. تمامی محصولات معرفی شده حداقل میزان سرب را در ترکیبات خود دارند. در نظر داشته باشید نه تنها برای رژ مایع، بلکه در خرید رژ لب جامد، شما باید فاکتور سرب را در نظر بگیرید. چون رژ لب های جامد نیاز به تجدید بیشتری دارند، از همین رو بسیار مهم است در ترکیبات آن ها سربی یافت نشود. بهترین پیشنهاد برای افرادی که به دنبال ماتیک جامد بدون سرب هستند، خرید رژ لب مک می باشد.

چرا استفاده از رژ لب بدون سرب توصیه میشه؟

همانطور که همه ما می دانیم، سرب یک ماده سمی است؛ اگر عنصر سرب در رژ لب های مورد استفاده ما وجود داشته باشد، به راحتی بعد از مصرف جذب پوست لب شده و وارد بدن می شود. این ماده خطرناک می تواند به سلول های مغزی آسیب جدی وارد کند. برای جلوگیری از این اتفاق، باید رژ لب بدون سرب سفارش دهیم. قطعا اعتماد به برندهای کمتر شناخته شده، کمی سخت است. ما در ادامه بهترین مارک رژ لب مایع بدون سرب را به شما معرفی می کنیم تا با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

این مطلب را بخوانید
معجزه سرکه سیب برای پوست و موی شما
پرفروشترین رژلب های امسال در بازار

بهترین مارک رژ لب مایع بدون سرب

  1. مای مدل لومینوس
  2. کالیستا مدل Vivid Shilne
  3. این لی مدل Wild Rose
  4. رژ لب مایع گلدن رز
  5. شون مدل Velvet Matt
  6. میبلین مدل Vivid Matte
  7. رژ مایع فلورمار
  8. آی فیس مدل PhotoReady
  9. نوت مدل Longwearing

ویژگی های بهترین مارک رژ لب مایع 24 ساعته

شما قبل از اینکه بخواهید یک رژ لب خوب مایع به همراه ماندگاری بالا خریداری کنید باید ویژگی های یک رژ لب خوب و مناسب را بدانید تا بتوانید یک خرید مناسب داشته باشید. در این قسمت از مقاله می خواهیم شما را با این ویژگی های جذاب آشنا کنیم:

1. فاقد سرب: رژلب‌هایی که فاقد سرب هستند، ایمنی لب های شما را حفظ می‌کنند. سرب ممکن است در برخی رژلب‌ها به عنوان رنگ دهنده استفاده شود، اما مصرف طولانی مدت آن می‌تواند برای سلامتی شما مضر باشد.

2. ماندگاری بالا: رژلب با ماندگاری بالا، به معنای این است که پس از استفاده، رنگ آن بر روی لب‌ها به مدت طولانی حفظ می‌شود و نیازی به تجدید رژ لب در طول روز ندارید. این ویژگی باعث می‌شود از رژ لب مدت زمان بیشتری استفاده کنید.

3. بافت منسجم و ساختار نرم: رژلب با بافت منسجم و ساختار نرم، به طور یکنواخت روی لب‌ها میماند و احساس راحتی و لطافت را به شما میدهد. این بافت نرم و منسجم به لب‌ها نرمی و لطافت بیشتری می دهد.

4. آبرسانی: رژلبی که دارای ویژگی آبرسانی است، باعث می‌شود لب‌ها نرم و مرطوب باقی بمانند و از خشکی و ترک‌های آنها جلوگیری شود. این ویژگی باعث آرامش و مرطوب شدن لب‌ها می‌شود.

5. بافت سبک: رژلب با بافت سبک، حس سنگینی روی لب‌ها را ندارد و به راحتی قابل استفاده است. همچنین بافت سبک باعث می شود رژ به خوبی روی لب ها پخش شود.

6. بوی خوش: رژلب با بوی خوش، هنگام استفاده احساس تازگی و شادابی را به شما می‌دهد. بوی خوش می‌تواند از عطرهای طبیعی یا رایجی مانند وانیل، میوه‌ها و گل‌ها به‌دست بیاید.

پرفروشترین رژلب های امسال در بازار

بهترین مارک رژ لب ۲۴ ساعته چیست؟

با وجود آنکه به طور کلی ماندگاری رژ لب جامد کمتر از انواع دیگر است، اما باز هم می‌توان محصولاتی را در میان آن‌ها پیدا کرد که ماندگاری بالایی داشته باشند. برخی از آن‌ها عبارتند از:

رژ لب جامد مدل Mattmoist از برند نوت

بارزترین ویژگی این رژ لب از برند نوت ، خاصیت مرطوب کنندگی قوی آن است که موجب می‌شود آسیبی به پوست لب‌هایتان نزند. علاوه بر آن، این رژ لب جامد، مات بوده، حاوی ویتامین E، روغن ماکادمیا و ترکیبات آبرسان است و فاقد تست حیوانی می‌باشد.در ترکیبات این محصول پارابن به کار نرفته است و از ایجاد ترک و پوسته پوسته شدن لب‌ها جلوگیری می‌کند. ماندگاری بسیار بالای این محصول، آن را به بهترین مارک رژ لب ۲۴ ساعته تبدیل کرده است.

