لابیاپلاستی در تهران توسط دکتر شیوا مدنی حسینی

یکی از اعمال جراحی زیبایی که امروز مورد توجه زنان قرار گرفته و در زیبایی آلت تناسلی حائز اهمیت است، لابیاپلاستی است. لابیاپلاستی چیست : جراحی لابیاپلاستی به برداشت کامل یا قسمتی از لابیا مینور (لب های اطراف واژن) لابیاپلاستی گویند. که جهت کوچک کردن و قرینه سازی لب های خارجی یا مینور واژن انجام می شود. این عمل نیازی به بستری و بیهوشی ندارد و به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی قابل انجام است.

چه کسانی کاندید انجام عمل جراحی لابیاپلاستی هستند:

شکل ظاهری لب های اطراف واژن لابیا مینور در افراد مختلف متفاوت است.

در اکثر موارد علت بزرگی لابیاها ژنتیکی است، و در برخی موارد اختلالات هورمونی، بارداری و خودارضایی نیز می تواند سبب بزرگی لابی ها گردد. بیشتر خانم ها به دلیل زیبایی مایل به انجام لابیاپلاستی هستند.

مواردی که با لابیاپلاستی قابل رفع شدن است:

  1. عدم تقارن لابیا
  2. بزرگی لابیا
  3. بوی بد و مشکلات بهداشتی ناحیه تناسلی
  4. احساس درد و ناراحتی حین مقاربت جنسی
  5. ناراحتی حین انجام فعالیت های ورزشی و پوشیدن لباس های تنگ
  6. انحراف و پخش جریان ادرای
  7. بالا بردن اعتماد به نفس فرد

بارداری و زایمان باعث بزرگ شدن و تغییر در ظاهر لابی ها می شود که می تواند در روابط جنسی و نزدیکی، مشکلات زیادی ایجاد کند مانند درد در زمان نزدیکی و احساس ناخوشایند از ظاهر واژن.

همچنین چاق و لاغر شدن های مکرر میتواند باعث بزرگی و بدشکلی، افتادگی و آویزان شدن لابیاها و پوست ناحیه واژن شود که همه این موارد با لابیاپلاستی قابل حل و درمان پذیر هستند.

این مطلب را بخوانید
چرا بارداری خارج از رحم اتفاق میفته

در ادامه دکتر شیوا مدنی حسینی روش ها انجام این عمل را شرح خواهند داد.

روش های انجام عمل لابیاپلاستی

۱- تکنیک تریم : در این روش لب های مینور کلامپ میشود و برش داده می شود و در نهایت با نخ قابل جذب بخیه زده می شود، این جراحی به طور متوسط ۳۵ تا ۴۵ دقیقه طول می کشد.

۲- وج تکنیک : در این روش با استفاده از برش V لابیا مینور برش داده می شود و سپس لبه ها با نخ قابل جذب به هم نزدیک و بخیه می شود.

۳- استفاده از لیزر واژینال : در این روش با استفاده از لیزر بافت لابیا برش داده میشود و همزمان انعقاد خون انجام میشود. در نتیجه خونریزی در این روش بسیار کمتر است و نیاز به بخیه زدن ندارد.

از هر کدام از این تکنیک ها می توان در عمل لابیاپلاستی استفاده کرد که بستگی به ظاهر لابیاها و تصمیم پزشک دارد.

مزایای لابیاپلاستی با لیزر

در روش لیزری لابیاپلاستی چون انجام برش و انعقاد یا کواگولیشن همزمان توسط لیزر انجام می گیرد بدون خونریزی است و تورم درد پس از عمل جراحی بسیار کمتر از روش جراحی است، همچنین دوره نقاهت و بهبودی در روش لیزر لابیاپلاستی سریعتر انجام می شود و فرد روز بعد از عمل می تواند فعالیت های روزانه خود را از سربگیرد معمولا بدون بخیه و یا با حداقل بخیه انجام می شود ،اسکار جراحی یا جای عمل باقی نمی ماند. روش لیزری لابیاپلاستی با بیحسی موضعی انجام می شود و به صورت سرپایی است و نیازی به بستری کردن نمی باشد.

تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی

نگرانی در مورد حس جنسی پس از لابیاپلاستی دغدغه بسیاری از بانوان است که می خواهند عمل لابیاپلاستی را انجام دهند. لازم است بدانید که کلیتوریس اصلی ترین اندام در تحریک جنسی است و اعصاب حسی فراوانی دارد در بسیاری از افراد که لابیاهای بزرگ دارند به علت داشتن پوست اضافه یا چین خوردگی پوست در این ناحیه کلیتوریس تحریک پذیری بسیار کمی حین نزدیکی دارد که با انجام لابیاپلاستی و برداشتن پوست اضافه ،کلیتوریس نمایان تر می شود و تحریک پذیری افزایش خواهد یافت.

این مطلب را بخوانید
علت سردرد حاملگی چیست

علاوه بر آن در بسیاری از بانوان به علت بزرگ بودن لابیا ها عمل دخول به سختی انجام می شود بنابراین با کوچک کردن لابیا با عمل لابیاپلاستی دخول تسهیل میگردد، همچنین بهبود شکل ظاهری در ناحیه تناسلی سبب افزایش اعتماد به نفس و لذت بیشتر از رابطه جنسی خواهد شد.

فیلم جراحی لابیاپلاستی

در فیلم جراحی لابیاپلاستی دکتر شیوا مدنی حسینی توضیحات کامل در مورد این عمل زیبایی را ارئه داده اند که می توانید مشاهده بفرمایید.

همچنین برای لابیاپلاستی با لیزر در تهران می توانید به مطب دکتر شیوا مدنی حسینی جراح زیبایی زنان در خیابان شریعتی مراجعه فرمایید.

پیشنهاد ما به شما

لکه های کبدی

لکه های پوستی کبدی چیست؟ + بررسی رابطه کبد و لکه های صورت و راه‌های پیشگیری و درمان لکه های کبدی

لکه های کبدی ، که معمولاً در اثر قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آفتاب …

دیدگاهتان را بنویسید