کره بادام زمینی برای چاقی صورت
کره بادام زمینی برای چاقی صورت

نحوه مصرف کره بادام زمینی برای چاقی صورت

به گزارش ایران مدسین نیوز، نحوه مصرف کره بادام زمینی برای چاقی صورت می تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان خواص و مزایای آن داشته باشد. اگرچه افزایش وزن بر روی یک قسمت خاص از بدن مانند صورت دشوار است، اما غیر ممکن نیست. چاقی صورت یکی از مواردی است که در زیبایی چهره تاثیر بسیار چشمگیری دارد. صورت کشیده و لاغر معمولا فرد را تکیده و غمگین نشان می دهد و از زیبایی چهره می کاهد.

شکل صورت افراد به طور طبیعی در طول زندگی تغییر می کند، زیرا افزایش سن اغلب منجر به از دست دادن چربی یا تون عضلانی اطراف صورت می شود. همچنین شکل صورت افراد نیز بسته به وزن فعلی بدن و میزان عضلات متفاوت است. برخی افراد صورت کشیده و لاغری دارند. در اینگونه موارد افزایش کمی چربی می تواند صورت فرد را پرتر و در نتیجه جذاب تر نشان دهد. مصرف و خرید کره بادام زمینی برای چاقی صورت یکی از بهترین راهکارها است که به کمک آن می توانید به صورت خود ظاهری پرتر، حجیم تر و گردتر بدهید.

چرا کره بادام زمینی باعث چاقی صورت می شود؟

به گزارش فروشگاه اینترنتی پرهلو «پروتئین و کربوهیدرات یکی از مهمترین مواد غذایی هستند که باعث پر شدن و چاقی صورت می شوند. این دو ماده غذایی به مقدار بسیار زیاد در کره بادام زمینی وجود دارد. به همین علت مصرف کره بادام زمینی می تواند چربی های سالم، کربوهیدرات و پروتئین مورد نیاز بدن را تامین کند و در نهایت منجر به افزایش وزن و حتی چاقی صورت شود».

این مطلب را بخوانید
انواع شایع بیماری‌های پوستی را بشناسید

جدول زیر ارزش غذایی کره بادام زمینی را به شما نشان می دهد:

ارزش غذایی

مقدار

کربوهیدرات

22 گرم کربوهیدرات (14 درصد کالری) که 5 گرم آن فیبر است.

پروتئین

22.5 گرم پروتئین (14 درصد کالری) که در مقایسه با سایر غذاهای گیاهی بسیار زیاد است.

چربی

51 گرم چربی که در مجموع حدود 72 درصد کالری را تشکیل می دهد.

در واقع کره بادام زمینی فقط حاوی بادام زمینی است که اغلب پیش از آسیاب شدن برشته می شود. با این حال برخی از مارک های کره بادام زمینی حاوی چربی و قندهای اضافه شده بالایی هستد. بنابراین اگر هدف شما مصرف کره بادام زمینی برای چاقی صورت است، توصیه می شود که حتما انواع با کیفیت و ارگانیک کره بادام زمین را خریداری کنید.

مصرف کره بادام زمینی چگونه باعث چاقی صورت می شود؟

نحوه مصرف کره بادام زمینی برای چاقی صورت
نحوه مصرف کره بادام زمینی برای چاقی صورت

نحوه مصرف کره بادام زمینی برای چاقی صورت بسیار مهم است. چرا که هنگام افزایش وزن طبیعی نمی توان یک نقطه خاص از بدن مانند صورت را هدف قرار داد. در واقع باید گفت که، افزایش وزن به طور کلی باعث حجم بخشی قسمت های مختلف بدن می شود و به افراد کمک می کند تا چهره گرد و کامل تری داشته باشند. کره بادام زمینی به دلیل داشتن چربی های غیر اشباع دارای کالری بالایی است.

این کالری بالا در صورتی که مازاد بر نیاز بدن باشد باعث چاقی کلی بدن می شود. بخشی از این چربی به زیر پوست صورت نفوذ می کند و باعث پر به نظر رسیدن چهره می شود. در افرادی که دارای صورت استخوانی تری هستند، چاقی صورت اغلب مشهودتر است. همچنین در کنار مصرف کره بادام زمینی برای چاقی صورت می توانید تمرینات مختلفی را برای عضلات صورت انجام بدهید. این تمرینات باعث قوی تر شدن عضلات صورت می شوند و در نتیجه صورت شما را پرتر نشان می دهند.

این مطلب را بخوانید
روکش دندان چیست؟(+مزایای استفاده از آن)

از آنجایی که اساس افزایش وزن به معنای خوردن کالری بیش از نیاز بدن در روز است، باید در انتخاب منابع غذایی خود بسیار دقت کنید تا همزمان با افزایش وزن مطلوب سلامت بدن خود را نیز حفظ کنید. خوشبختانه مصرف کره بادام زمینی برای چاقی صورت یک رویکرد کاملا سالم است که به شما کمک می کند در عین دریافت مواد مغذی مفید کالری مورد نیاز خود را نیز دریافت کنید.