رژ لب جامد ضد آب از برند بل

این محصول از برند بل ، دارای ماندگاری ۲۴ ساعته بوده و در رنگ‌های مختلفی برای تمام سلیقه‌ها ارائه شده است. رژ لب جامد بل حاوی روغن جوجوبا و موم عسل است و بافتی مات، نرم و سبک دارد.

پر طرفدار ترین رنگ های رژ لب از زبان متخصصین حوزه میکاپ

رژ لب رنگ نود کالباسی

نشان برترین و پر طرفدار ترین رنگ ها را از میان طیف گسترده ای از رنگ های مختلف رژ لب که تقریبا بیشتر خانم های جوان، مسن، دختر خانم ها و افراد با سلیقه های مختلف به آن علاقه دارند باید به رژ لب ها نود کالباسی داد. این رنگ، انواع مختلفی دارد، به عنوان مثال نمونه های پر رنگ، کم رنگ، بسیار مخملی و .. انواع رژ لب نود می باشند. به صورت کلی هر گاه به دنبال پر طرفدار ترین رژ لب ملایم بودید، رنگ نود کالباسی را باید در نظر داشته باشید. از جمله مزیت های رنگ کالباسی این است که به بیشتر لباس ها و به بیشتر چهره ها می آید، زیرا در واقع کمی مشابه رنگ لب های خودتان است. اما این را نیز باید بدانید که باید با دقت کافی رژ لب نود مناسب پوست و هماهنگ با رنگ چهره تان را انتخاب کنید.

پرفروشترین رژلب های امسال در بازار

رژ لب رنگ قرمز نود گلگون

دومین رنگ پرطرفدار از نظر سپیده، که اتفاقا همانند بسیاری از مشتریان و همراهان عزیز ما علاقه شدیدی به رنگ های نود دارد، رژ لب های نود گلگون می باشد، با خرید یک رژ لب مخملی زیبا و دخترانه گلگون می توانید آرایشی بسیار دلربا داشته باشید و در مهمانی ها بدرخشید. در واقع رژ لب های رنگ گلگون نود، برای دختر خانم هایی که به آرایش علاقه ای ندارند نیز مناسب است، زیرا می توانند تنها یک کرم مرطوب کننده به صورتشان زده، کمی موهایشان را کنار زده و یک رژ لب گلگون زیبا به لب هایشان بزنند. با این کار به نظر می رسد که آرایشی نکرده و در عین حال لب هایی درخشان و خوشرنگ خواهید داشت.

انتخاب و پیدا کردن این نمونه از پرطرفدار ترین رنگ رژ لب در سال 2023 یعنی رنگ های نود گلگون کمی سخت است، زیرا کمتر برندی از آنها تولید می کند، اما ما به عنوان نمایندگی فروش محصولات بارین بیوتی نمونه ای با کیفیت و زیبا و قیمت مناسب از آن را در ادامه برای شما قرار داده ایم :در ادامه چندین نمونه دیگر از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین رنگ هایی که در سال 2023 افراد بیشتری نسبت به خرید آن تمایل نشان داده اند را نیز بر اساس آمار و داده های فروشگاه به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

رژ لب رنگ ارغوانی

ارغوانی یکی از رنگ های جدیدی است که حقیقتا برای هر فردی زیبا است، مهم نیست که شما سن کمی دارید یا سنتان بالا است. رژ لب ارغوانی همیشه جوا است و بر روی هر لبی می تواند معنی خاصی داده و زیبایی منحصر به فردی را نشان دهد.

خوبی رنگ ارغوانی و دلیل اینکه به یکی از پر طرفدار ترین رنگ های رژ لب در سال 2023 تبدیل شده است، این است که برای دخترا خانم ها و خانم هایی مناسب است که پوست خنثی ای دارند، و یا ته رنگ چهره خود را خوب نمی دانند. در این صورت شما می توانید انواع مختلف رنگ های ارغوانی و حتی صورتی مایل به ارغوانی و توتی را به ترتیب برای پوست های به نظر متوسط، برای پوست های روشن تر و برای پوست های تیره تر استفاده نمایید.

رژ لب مایع بارین بیوتی شماره 025

این رنگ از رژ لب بارین بیوتی را باید پرطرفدار ترین رنگ رژ لب این برند دانست، این رنگ که در واقع یکی از طیف های ارغوانی می باشد و می توان آن را بنفش رز دانست، سایه هایی از رنگ قرمز را نیز در خود دارد و به لطفا سایه هایی از رنگ بنفش که دارد، با آرایش های خنک بسیار سازگار است و در روز های سرد زمستانی می تواند جلوه ای به شدت زیبا و جذاب به شما بدهد.

رژ لب محبوب قرمز

از همه این رژ لب ها و رنگ که بگذریم، نوبت به رنگ قرمز می رسد، پر طرفدار ترین رنگ رژ لب در طول تمامی ادوار، تمامی رنگ هایی که در بالا نیز معرفی شدند به نوعی، سایه هایی از رنگ قرمز را در خود دارند. اگر به این رنگ علاقه ندارید، مطمئنا تا به امروز آن را با لباس مشکی امتحان نکرده اید، رژ لب رنگ قرمز می تواند بر روی پوست های روشن و سفید همراه با لباس مشکی و یا قرمز مشابه رژ لب، فوق العاده ترین ترکیب ممکن را به وجود آورد.

