چرا باید در سفر به رامسر حتماً ویلا اجاره کنید؟

وقتی برنامه سفر به شمال داریم، شهرهایی مانند چالوس، رامسر، تنکابن، لاهیجان و رشت تقریباً همیشه در لیست انتخابی‌مان هستند.

این شهرها هم به دریا و ساحل نزدیک هستند و هم چشم‌اندازی بی‌نهایت زیبا به طبیعت سرسبز، جنگل و ارتفاعات دریا دارند، به همین خاطر هر مسافری با هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارند. البته بیشتر مسافران در برنامه‌ریزی سفرهایشان سراغ رزرو هتل می‌روند که ما امروز قرار است نظرشان را تغییر دهیم و بگوییم چرا باید در سفر به رامسر و دیگر شهرهای شمال کشور ویلا بگیرید و مزایای رزرو ویلا در سفر شمال چیست! پس چند دقیقه از وقتتان را به ما بدهید و در ادامه همراهمان باشید.

اقامت راحت، مستقل و بدون دردسر

اولین مزیت رزرو ویلا در سفر به رامسر و دیگر شهرهای شمال کشور این است که شما تقریباً اقامت راحت و مستقلی دارید، یعنی بر خلاف یک اتاق کوچک یا نهایتاً یک سوئیت لوکس در هتل 5 ستاره، ویلایی بزرگ در اختیار دارید که چندین اتاق مجزا با امکانات کافی، حمام و سرویس مجزا، اینترنت پرسرعت، آشپزخانه بزرگ با امکانات ضروری دارد و می‌توانید هرچقدر دوست دارید از فضای بزرگ و امکاناتی که در اختیارتان قرار گرفته، استفاده کنید. 

از طرف دیگر نگران سروصدای بلند و ایجاد مزاحمت برای اتاق‌های مجاور نیستید و می‌توانید با خیال راحت تلویزیون نگاه کرده و موزیک گوش بدهید. به همین خاطر بیشتر مسافران ترجیح می‌دهند به جای اقامت در بهترین هتل‌های شهر، ویلا اجاره کنند.

ویلا برای سفرهای دسته‌جمعی بهتر است!

اگر قرار است با اعضای خانواده یا دوستانتان رامسر بروید، بهترین انتخاب باز هم اجاره ویلا است. این را هم دیگر خودتان می‌دانید که اگر در هتل بمانید باید چندین اتاق بگیرید؛ نمی‌توانید کنار هم باشید و همان‌طوری که در پاراگراف قبل گفتیم، باید مراعات اتاق‌های اطراف را هم بکنید. در صورتی که با رزرو ویلا می‌توانید همگی باهم خوش بگذرانید، دور هم بمانید، نیازی به اتاق‌های مجزا نیست و نهایتاً صدای شما اطرافیان را آزار نمی‌دهد

این مطلب را بخوانید
همه چیز در رابطه با دستگاه لیزر خانگی

به این نکات در اجاره ویلاهای رامسر دقت کنید،  هر ویلایی را اجاره نکنید

ویلا امکان برگزاری مهمانی و دورهمی دارد

مهم‌ترین مزیتی که رزرو ویلای رامسر برای شما فراهم می‌کند، امکان برگزاری مهمانی، تولد، دورهمی شب یلدا، سالگرد ازدواج و … با اعضای خانواده و دوستان است، البته اگر مالک با این مسئله موافق باشد. در نتیجه برخلاف هتل که نمی‌توانید در اتاق و با دوستانتان مهمانی بگیرید، با رزرو ویلا می‌توانید به بهانه هرگونه مراسمی، در صورت موافقت مالک از تولد تا سالگرد ازدواج و … دورهمی و جشن داشته باشید.

امکان رزرو آسان برای گروه‌های دوستانه

همان‌طوری که می‌دانید رزرو اتاق برای افراد مجرد در کشور ما کمی محدودیت دارد و باید حتماً مدارک مشخصی همراه داشته باشید. در صورتی که اگر با خانواده و دوستان سفر بروید، می‌توانید ویلایی رزرو کنید که امکان اجاره به گروه‌های مجرد را دارد و با خیال راحت اقامت لوکس و دلنشینی را در ویلاهای رامسر داشته باشید.

ویلا برای کسانی که حیوان خانگی دارند، مناسب‌تر است!

یک مسئله دیگر هم که بسیاری از مسافران را اذیت می‌کند، همراه نبردن حیوان خانگی در سفر است و این مسئله می‌تواند مسافرانی را که به حیوانشان وابسته هستند، کمی اذیت کند. در حالی که شما می‌توانید در جستجوی ویلاهای رامسر مواردی را پیدا کنید که امکان همراه داشتن حیوان خانگی وجود دارد. به این ترتیب دیگر محدودیت‌های هتل را نخواهید داشت.

هتل بهتر است یا ویلا؟

برای پاسخ به این سؤال که هتل بهتر است یا ویلا؟! همه چیز در نهایت به سلیقه و تصمیم خودتان بستگی دارد. شاید بعضی از مسافران بخواهند در هتل استراحت کنند تا غذایشان آماده باشد و اتاقشان روزانه نظافت شود. این در حالی است که بسیاری دیگر فضای آزاد، مستقل و وسیع  ویلا را ترجیح می‌دهند.

این مطلب را بخوانید
بررسی تأثیر کفپوش ورزشی سالن والیبال بر سلامتی ورزشکاران

خوشبختانه در سفر به رامسر شما می‌توانید هم ویلای نزدیک ساحل و هم ویلای جنگلی با منظره ارتفاعات اطراف را اجاره کنید و از اقامتتان نهایت لذت را ببرید.

چگونه برای سفر به رامسر ویلا رزرو کنم؟

رامسر از شهرهای پرطرفدار شمال است که در بیشتر روزهای سال مملو از مسافر بوده و اگر برای تعطیلات یا آخر هفته می‌خواهید رامسر بروید باید حتماً از چند هفته قبل ویلا بگیرید.

برای رزرو ویلا در رامسر با هر نرخ قیمتی از مقرون‌به‌صرفه تا لوکس و مجلل می‌توانید از سایت‌های معتبری مانند جاجیگا، میهمان شو، جاباما، جاجو، اقامت 24، هومسا و اسنپ تیریپ غیرحضوری و با چند کلیک ویلا بگیرید.

 برای رزرو ویلا در صفحه اصلی سایت؛ مقصد، تاریخ ورود و خروج را وارد کرده و جستجو را بزنید تا سایت امکان رزرو ویلاهای خالی برای زمان موردنظرتان را آماده کند. تمامی مواردی که در بالا گفتیم را حتماً در قسمت امکانات و قوانین رزرو ویلا چک کرده و سپس به قسمت تجربه مهمانان قبلی بروید. با بررسی این قسمت و مقایسه هزینه‌ها در صورتی که همه موارد مناسب شرایطتان بود، گزینه پرداخت را انتخاب کرده و ویلای موردنظرتان را اجاره کنید تا کد رزرو و پیگیری برایتان ارسال شود

امیدواریم از اقامت در ویلاهای زیبای رامسر لذت برده و سفر خوبی را تجربه کنید.

پیشنهاد ما به شما

آشنایی با سانتریفیوژ آزمایشگاهی و کاربرد و قیمت آن

سانتریفیوژ دستگاهی است که با به کارگیری نیروی گریز از مرکز، جداسازی مواد در آزمایشگاه‌ها …

دیدگاهتان را بنویسید