روش های مصرف کره بادام زمینی برای چاق شدن صورت

مصرف کره بادام زمینی به تنهایی نمی‌تواند عامل اصلی چاق شدن صورت باشد، اما می‌تواند به عنوان یکی از عناصر تغذیه‌ای در برنامه‌های رژیم غذایی برای افزایش وزن صورت مورد استفاده قرار گیرد. اما نحوه مصرف کره بادام زمینی برای چاقی صورت بسیار مهم است که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  1. مصرف کره بادام زمینی به عنوان منبع چربی: کره بادام زمینی حاوی چربی‌های سالم است که می‌تواند به چاقی صورت کمک کند. اضافه کردن کره بادام زمینی به غذاها و وعده‌های غذایی مختلف مانند نان، تست و میوه، می‌تواند در چاق شدن صورت موثر باشد.

  2. مصرف کره بادام زمینی با مواد دیگر: می توانید کره بادام زمینی را با دیگر مواد غذایی مانند موز، خرما، شیره عسل یا سایر آجیل‌ها ترکیب و مصرف کنید.

  3. مصرف کره بادام زمینی به عنوان میان وعده‌: می‌توانید کره بادام زمینی را به عنوان یک خوراک بین وعده‌ها مانند میان وعده‌های صبح و عصر استفاده کنید. این روش مصرف کره بادام زمینی برای چاقی صورت می‌تواند به افزایش کالری و چربی‌ها در رژیم غذایی کمک کند.

این مطلب را بخوانید
درباره ی کلاژن چه می دانید؟

عوارض کره بادام زمینی برای چاقی صورت

عوارض کره بادام زمینی برای چاقی صورت
عوارض کره بادام زمینی برای چاقی صورت

امروزه بسیاری از شرکت ها با تبلیغات خود افراد را به مصرف محصولاتی مانند قرص و دارو و یا حتی پمادهای موضعی برای چاقی صورت تشویق می کنند. با وجود اینکه برخی افراد معتقدند که محصولات موضعی می توانند باعث افزایش وزن در صورت شوند، اما هیچ مطالعه تحقیقاتی در مورد اثربخشی این راهکارها وجود ندارد.

در حالیکه به گفته بسیاری از کارشناسان تغذیه مصرف کره بادام زمینی برای چاقی صورت یکی از راهکارهای مناسب تغذیه ای است که برای فرد هیچ گونه عارضه جانبی به دنبال ندارد. مصرف کره بادام زمینی همانند یک مکمل بسیاری از نیازهای غذایی بدن را برطرف می کند، باعث چاقی صورت می شود و ضمن آنکه سلامت شما را نیز در معرض خطر قرار نمی دهد. بنابراین با وجود آنکه زیبایی چهره اهمیت زیادی دارد، باید این نکته را به خاطر بسپارید که هرگز نباید سلامت خود را فدای زیبایی کنید.

چه نوع کره بادام زمینی برای چاقی صورت مناسب است؟

به طور کلی کره بادام زمینی به دلیل داشتن چربی های غیر اشباع جزء مواد غذایی سالم برای پوست به شمار می رود. این چربی‌ها سلامت پوست را تقویت می کنند، زیرا پوست برای حفظ جوانی و شادابی خود به منابع چربی نیاز دارد.

کره بادام زمینی پوست را آبرسانی می کند و باعث محافظت پوست در برابر پیری زودرس و ایجاد چروک های پوستی می شود. در نتیجه پوست صورت پرتر و سالم تر به نظر می رسد. به همین علت مصرف کره بادام زمینی در افزایش مناسب وزن موثر است و به فرد کمک می کند که صورت خود را چاق تر نگه دارد.

این مطلب را بخوانید
معرفی متخصصان برتر جراحی عمومی

پس اگر قصد چاقی صورت خود را دارید بهتر است کره بادام زمینی با کیفیت و ارگانیک مورد نیاز خود را از فروشگاه های غذایی معتبری مانند پرهلو parholoo.ir خریداری کنید تا از سالم و طبیعی بودن محصول مطمئن باشید. زیرا در تولید کره بادام زمینی ارگانیک هیچ گونه سموم، مواد شیمیایی یا افزودنی های مصنوعی مورد استفاده قرار نمی گیرند.

ترکیبات آنتی اکسیدان موجود در کره بادام زمینی ارگانیک که فاقد مواد افزودنی و نگهدارنده است به حفظ سلامت پوست کمک موثری می کند. کیفیت بالای کره بادام زمینی ارگانیک علاوه بر کمک به چاقی صورت در حفظ شادابی پوست و سلامتی بدن نیز تاثیر چشمگیری دارد.

پیشنهاد ما به شما

روتین پوستی اولیه برای حفظ سلامت پوست

روتین پوستی اولیه برای حفظ سلامت پوست

روتین پوستی مجموعه‌ای از مراحل و محصولاتی است که برای مراقبت و بهبود وضعیت پوست …

دیدگاهتان را بنویسید