رژ لب های رنگ شکلاتی

اما از همه این ها که بگذریم، یکی از پر طرفدار ترین رنگ های رژ لب دخترانه که کمی به قول معروف تینیجری تر است و در میان دختر خانم های نوجوان و جوان با استایل های امروزی تر، راحت و لش بسیار ترند است، رژ لب های متمایل به سمت رنگ قهوه ای یا همان شکلاتی می باشند. این رژ لب را بیشتر با استایل های خیابانی می توانید استفاده کنید، زیرا ترکیبات فوق العاده خوبی را می تواند به وجود آورد. چندین نمونه رژ لب رنگ شکلاتی زیبا از برند بارین بیوتی را می توانید در ادامه ببینید.

این مطلب را بخوانید
هر آنچه که باید درباره نشاسته و خواص آن بدانید + معرفی انواع ماسک نشاسته ذرت برای چروک، چاقی و لک صورت

رژ لب صورتی

اما آن دسته از دختر خانم هایی که به دنبال بهترین و پر طرفدار ترین رنگ رژ لب دخترانه می گردند و برای استایل خیابانی آن را نمی خواهند و دوست دارند برای مهمانی پیش رو از آن استفاده کنند، می توانند طیف های مختلف رنگ صورتی را انتخاب کنند. رنگ صورتی، به ویژه صورتی کم رنگ براق می تواند لب های شما را بسیار پر انرژی و کودکانه تر نشان دهد و استایل دخترانه شما را زیبا تر از آن چه که تصور می کنید نشان دهد، حتی بسیاری از خانم های جوانی که به آرایش دخترانه علاقه دارند از رژ لب های صورتی استفاده می کنند.

رژ لب بنفش

شاید کمی غیر ممکن به نظر برسد، اما بر روی پوست های روشن و سفید، استفاده از رژ لب بنفش بسیار بسیار بسیار عالی است، شاید بنفش از پر طرفدار ترین رنگ های رژ لب نباشد، اما مطمئنا در میان خانم هایی که همه رنگ ها را می شناسند و از آن ها استفاده کرده اند. مطمئنا بی از 95% از آنها این رنگ را بهترین انتخاب برای خانم های سفید پوست می دانند. حتی اگر چشم هایتان رنگی است و مشکی نیست، نیز می توانید از این رژ لب استفاده کنید و اتفاقا ترکیب آن را کامل تر نمایید.

پرفروش ترین رژ لب مک

اگر مصرف کننده محصولات برند مک باشید کیفیت، جلوه و درخشندگی رژلب های آن را انکار نخواهید کرد. برای حضور در یک مجلس عروسی و رسمی، هیچ رژ لبی بهتر از محصولات این برند را برای لب های خود پیدا نمی کنید. برند مک برای انواع آرایش های مختلف بانوان رژ لب هایی با ویژگی های متنوع، روانه بازار کرده است.

  • رژ مک لاستر (mac Lustre)

به جرئت می توان گفت تمام آن چیزی که از یک رژ لب انتظار دارید در رژ مک لاستر جمع شده است. این محصول جلوه ای نچرال در عین حال براق دارد که چندین ساعت روی لب های شما بدون تغییری باقی می ماند. از ویژگی های این محصول پرطرفدار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با خاصیت آبرسانی 
  • دارای پیگمنت بالا
  • دارای بافت سبک
  • تغذیه کننده لب

  • SATIN MAC، رژ لب خاص سلبریتی ها

رژ لب ساتین مک در لیست خرید لوازم آرایشی سلبریتی ها به عنوان اولین گزینه انتخاب قرار دارد. این ویژگی باعث شده است تا به عنوان پرفروش ترین رژ لب مک در بین سایر مصرف کنندگان نیز معرفی شود. تنوع رنگی این مدل سلیقه های مختلف را پوشش می دهد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خشکی کمتری از رژ لب MATTE MAC دارد.
  • ماندگاری آن روی لب بالاست.
  • نمای روی لب آن مات و کمی براق (نیمه مات) است.
  • حاوی ویتامین های C و E است.
  • FROST MAC، انتخابی ایده آل برای یک آرایش حرفه ای

برای یک آرایش حرفه ای رژ لب فراست مک را به شما پیشنهاد می کنیم. با خرید این محصول می توانید زیبایی آرایش خود را دو چندان کنید. این رژ لب بافتی خامه مانند دارد. ترکیباتی چون پارافین، وانیلین، روغن های گیاهی و … در فرمولاسیون آن به کار رفته است. به همین دلیل بهترین انتخاب برای جلوگیری از ترک و خشکی لب معرفی می شود. وزنی سبک و پوشش دهی بالا و یکنواختی دارد. سایر ویژگی های این رژ لب شامل موارد زیر است:

پرفروشترین رژلب های امسال در بازار
  • ماندگاری بالا
  • دارای رنگ براق و مات
  • مناسب برای تقویت پوست لب
  • طیف رنگی جذاب (شامل 17 رنگ)
  • حاوی ترکیبات هیدراته و نرم کننده
  • MATTE MAC، پرطرفدارترین رژ لب مک

برای داشتن یک آرایش مات و زیبا روی لب، خرید رژ لب مات مک را به شما پیشنهاد می کنیم. تنوع رنگی آن شامل 41 طیف مختلف را در بر می گیرد. این محصول بافتی کرم مانند و دوامی حدود 6 ساعت دارد. لب ها را به طور کامل مات و خشک نمی کند. استفاده از برخی ویتامین ها در فرمولاسیون این مدل باعث شده است تا هنگام استفاده روی لب جمع نشود.

  • Please Me، نمایشی از یک آرایش جذاب

برای ایجاد ظاهری شیک، جذاب و سکسی رژ لب Please Me را امتحان کنید. این محصول با رنگ صورتی گلگون و حالتی مات، بهترین انتخاب برای داشتن آرایشی غیر طبیعی و ایجاد ظاهری طناز است. سایر ویژگی های این رژ لب پرطرفدار برند مک عبارت است از:

  • ماندگاری 4 الی 6 ساعت
  • بافت نرم و کرمی
  • عدم استفاده از مواد شیمیایی مضر(سرب و آرسنیک)
  • حاوی رنگدانه های غنی
  • Impassioned، سورپرایزی برای مهمانی های دخترانه

Impassioned هم از دیگر مدل هایی است که در لیست پرفروش ترین رژ لب مک قرار می گیرد. رنگ ارغوانی منحصر به فرد این محصول، آن را یک انتخاب ایده آل برای مهمانی های دخترانه قرار می دهد. ترکیب گرم قرمز و صورتی این رژ لب برای هر پوستی مناسب است. بافت نرم، استفاده راحت و پوشش کامل و نیمه براق از دیگر ویژگی های این محصول پرفروش است.

  • Velvet Teddy، معروف ترین محصول کمپانی مک

ولوت تدی، از محصولاتی است که رکورد فروش رژ لب های این برند را به خود اختصاص داده است. رنگ نود و خنثائی دارد. برای سنین مختلف و هر نوع پوستی مناسب است. ویتامین های E و C در فرمولاسیون آن به کار رفته است. به دلیل عدم وجود مواد مضر شیمیایی و حساسیت زا، حسی از سنگینی روی لب ها ایجاد نمی کند. بافت نرم این رژ لب باعث می شود تا به راحتی روی لب ها کشیده شود. پوششی یکنواخت، نمایی مات و غیر براق و ماندگاری بالا از دیگر ویژگی های رژ لب ولوت تدی می باشد.

  • SIN MAC، بهترین رژ لب برای خشکی پوست

سین مک پوشش یکنواخت و کاملی روی لب ایجاد می کند. این رژ لب برای افرادی با مشکل خشکی لب مواجه هستند، یک انتخاب عالی است. SIN MAC به دلیل دارا بودن ترکیبات آبرسان به حفظ رطوبت لب کمک موثری می کند. بافتی روان و نرم و ماندگاری بالا را هم باید به ویژگی های این محصول پرطرفدار برند مک اضافه کرد.

معرفی 10 مارک محبوب از بهترین رژ لب های مخملی ایرانی و خارجی

رژ لب جامد آلیس شماره 504

رژ لب جامد آلیس نوع استیکی که با پیچش انتهای محصول قابل استفاده است. این رژ لب نمای مات و مخملی داشته و در چند طیف مختلف رنگ بندی شده که برای تمامی رنگ پوست ها و ست کردن با آرایش و لباس دلخواهتان موجود است.

این رژ لب مخملی دارای اسید هیالورونیک بوده و موجب رطوبت رسانی به لب ها شده و از ایجاد خشکی و ترک لب جلوگیری میکنه.همچنین دارای ویتامین E است و با آنتی اکسیدان از پوست لب در برابر اثرات مضر،رادیکالهای آزاد محافظت کرده.این محصول جلوه ای ملت داشته و دوام طولانی روی لب دارد.رژ لب آلیس شماره 504 در رده رنگ قرمز است و به دلیل بافت سبک و نرمی که دارد برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.

نقاط قوت

  • محافظت در برابر رادیکال های مخرب
  • دارای ویتامین
  • پیشگیری از خشکی و ترک پوستی
  • دارای آنتی اکسیدان
  • بافت نرم و سبک

رژ لب مدادی مات گلدن رز شماره 21

محصولات برند گلدن رز که توسط کارخانه Erkul kozmetik sanayi ve ticaret A.S در ترکیه تولید میشه.رژ لب مدادی مخملی گلدن رز با فرمولاسیون بی نظیری که دارد سریع خشک شده و ماندگاری بالای دارد.این رژ لب مدادی جلوه ای مات و مخملی داشته و در رنگ بندی های متنوع عرضه میشه.

این محصول دارای ویتامین E و آووکادو بوده که با رطوبت رسانی به لب باعث نرمی و لطافته لب میشه.همچنین بافت سبکی داره که در طول روز احساس سنگینی بر روی لب نداشته باشین.رژ لب مدادی گلدن رز شماره 21 رنگی گوشتی داشته و به دلیل وجود ویتامین و مواد تقویت کننده لب از خشکی و ترک لبها جلوگیری کرده و بدون حساسیت است.

این مطلب را بخوانید
اصولی ساده برای زیبایی پوست شما
پرفروشترین رژلب های امسال در بازار

نقاط قوت:

  • پوشش دهی یکدست بر روی لب
  • بافت مات و مخملی
  • حاوی ویتامین E
  • بدون ایجاد حساسیت
  • دوام بالا
  • داری مواد تقویت کننده جهت رطوبت رسانی به لب

رژ لب مایع مای سری Black Diamond مدل Perfection Matt شماره 03

رژ لب مایع مای از برند ایرانی  با پوشش دهی بینظیر و بافت بسیار خوب و ماندگاری بالا جهت استفاده روزانه،مجالس و مهمانی قابل استفاده است. این محصول با شماره رنگ 03 و پایه رنگ بنفش و جلوه مخملی و مات همچنین بوی بسیار خوبی که دارد برای بانوان پیشنهاد میشه.

نقاط قوت:

  • کاور بالا روی لب
  • بافت سبک و نرم
  • ماندگاری طولانی
  • بوی خوب و خوش رنگ

نقاط ضعف:

  • بسیار پر رنگ

رژ لب مایع مات کیکو میلانو مدل holiday fable eternal شماره 04

رژ لب holiday fable eternal از برند کیکو به لب های شما جلوه ای بسیار زیبا و خیره کننده به لبهایتان بخشیده. این رژ لب روکشی مات و مخملی با پیگمنت عالی برای استفاده طولانی مدت در مهمانی و عروسی بسیار مناسبه و به دلیل وجود رایحه تمشک در این رژ لب بوی فوق العاده خاصی داشته.

رژ لب کیکو پوشش دهی بسیار بالایی بر روی لب دارد و در مواجهه با آب مقاومت میکنه.این محصول با مواد ارگانیک غنی شده که  از ترک و خشکی لب پیشگیری میکنه و همچنین بافت نرم و سبکی را بر روی لب ایجاد میکنه و با دوام بالایی که داره مورد استقبال قرار گرفته.

نقاط قوت:

  • بوی فوق العاده عالی
  • پوشش دهی بالا
  • لب ها را خشک نمیکنه
  • مقاوم در برابر آب
  • دارای بافت نرم و راحت بر لب
  • غنی شده با مواد طبیعی
  • داری رایحه تمشک
  • پیگمنت بالا

نقاط ضعف:

  • قیمت نسبتاٌ بالا

رژ لب جامد سفورا مدل rouge satin شماره 21

رژ لب سفورا (Sephora) ساخت کشور فرانسه در انواع رنگ های گوناگون زیبایی طبیعی را به لب هایتان هدیه میده.رژ لب جامد سفورا با شماره رنگ 21 بافت مخملی و مات بر روی لب ایجاد کرده و به دلیل وجود مواد تغذیه کننده با آبرسانی به لب موجب نرم کنندگی و رطوبت رسانی به لبها میشه.

این محصول فوق العاده با هسته انگور و زردآلو غنی شده که موجب ایجاد بافتی نرم و روان بر روی لب میشه.ماندگاری این رژ لب 8 ساعت است و شما در طول این زمان احساس ناخوشایندی بر روی لب ندارین چرا که رژ لب سفورا بر روی لب بسیار سبک و راحت است و همچنین پوشانندگی بالای دارد.

نقاط قوت:

  • پوشانندگی بالا
  • غنی شده با هسته انگور و زردآلو
  • آبرسانی به لبها
  • مرطوب کننده و نرم کننده لب
  • دارای بافت مخملی

نقاط ضعف:

  • قیمت بالا

رژ لب مدادی نارس شماره 1

برند فرانسوی نارس (NARS) یکی از مطرح ترین و با کیفیت ترین برندهای لوازم آرایشی است که توسط فرانسوا نارس تاسیس شد.محصولات شگفت انگیز نارس تنها محدود به قشر خاصی از جامعه نیست بلکه همه بانوان می توانند از این محصول استفاده کنن.

رژلب مدادی نارس به دلیل وجود رنگدانه های غنی روکش مات و مخملی بر روی لب ایجاد میکنه و با ترکیبات سیلیکون منحصر بفرد رنگ مات برای ساعت های طولانی ماندگار مانده.این محصول دارای آنتی اکسیدان و ویتامین E بوده و پوشش دهی متوسط بر روی لب ایجاد میکنهرژ لب مدادی نارس تناژ قرمز رنگی دارد و با استفاده از این مداد لب میتوان خط لبی زیبا روی لب رسم کرد و به لب هایتان جلوه ای ایده آل دهید.

نقاط قوت:

  • دارای رنگدانه های غنی
  • فرمولاسیون مرطوب کنندگی لب
  • ترکیبات سیلیکون منحصر بفرد رنگ مات و مخملی
  • دارای آنتی اکسیدان
  • غنی شده با ویتامین E

رژ لب مایع پیر کاردین مدل Velvet Matte شماره 328

رژ لب مایع مخملی پیر کاردین پاریس  برند ترکیه حاوی ترکیبات طبیعی با ماندگاری بالا و ضد تعریق بوده و روی لب بافتی بسیار سبک داره.به دلیل وجود رنگدانه های قوی پوشش دهی بالا و پیگمنت فوق العاده ای داشته.فاقد هرگونه سرب،پارابن و ترکیبات روغنی بوده.جلوه ای مات و مخملی بر روی لب ایجاد میکنه که زیبایی خیره کننده ای به لب میده.

به دلیل ماندگاری بالا نیاز به تجدید رژ لب پیدا نمیشه.مقاومت بالایی دارد که باعث میشه در برابر آب و عرق کردن واکنش نشون نده و همچنین در اطراف لب پخش نمیشه و ریزش نداره.به دلیل وجود آبرسان در این رژ لب به لبها آبرسانی کرده و موجب نرمی و لطافت بخشی به لب میشه.

نقاط قوت:

  • فاقد سرب،پارابن
  • حاوی مکمل ویتامین
  • پیگمنت فوق العاده
  • بافت نرم و سبک
  • ضد تعریق
  • دارای رنگدانه های غنی
  • پوشش دهی بالا
  • دارای ترکیبات طبیعی جهت لطافت لبها

رژ لب جامد بورژوآ مدل Rouge Edition 12H شماره 32

رژ لب پیر کاردین دارای مکملی از ویتامین ها بوده و فاقد هرگونه اسانس مصنوعی بوده،ترکیبات این محصول طبیعی و خواص درمانی برای لب داشته.این رژ لب مخملی ماندگاری بالایی داشته و روی لب سفیدک نمیزنه و به دلیل بافت ابریشمی که ایجاد میکنه لب ها را بسیار جذاب و مسحور کننده نشون میده.

رژ لب جامد بورژوآ شماره 32 رنگی عمیق با تناژ صورتی داشته که ماندگاری مناسبی در طول روز داره. این رژ لب حاوی عصاره گل ارکیده لب جامد بورژوآ مدل Rouge Edition 12H شماره 32ارکیده بوده و به لب ها آبرسانی میکنه که باعث میشه لبهای شما بعد از استفاده از این محصول خشک و پوسته پوسته نشه. بدون شک این رژلب قابلیت این را دارد که هیشه در لیست بهترین مارک رژ لب مخملی قرار گیرد.

رژ لب جامد بورژوآ مدل Rouge Edition فرمولاسیون سبک و لطیفی داشته و باعث ایجاد بافتی نرم شده که به راحتی بر روی لب فیکس میشه.این رژ لب حاوی رنگدانه های غلیظی است که رنگی عمیق بر لب ایجاد میکنه.شباهت این محصول به بالم لب است و همچنین دارای پودر ابریشم جهت تثبیت رژ لب بوده.

نقاط قوت:

  • دارای پودر ابریشم
  • بافت نرم و سبک
  • حاوی عصاره گل ارکیده
  • رنگدانه های غلیظ
  • آبرسانی به لب

رژلب حجم دهنده چیست؟

یکی از راه‌های حجیم نشان دادن لب‌ها، تزریق ژل یا فیلر یا تزریق چربی است. و باید گفت این روش همیشه آسان و در دسترس نیست در صورتی که به راحتی و در هر زمان، می‌توان از رژلب‌های حجم دهنده استفاده کرد.ابتدا می‎خواهیم تعریفی راجع به رژلب‌های حجم دهنده داشته باشیم و سپس بهترین مارک رژلب حجم دهنده را به شما معرفی کنیم.ویژگی رژلب حجم دهنده این است که باعث می‌شود گردش خون در لب شما افزایش پیدا کند و این امر سبب حجم دهندگی و فرم دهندگی به لب‌ها خواهند شد و علاوه بر آن، آبرسانی به آن را افزایش خواهد داد.

در فرمولاسیون ساخت این نوع محصول، از موادی مانند زنجفیل، کلاژن، اسید هیالورونیک، منتول و گیاه وینترگرین استفاده می‌شود که این مواد باعث سوزش خفیف لب می‌شود و همین سوزش خفیف، گردش خون و آبرسانی بیشتر و در نهایت حجیم شدن لب را سبب خواهد شد. این سوزش به زودی از بین خواهد رفت و اذیت کننده نخواهد بود، و نیز همانطور که در قبل گفته شد، بخاطر اسید هیالورونیک موجود در این محصولات که خاصیت آبرسانی را دارند، لب شما خشک نشده و همواره مرطوب می‎ماند. به همین سبب این محصول آسیبی به لب شما نرسانده و حتی گاهی تغذیه کننده‌ی لب نیز هستند. پس می‌توان به صورت روزانه از آن‌ها استفاده کرد.

  • رژلب حجم دهنده‌ پلاتین

“رژلب حجم دهنده‌ پلاتین” با بافت چسبناکی که دارد توسط یک جراح پلاستیک معروف جهان ساخته شده و یکی از معروف‌ترین برندهای تولید رژلب حجم دهنده است. این محصول در برابر اشعه‌های UV مقاومت کرده و نیز با آبرسانی خوبی که دارد، به لب شما به راحتی آب رسانده و آن را مرطوب نگه می‌دارد و از خشک شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

  • رژلب حجم دهنده کلاژن

رژلب حجم دهنده از برند “کلاژن” نه تنها مانند برند پلاتین بافت چسبناک ندارد بلکه بافت آن بسیار نرم و کرمی است. اثر این رژلب طولانی است و مدت زمان زیادی روی لب‌های شما ماندگاری دارد. پس از استفاده از این محصول، لب‌های شما درخشان و برجسته نمایان خواهد شد.

  • رژلب حجم دهنده دیور
این مطلب را بخوانید
راز های داشتن پوستی سالم
پرفروشترین رژلب های امسال در بازار

برند “دیور” نیز یکی از برندهایی است که به تولید رژلب حجم دهنده پرداخته است. این محصول که ساخت کشور فرانسه است بافتی مانند بالم لب دارد و با آبرسانی بسیار خوبی که دارد لب شما را مرطوب نگه می‌دارد و سطح لب را هموار می‌کند.

  • رژلب حجم دهنده مارال

“مارال” یکی از برندهای ایرانی است که رژلب حجیم کننده نیز در اختیار متقاضیان قرار داده است. این محصول با ویژگی‌هایی از قبیل بافت مخملی و نرم، حفظ رطوبت لب، ماندگاری بالا، پر کردن شیارهای لب، دارا بودن ویتامین E و خاصیت آنتی‌اکسیدانی، زیبایی خاصی به لب‌های شما هدیه می‌دهد.

  • رژلب حجم دهنده آرت دکو

“رژلب آرت دکو” یا “رژلب فلفلی آرت دکو” یکی از حجم دهنده‌های قوی برای لب است که علاوه بر مواردی که در همه‌ی حجم دهنده‌ها استفاده می‌شود، حاوی عصاره فلفل نیز می‌باشد. این برند در آبرسانی و مرطوب کنندگی لب نیز بسیار مناسب است و نیز رایحه‌ی بسیار خوبی دارد. بافت این محصول براق و درخشان است و به تبع، لب‌های شما را براق‌تر و حجیم‌تر می‌نمایاند.

  • رژلب حجم دهنده دوسه

رژلب مایع “دوسه” براق بوده و لب‌ها را حجیم می‌نماید. این محصول حاوی رنگدانه‌های بسیار قوی است که مدت زمان بیشتری روی لب‌های شما می‌نشیند و ماندگاری خوبی دارد. غلظت رژلب این برند به گونه‌ای است که با یکبار کشیدن آن روی لب‌های خود، نتیجه‌ی مطلوب را به شما خواهد داد.

راهنمای خرید بهترین مارک رژ لب مخملی ایرانی و خارجی

رژ لب های کرمی:

بسیاری از رژلب های جامد که به شکل لوله ای چرخ میخورند و رول آپ هستن از نوع رژ لب های کرمی محسوب میشن که در فرمولاسیون آن از موم طبیعی یا مصنوعی، روغن، نرم کننده و رنگدانه ساخته شدند. همچنین درخشندگی طبیعی دارن.

این رژ لب ها خیلی کمتر احساس سنگینی بر لب ایجاد میکنه و بالعکس مصرف کنندگان این نوع رژ لب احساس سبکی بر لب داشتن. این نوع از رژ لب ها به دلیل استفاده راحت تر و رنگدانه های غنی محبوبیت بیشتری دارن.

رژ لب های براق:

این مدل از رژ لب ها که به صورت جامد و مایع به بازار عرضه میشه، به لب ها درخشندگی میده که همین موضوع باعث شده که لب ها پر تر و حجیم تر به به نظر برسد. این نوع رژ لب ها خاصیت مرطوب کنندگی دارند اما به دلیل لغزنده بودن روی لب از ماندگاری کمتری برخوردارند.

رژ لب های مات:

رژ لب های مات اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده چرا که مدل این نوع رژ لب نور را منعکس نمیکنه و بیشتر حالت خشک و مخملی مانند داره. ترکیبات این محصول از نرم کننده ها و پلیمرها بوده و لایه ای روی لب ایجاد میکنه که سخت پاک میشه اما سطح لب رو خشک میکنه. و برای افرادی که پوست خشک و ترک خورده دارند مناسب نیست.

بالم لب و مرطوب کننده رنگی:

بالم لب ها به دلیل ساختاری شفاف بر روی لب ها حاوی رنگدانه های کمتری بوده.بسیاری از بانوان از بالم لب به دلیل مرطوب بودن و نرم کنندگی استفاده میکنند. بالم لب ها و مرطوب کننده های رنگی برای استفاده روزانه مناسب بوده و بالم های رنگی برای فصل های سرد زمستان و پاییز مناسب تر است.

رژ لب های متالیک:

رژ لب های متالیک در مواجهه با نور خورشید به دلیل وجود رنگدانه های بازتابنده درخشندگی و ترکیب خاصی را به وجود میاره. در فرمولاسیون این رژ لب از میکا یک ماده معدنی فوق العاده استفاده شده.رژ لب های متالیک به رژ لب های محبوب سلبریتی ها و چهره های مشهور تبدیل شده.

رژ لب های اکلیلی:

این مدل از رژ لب ها با درخشندگی بی نظیر که به دلیل وجود اکلیل،گلیتر و زر موجود در آن است. رژ لب اکلیلی برای مراسم و جشن های باشکوه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. رژ لب های اکلیلی ممکن است دانه های اکلیل ریز یا درشت داشته باشد که بسته به سلیقه شما مورد استفاده قرار میگیره.

رژ لب های مخملی:

رژ لب های مخملی مانند مخمل تمام سطح لب را پوشانده و بافتی نرم و لطیف ایجاد میکنه. این نوع از رژ لب ها برای خانم های که لب های نازک و باریکی دارند لب هایشان را برجسته تر میکنه.

رژ لب های مدادی:

رژ لب های مدادی از نوع جامد است که از آن برای فرم دادن و جذاب تر کردن لب ها استفاده میشه. رژ لب های مدادی در جلوه های مات،براق و اکلیلی به بازار عرضه میشه.

توجه به فرم لب های خود:

اگر لب های نامتقارن داشته بهتر است از مداد لب برای متقارن کردن لب هایتان استفاده کنید.و اگر بخش بالایی لب هایتان از بخش پایینی بزرگتر است از رژ لب کمرنگ برای بالای لب و از رنگی تیره تر برای پایین لب استفاده کنین.کسانی که لب های نازکی دارند بهتر از رژ لب های دارک و پر زرق و برق خودداری کنند.

توجه به مواد تشکیل دهنده رژ لب:

  • موم های گیاهی،مصنوعی،موم عسل
  • رنگدانه یا پیگمنت
  • روغن های کرچک،نباتی،لانولین و روغن معدنی
  • الکل برای حلال موم و روغن در رژ لب
  • مواد خوشبو کننده
  • نگهدارنده و آنتی اکسیدان
  • کارمین یک نوع سوسک که جوشانده میشه برای ایجاد رنگ طبیعی
  • رنگ های دریاچه ای
  • سرب
  • قطران زغال سنگ

سوالات متداول

بهترین مارک رژ لب مخملی خارجی ؟

رژ لب های بورژوآ و آلیس بسیار پرطرفدار هستن.

چرا در رژ لب از سرب استفاده می‌شود؟

پاسخ ساده است. رژ لب‌ها از مواد اولیه‌ای ساخته می‌شوند که حاوی سرب هستند. این کار موجب می‌شود تا محصول نهایی نیز خواسته یا ناخواسته دارای سرب باشد. از این رو دلیل وجود سرب در رژ لب‌ها وجود ناخالصی‌ها در مواد اولیه این محصولات اعم از موم و رنگدانه‌ها است. 

چند نوع رژلب وجود دارد؟

رژلب‌ها براساس جنبه‌های متفاوتی دسته‌بندی می‌شوند. یکی از مهم‌ترین آن‌ها دسته‌بندی از نظر نوع جنس آن‌ها است که به دو دسته رژلب جامد و مایع تولید می‌شوند و بنا به سلیقه شخصی، افراد آن را خریداری می‌کنند.
انواع رژ لب مایع و جامد می‌توانند در دو دسته مات و براق قرار بگیرند که این دسته‌بندی مربوط به بافت آن‌ها است. دسته‌ای دیگر نیز وجود دارد که در آن رژلب‌ها به دو دسته شیمیایی و گیاهی تقسیم می‌شوند. به همین دلیل عده زیادی به دنبال رژلب مایع بدون سرب یا نوع گیاهی آن هستند.

چگونه رژلب بزنیم؟

گاهی اوقات صرفا دانستن اینکه چه رژلبی برای شما است، برای آرایش و فرم دهی آن کافی نیست. برای اینکه آرایش لب‎ها برای مدت زمانی طولانی باقی بمانند بهتر است مراحل زیر را دنبال کنید:
در ابتدا سعی کنید با استفاده از کرم مرطوب کننده لب‎ها را مرطوب کنید. برای انجام این کار عجله نداشته باشید. توصیه می‎شود به مدت 5 دقیقه کرم به روی لب‎ها ماساژ دهید تا به خوبی جذب آن شود. سپس با استفاده از پنبه لب‎ها را به آرامی پا کرده و مقداری پودر معمولی بر روی آن قرار دهید.
در مرحله لازم است از رژلب استفاده نمایید. این وسیله آرایشی به شکل‎های متفاوت در دسترس است. برای برخی از آنها به قلم نیاز دارید. در هر حال باید سعی کنید، رنگ به صورت کاملا یکسان و یکنواخت بر روی لب قرار گیرد.

سخن پایانی

رژ لب یکی از اقلام ضروری در کیف لوازم آرایش هر خانمی است که در هر زمان و مکانی ممکن است به آن نیاز داشته باشد. در سال 2023، رژ لب‌های گیاهی و حیوانی بسیاری از کمپانی‌های معروف تولید شده‌اند که شما می‌توانید رژ لب جامد و مایع مدنظر خود را از این کمپانی‌ها تهیه نمایید. امیدواریم جدیدترین و بهترین رژ لب جدید خود را از این لیست پیدا کرده باشید.

پیشنهاد ما به شما

خرید دستگاه هایفوتراپی از شرکت تجهیزات پزشکی بسیم رویان طب

کاربردهای خرید دستگاه هایفو برای کلینیک زیبایی

هایفوتراپی یکی از روش های درمانی جدیدی است که کلینیک های زیبایی زیاد از آن استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید