رنگ رژ لب دخترانه پرطرفدار

رنگ رژ لب دخترانه پرطرفدار

بهترین رنگ رژ لب دخترانه باعث افزایش جذابیت و زیبایی چهره شما می‌شود و در عین حال لطافت دخترانه صورتتان را نیز حفظ خواهد کرد. بسیاری از دختران جوان پس از آرایش کردن و هنگام انتخاب رنگ رژ لب سردرگم می‌شوند؛ چرا که نمی‌دانند چه رنگی برای آن‌ها مناسب است.


فهرست مطالب


رنگ رژ لب دخترانه پرطرفدار

در میان انواع رژ لب‌های متنوع بازار، چند رنگ دخترانه وجود دارند که همیشه مورد توجه دختران سخت پسند قرار می‌گیرند. در ادامه به معرفی این رنگ‌های محبوب خواهیم پرداخت:

معرفی رنگ رژ لب دخترانه پرطرفدار

در دنیای آرایش، هر فصل رنگ‌های خاص خود را دارد و رنگ رژ لب دخترانه پرطرفدار نیز در هر فصل ممکن است تغییر کند. در زیر، برخی از رنگ‌های رژ لب دخترانه پرطرفدار در برخی از فصل‌ها را معرفی می‌کنیم:

  • رنگ رژ لب در بهار: در فصل بهار، رنگ‌های شاداب و پرطراوت مد نظر هستند. رنگ‌هایی مانند صورتی ملایم، شفقی، شیری و پرتقالی روشن در این فصل محبوبیت دارند.
  • رنگ رژ لب در تابستان: در فصل تابستان، رنگ‌های شاد و روشن مورد توجه قرار می‌گیرند. رنگ‌هایی مانند قرمز توت فرنگی، صورتی روشن، نارنجی و قرمز تند در این فصل محبوبیت دارند.
  • رنگ رژ لب در پاییز: در فصل پاییز، رنگ‌های تیره و گرم بهترین گزینه هستند. رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای، شکلاتی، بنفش تیره و بادمجانی در این فصل محبوبیت دارند.
  • رنگ رژ لب در زمستان: در فصل زمستان، رنگ‌های تیره و سرد محبوبیت دارند. رنگ‌هایی مانند قرمز تیره، برگ سبز، بنفش سرد و صورتی تیره در این فصل پرطرفدار هستند.

انواع رژلب

رژلب از سه ترکیب اصلی رنگ، وکس و روغن تشکیل شده است. انواع مختلف رژلب ها از مقدار متفاوتی از هر یک از این ترکیبات استفاده می کنند تا بافت و ظاهر نهایی مختلفی ایجاد کنند. در این قسمت چند نمونه از انواع رژلب های دخترانه را بررسی می کنیم.

رنگ رژ لب دخترانه پرطرفدار

رژلب مات

رژ لب های مات در مقایسه با سایر رژلب ها روغن کمتری دارند و به همین سبب ماندگاری آن ها بیشتر است. کافی است یک بار در روز از این رژلب استفاده کنید، تا رژ شما تا پایان روز و بدون آنکه بهم بخورد بر روی لب هایتان باقی بماند. رژلب های ماتی که هیچ درخششی ندارند ممکن است پوست لب ها را خشک کنند؛ بنابراین از رژ ماتی استفاده کنید که حاوی مواد مرطوب کننده مانند ویتامین E یا آلوئه ورا باشد تا وظیفه آبرسانی به پوست لب را به خوبی انجام دهد.

رژلب کرمی

این نوع رژلب ها مرطوب کنندگی بالایی دارند و به تقویت پوست لب ها کمک می کنند. اگر لب های خشکی دارید، این نوع رژ برای شما مناسب است. رژ کرمی با داشتن وکس بیشتر، ماندگاری طولانی تری دارد. جلوه نهایی رژلب کرمی، حالتی ما بین لیپ گلاس و رژلب مات است و لب ها را اندکی درخشان می کند.

لیپ گلاس

لیپ گلاس یک محصول آرایشی نیمه شفاف با مواد و رنگ هایی بسیار روشن است. این نوع رژلب به منظور درخشان کردن و کمی رنگ دادن به لب ها ساخته شده است. لیپ گلاس ها یکی از محبوب ترین رژلب های دخترانه هستند که در عین مرطوب کردن لب ها، آن ها را براق می کنند و پر تر نشان می دهند. لیپ گلاس ها همچنین در طعم ها و رایحه های مختلف و جذاب تولید می شوند که حس خوبی را به مصرف کننده می دهند. همان طور که گفته شد، لیپ گلاس رنگ کمی دارد، به همین دلیل برای آرایش دخترانه ساده یا استفاده بر روی رژلب دیگری مناسب است.

لیپ استین

این محصول یک نوع رژلب مایع است که رنگی ماندگار به لب ها می دهد. لیپ استین از نظر بافت شبیه لیپ گلاس است اما می تواند موجب خشکی لب ها شود. به همین دلیل پیش از زدن این رژ، پیشنهاد می کنیم از بالم لب مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید.

تینت لب

تینت لب از لحاظ بافت و نحوه استفاده به لیپ استین شباهت دارد، با این تفاوت که تینت لب به آسانی با دستمال کاغذی پاک می شود و در طول روز نیاز به تمدید دارد. این در حالی است که پاک کردن لیپ استین دشوار تر است. بسیاری از افراد از تینت لب به عنوان رژگونه و سایه چشم نیز استفاده می کنند که به آن آرایش تک رنگ می گویند و یکی از ترندهای محبوب آرایش نسل z و نوجوانان است.

این مطلب را بخوانید
مراقبت های قبل از عمل کاشت مو: راهنمایی برای حالت بهتر موها

بالم لب رنگی

بالم رنگی تقویت کننده از خشک شدن پوست لب جلوگیری می کند. این بالم ها سرشار از مواد آبرسان و محافظت کننده نظیر روغن نارگیل، ویتامین E و گاها ضدآفتاب هستند که در عین مراقبت از پوست لب، زیبایی چهره را دوچندان می کنند و برای استفاده روزانه مناسب هستند.

رنگ رژ لب دخترانه پرطرفدار

راهنمای انتخاب رنگ رژ لب بر اساس رنگ پوست، مو، چشم و لباس

انتخاب رنگ رژ لب بهتر است بر اساس رنگ پوست، مو، چشم و لباس صورت پذیرد تا جلوه‌ی زیبا و هماهنگی مناسبی به وجود آید. در زیر، راهنمایی برای انتخاب رنگ رژ لب بر اساس هر یک از این عوامل آمده است:

رنگ رژ لب دخترانه پرطرفدار
  1. رنگ پوست:
  • پوست روشن: رنگ‌هایی مانند صورتی و بژ روشن برای پوست‌های روشن مناسب هستند.
  • پوست متوسط: رنگ‌هایی مانند بنفش، قهوه‌ای و صورتی روشن برای پوست‌های متوسط مناسب هستند.
  • پوست تیره: رنگ‌هایی مانند صورتی تیره، قرمز تیره و بنفش تیره برای پوست‌های تیره مناسب هستند.
  1. رنگ مو:
  • موهای طلایی و سبزه‌ای: رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای تیره، قرمز تیره و بنفش تیره برای افراد با موهای طلایی و سبزه‌ای مناسب هستند.
  • موهای قهوه‌ای: رنگ‌هایی مانند صورتی تیره، شکلاتی و قرمز تیره برای افراد با موهای قهوه‌ای مناسب هستند.
  • موهای سیاه: رنگ‌هایی مانند قرمز تیره، صورتی تیره و بنفش تیره برای افراد با موهای سیاه مناسب هستند.
  1. رنگ چشم:
  • چشم‌های آبی: رنگ‌هایی مانند صورتی تیره، قرمز تیره و بنفش تیره برای افراد با چشم‌های آبی مناسب هستند.
  • چشم‌های سبز: رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای تیره، قرمز تیره و شکلاتی برای افراد با چشم‌های سبز مناسب هستند.
  • چشم‌های قهوه‌ای: رنگ‌هایی مانند قرمز تیره، صورتی تیره و بنفش تیره برای افراد با چشم‌های قهوه‌ای مناسب هستند.
  1. رنگ لباس:
  • لباس‌های قرمز: رنگ‌هایی مانند قرمز تیره، قرمز روشن و صورتی برای لباس‌های قرمز مناسب هستند.
  • لباس‌های سبز: رنگ‌هایی مانند صورتی تیره، قرمز تیره و بنفش تیره برای لباس‌های سبز مناسب هستند.
  • لباس‌های آبی: رنگ‌هایی مانند قرمز تیره، صورتی تیره و بنفش تیره برای لباس‌های آبی مناسب هستند.

رنگ های رژلب های دخترانه

آرایش برای دخترها، مخصوصا در سنین پایین، روشی برای ابراز احساسات و هیجانات است. به همین دلیل رنگ مشخصی را نمی توان برای رژلب های دخترانه در نظر گرفت. برخی از دختران آزادی عمل در آرایش را ترجیح می دهند و در قید و بند قوانین و عرف جامعه نمی مانند. این افراد معمولا همواره در حال تجربه ترندها و رنگ های جدید هستند. اما افراد دیگری نیز هستند که به آرایش کلاسیک و رژلب های دخترانه علاقه دارند.

رنگ رژ لب دخترانه پرطرفدار

به دسته اول افراد پیشنهاد می شود که از رنگ هایی استفاده کنند که معمولا برای رژلب به کار نمی روند. رژلب های سبز، آبی و بنفش می توانند گزینه های مناسبی برای این کار باشند. برای این افراد رژ لبی که یک درجه از پوست تیره تر باشد یا رژ لب هایی که طیف صورتی یا مرجانی رنگ دارند نیز مناسب هستند. اما برای دسته دوم از افراد که رژلب های دخترانه را ترجیح می دهند، رنگ های زیر پیشنهاد می شود.

  1. رژ لب صورتی

تفاوتی ندارد که صورتی روشن و جسور یا صورتی ملیح و موقر باشد، در هر صورت هر دختری که به آرایش علاقه داشته باشد، قطعا حداقل یک رژلب صورتی دارد. صورتی دخترانه ترین رنگ رژلب محسوب می شود و از معدود رنگ هایی است که می توان در کلاس، محل کار یا جشن و مهمانی استفاده کرد و مختص یک موقعیت خاص نیست.

  1. رژلب هلویی

رژلب هلویی یکی از رژلب های دخترانه پرطرفدار است که به دلیل نزدیک بودن آن با رنگ پوست، برای محیط کار و دانشگاه مناسب است. اگر آرایش ساده و طبیعی را دوست دارید، حتما این رنگ رژلب را امتحان کنید.

  1. رژلب قرمز

قرمز می تواند هر آرایش و لباسی را دگرگون سازد و جذابیت شما را چند برابر کند. رژ قرمز کلاسیک تنها رژلبی است که طی سال ها از مد نیافتاده و همچنان جزو رژلب های دخترانه پرطرفدار قرار دارد. استفاده از این رنگ رژلب همیشه نشانه قدرت و جسارت فرد است.

  1. رژلب بنفش
این مطلب را بخوانید
تأثیر رژ لب بر روان شناسی زنان

بنفش یکی از معدود رژلب هایی است که با تمام تناژهای پوست همخوانی دارد. از آنجایی که رنگ بنفش کمی از چهارچوب رژلب های کلاسیک خارج می شود، مناسب دخترانی است که به دنبال رنگ ها و ترندهای آرایشی جدید هستند.

  1. رژلب قهوه ای

افرادی که پوست تیره تر یا سبزه دارند می توانند رژلب قهوه ای را امتحان کنند. این رنگ رژ بر روی پوست تیره بیشتر از سایر پوست ها نمود دارد. رژلب های قهوه ای شکلاتی یا نود با تناژ قهوه ای، از رژلب های محبوب دختران هستند.

یکی از ترندهای محبوب میان دخترها، ست کردن رنگ رژ لب با رنگ لاک ناخن است. بسیاری از برندها نیز این ترند را جدی گرفته اند و رژلب و لاک ناخن ست را با هم عرضه می کنند. در صورت تمایل می توانید از این روش برای انتخاب رنگ رژلب کمک بگیرید.

رنگ رژ لب دخترانه پرطرفدار

ست آرایشی برای دخترها

اگر در مرحله ای هستید که نمی توانید رنگ و نوع آرایش مورد علاقه خود را به درستی انتخاب کنید، پیشنهاد ما استفاده از ست های آرایشی است. این ست ها میان دختران و نوجوانان محبوبیت بالایی دارند و مزیت آن ها این است که به دلیل تنوع رنگی بالا، می توانید رنگ های مختلف را امتحان کنید تا به مرور زمان سلیقه خود را پیدا کنید. بعضی از این ست ها شامل رژگونه، سایه چشم و رژلب می شوند که با داشتن طیف رنگی بالا و شاد، دختران را به خود جذب می کنندست های آرایشی شامل طیف های مختلف رنگ رژلب، معمولا از پالت رژ لب استفاده می کنند. رژ لب های معمولی یا مایع را نیز می توان در بعضی از ست های آرایشی پیدا کرد.

رژلب های دخترانه مرطوب کننده را امتحان کنید

پیش از هر چیز توصیه می شود که همواره سلامت پوست خود را در اولویت قرار دهید. با انتخاب رژلب های دارای خاصیت مرطوب کنندگی، در عین زیبا شدن می توانید از پوست لب تان نیز مراقبت نمایید. این رژلب ها به ویژه برای فصول سرد سال وسیله ای ضروری محسوب می شوند. علاوه بر آن پیشنهاد می شود که رژلبی تهیه کنید که دارای SPF و خاصیت ضد آفتاب نیز باشد تا از اشعه های مضر UV در امان بمانید.

رژ لب گوشتی چه رنگی است؟

رژ لب گوشتی چه رنگی است؟ همین سوال ممکن است در ذهن شما به وجود آمده باشد. رژ لب گوشتی به عنوان یکی از رنگ‌های محبوب رژ لب، همیشه جایگاه ویژه‌ای در آرایش زنان داشته است. اما برخی افراد از این رنگ خوششان نمی‌آید و ممکن است بخواهند بدانند رنگ گوشتی در واقع چه رنگی است.

رنگ گوشتی، یکی از رنگ‌های پرطرفدار در آرایش است. این رنگ معمولا به دلیل ظاهری نرم و ظریفی که دارد، برای آرایش روزانه و حتی مجالس استفاده می‌شود. اما، برای فهمیدن رنگ گوشتی، باید بدانیم که رنگ گوشتی در واقع یک ترکیبی از رنگ صورتی و قهوه‌ای است. به عبارت دیگر، این رنگ به معنایی یک قهوه‌ای صورتی یا یک صورتی با لکه‌های قهوه‌ای است.

در عین حال، تنوع در رنگ گوشتی نیز وجود دارد. برخی از رژ لب های گوشتی دارای رنگ صورتی و لکه‌های قهوه‌ای بیشتری هستند و برخی دیگر دارای رنگ قهوه‌ای و صورتی کمتری هستند. در نتیجه، رنگ گوشتی می‌تواند در بسته به نوع رژ لب و برند آن، متفاوت باشد.به طور کلی، رنگ گوشتی به دلیل نرمی و دلنشینی ظاهری که دارد، برای افرادی که به دنبال یک رنگ طبیعی و روزانه هستند، مناسب است. با این حال، اگر شما به دنبال رنگی شلوغ و درخشان هستید، رنگ گوشتی شاید گزینه‌ی مناسبی برای شما نباشد. همچنین، باید به این نکته هم توجه کنیم که رنگ گوشتی برای افراد با پوست گرمتر و زردتر، بسیار مناسب است. این رنگ می‌تواند با پوست طبیعی شما ترکیب شود و ظاهر زیباتری برای شما به ارمغان آورد.

رنگ رژ لب دخترانه پرطرفدار

همچنین، برای استفاده از رژ لب گوشتی، باید به نوع پوست خود هم توجه کرد. اگر پوست شما خشک است، باید از رژ لب مرطوب کننده استفاده کنید تا از خشکی و پوست درشت شدن آن جلوگیری کنید. همچنین، اگر پوست شما چرب است، باید از رژ لب مات استفاده کنید تا از ظاهر چربی روی لب ها جلوگیری کنید.در نهایت، باید به این نکته هم توجه کنیم که رنگ گوشتی ممکن است برای همه افراد مناسب نباشد. برخی افراد ممکن است این رنگ را نپسندن و به دنبال گزینه‌های دیگری باشند. در نتیجه، باید با توجه به سلیقه و نوع پوست، گزینه‌ی مناسب را برای خود انتخاب کرد.با این حال، رنگ گوشتی همچنان در آرایش زنان جایگاه ویژه‌ای دارد و برای آن‌هایی که به دنبال یک رژ لب گوشتی خوشرنگ با رنگ طبیعی و دلنشین هستند، گزینه‌ی مناسبی است.

این مطلب را بخوانید
بهترین روغن برای پرپشت شدن مو
رنگ رژ لب دخترانه پرطرفدار

معرفی رژ لب گوشتی

1- رژ لب صورتی گوشتی گلدن رز

رژ لب جامد گلدن رز یکی از محصولات زیبایی شناسی بسیار محبوب و با کیفیت از برند لوکس گلدن رز است. این رژ لب با رنگ گوشتی-صورتی طبیعی، ظاهری لطیف و جذاب دارد که باعث شده است این محصول در میان کاربران بسیار محبوب باشد.

رژ لب جامد گلدن رز، دارای فرمولاسیون منحصر به فردی است که باعث می شود این محصول بسیار پوشش دهنده، ماندگار و بدون حس سنگینی باشد. این رژ لب حاوی ویتامین E است که باعث نرمی و آرامش پوست لب می شود. همچنین، این محصول حاوی رنگدانه های غنی و متنوع است که به لب ها رنگ و جذابیت می بخشد.رژ لب گلدن رز مدل نود با سه شماره رنگ (01,02,03) فاقد پارابن می باشد و رنگی طبیعی به لب‌ های شما می‌بخشد.

2- رژ لب گوشتی مای

رژ لب جامد مای سری Black Diamond، بافتی نرم و طبیعی دارد و رنگ‌های آن نیز بسیار زیبا و جذاب هستند. این رژ لب، برای تمامی پوست‌ها مناسب است و دارای رطوبت کافی برای حفظ لطافت و نرمی لب‌هاست. این رژ لب به راحتی روی لب‌ها پخش می شود و بعد از خشک شدن، بافتی زیبا به خود می‌گیرد که ماندگاری بالایی به آن بخشیده است.

3- رژ لب جامد نوت

رژ لب نوت سری Mattemoist یکی از محصولات محبوب این برند در زمینه آرایش لب است. این سری از رژ لب‌ها با ترکیبی از ویتامین E و روغن ماکادمیا، برای مرطوب کردن لب‌ها و جلوگیری از خشکی و ترک‌های لب طراحی شده است.

رژ لب نوت سری Mattemoist دارای فرمولاسیونی مات و مخملی است که در عین حال باعث نرمی و راحتی در استفاده می‌شود. رنگ‌هایی که در این سری ارائه شده‌اند، از جمله گوشتی، قرمز، صورتی، بنفش، برنز و برخی رنگ‌های خاص دیگر، برای هر نوع سلیقه‌ای قابل پذیرش هستند.یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این سری از رژ لب‌ها، ماندگاری طولانی آن است. با استفاده از این رژ لب، می‌توانید به راحتی تمام روز بدون نیاز به تجدید آن، زیبایی و جذابیت لب‌های خود را حفظ کنید.این رژ لب بدون سرب و پارابن تولید شده و از هیچگونه تست حیوانی برای ساخت آن استفاده نشد.

رنگ رژ لب دخترانه پرطرفدار

4- رژ لب جامد ایفسن

رژ لب جامد ایفسن یکی از محصولات شرکت ایفسن است که برای آرایش لب زیبا و جذاب به کار می‌رود. این رژ لب جامد با فرمولاسیون ویژه‌ای طراحی شده است که به راحتی روی لب پخش می‌شود و باعث ماندگاری بالایی می‌شود. این رژ لب دارای رنگ‌های متنوعی است که می‌تواند به راحتی با تمامی رنگ‌های پوستی هماهنگ شود.رژ لب جامد ایفسن دارای فرمولاسیونی منحصر به فرد است که با ترکیب روغن‌های طبیعی و کره کاکائو، باعث نرمی و آبرسانی لب می‌شود. همچنین این رژ لب جامد حاوی پودرهای میکرونیزه است که باعث ایجاد حس مات در روی لب می‌شود.در کل، رژ لب جامد ایفسن با کیفیت بالا، ماندگاری بالا و رنگ‌های جذاب، یکی از بهترین گزینه‌هایی است که برای آرایش لب می‌توانید انتخاب کنید.

رنگ رژ لب برای پوست روشن و سفید

بهترین رژلب برای پوست شما کدام است؟

انتخاب رنگ رژلب شاید در میان رنگ‌های بسیار متنوع کاری دشوار باشد؛ اما با یادگیری چند ترفند مهم و کلیدی به‌راحتی می‌توانید رژلب مناسب رنگ پوست خود را انتخاب کنید. درگذشته رژلب‌های قرمز و قهوه‌ای بیشترین کاربرد در میکاپ داشتند؛ ولی با گذشت زمان و پیشرفت لوازم آرایشی گستردگی و تنوع در رنگ این محصول به چیزی فراتر از حد انتظار رسید. شاید چنین اتفاقی مزایای زیادی داشته باشد؛ اما این در برخی موارد انتخاب را برای ما سخت می‌کند. تعیین رژلب مناسب به شناخت ما از خودمان برمی‌گردد. این ویژگی‌های فردی به عواملی که در ادامه این بخش به آن خواهیم پرداخت بستگی دارد.

رنگ رژ لب دخترانه پرطرفدار

تعیین رنگ پوست:

یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب رژلب مناسب توجه‌کردن به رنگ پوست است. رنگ پوست هم در مقوله زیباشناسی به چهار دسته پوست روشن، گندمی، برنز و تیره تقسیم می‌شود. برای اینکه بدانید رنگ واقعی پوستتان کدام است باید پوست خود را جلوی نور طبیعی بررسی کنید. برای پوست روشن و یا سفید زیر نور خورشید قبل از برنزه‌شدن دچار التهاب و آفتاب‌سوختگی خواهد شد. روی پوست این افراد وجود کک‌ و مک شایع است.

این مطلب را بخوانید
افتادگی پلک چیست و به چه علت ایجاد می‌شود؟ + معرفی تمام روش های رفع افتادگی پلک بدون عمل جراحی

افرادی که پوست گندمی دارند زیر نور آفتاب سریع برنزه می‌شود و کمتر دچار آفتاب‌سوختگی خواهند شد. پوست‌های برنزه نیز نه دچار التهاب و آفتاب‌سوختگی و نه دچار کک‌ومک می‌شوند. پوست سبزه نیز در طیف رنگی تیره قرار دارد و آفتاب‌سوختگی و حساسیت در آن بسیار کمتر از سایر رنگ‌های خواهد بود.

رنگ رژ لب دخترانه پرطرفدار

توجه به رنگ رگ‌های مچ دست:

یکی از راه‌های تعیین تناژ پوست توجه به رنگ رگ‌ها در قسمت داخلی مچ دست است. اگر رنگ رگ مچ دست آبی یا بنفش به نظر برسد تناژ پوستی شما سرد بوده و رنگ سبز نشان‌دهنده تناژ گرم خواهد بود. برای تناژ پوست خنثی این رنگ قابل‌تشخیص نبوده و هر دو رنگ را می‌توان در آن مشاهده کرد.

رنگ رژ لب دخترانه پرطرفدار

بهترین رنگ رژلب برای پوست روشن و سفید

زنانی که پوست روشن و سفید دارند باید رنگ رژلبی را انتخاب کنند که با رنگ پوست آنها سازگار باشد. این محصول یکی از مهم‌ترین اقلام در آرایش بوده که به شکل روزانه و حتی تنها مورداستفاده قرار می‌گیرد. رژلب تکمیل‌کننده میکاپ است و بدون آن آرایش ناقص به نظر می‌رسد. انتخاب رژلب مناسب پوست روشن و سفید از مهم‌ترین نکاتی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد. برای ایجاد جذابیت و زیبایی هرچه بیشتر آرایش صورت هماهنگی رژلب با رنگ پوست بسیار اهمیت دارد. در این بخش به برخی از این رنگ‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • رژلب قرمز پررنگ:

رژلب قرمز پررنگ یکی از جذاب‌ترین و زیباترین رنگ‌های رژلب بوده که برای پوست‌های روشن و سفید مناسب است. تناژ رنگ‌های قرمز می‌تواند با یکدیگر متفاوت باشد و با توجه‌ به درجه روشنایی پوست می‌توان آن را انتخاب کرد. رنگ قرمز پررنگ در میان دیگر رنگ‌های قرمز طرف‌داران بیشتری دارد. 

رنگ رژ لب دخترانه پرطرفدار
  • رژلب قرمز مرجانی:

رژلب مرجانی به‌عنوان یک رژلب ترکیبی شناخته می‌شود و یکی از بهترین انتخاب‌های رژلب مناسب پوست روشن و سفید است. این محصول تلفیقی از رنگ‌های قرمز و مرجانی بوده و بین رنگ پوست و رنگ لب تضاد جذابی را ایجاد می‌کند. 

  • رژلب قرمز قهوه‌ای:

ز دیگر رنگ‌های رژلب برای پوست روشن و سفید می‌توان به رژلب قرمز قهوه‌ای اشاره کرد. این محصول نیز از دیگر رژلب‌های ترکیبی بوده که دورنگ قرمز و قهوه‌ای با هم ادغام شده است. هنگام خرید آن به جنس و حالت بافت آن حتماً توجه کنید.

رنگ رژ لب دخترانه پرطرفدار
  • رژلب قرمز بنفش:

این نوع رژلب هم با ترکیب رنگ‌های قرمز و بنفش برای پوست‌های روشن و سفید مناسب است. از این رنگ می‌توان هم در طول روز و هم در هنگام شب از آن استفاده کرد. برای مهمانی فقط روی آن برق لب بزنید که ظاهری جذاب‌تر و گیراتری داشته باشد.

چه رژلبی به پوست گندمی میاد

خانم ها و آقايون بسيار زيادی در ايران با پوست گندمی زندگی می کنند. از آنجايی که اغلب وسعت سرزمين ما آب و هوای گرم دارد؛ اين رنگ پوست بيشترين تکثر را دارد. اين افراد از حالت رنگ پريده، افراد با پوست روشن رنج نمی برند و در عين حال تيرگی رنگ پوست سبزه را نيز ندارند. جالب است بدانيد که پوست انسان دارای 3رنگدانه قهوه ای، زرد و قرمز است. افراد با پوست گندمی بيشترين ميزان از رنگدانه زرد و کمی قهوه ای را پوست خود دارند. از ويژگی های برجسته افراد با پوست گندمی، جذابيت و زيبايی آن است و از اين رو اين رو کمتر به آرايش وابسته هستند. اما در صورتی که بخواهند آرايش بسيار ايده آلی داشته باشيد بايد بدانيد که چه رژ لبی به پوست گندمی مياد؟

چه رنگ رژ لبی برای پوست گندمی مناسب است؟

حال که مطمئن شده ايد، رنگ پوست شما گندمی است بايد ببينيم که چه رژ لبی به پوست گندمی مياد؟
در ابتدا بايد گفت که ويژگی های اين رنگ پوست به شکلی است که هر رنگی را می توانيد استفاده کنيد اما بعضی از اين رنگ ها صورت شما را زيباتر نشان داده و بر جذابيت بصری شما می افزايد. از جمله اين رنگ ها به موارد زير بايد اشاره داشت:

  • رژلب با رنگ قرمز

اگر برای يک مهمانی رسمی و يا دوستانه آماده می شويد می توانيد از رژلب های با رنگ قرمز استفاده کنيد. نا گفته می دانيد که تناژ قرمز تنوع بسيار زيادی دارد و از اين رو شايد شما را دچار خطا کند. بهترين گزينه برای شما استفاده از رژ لب هايی است که به جگری و قرمزهای پررنگ نزديک هستند. قرمزهايی که گرم هستند به گرمای صورت شما اضافه خواهند کرد و بهتر است به سراغ مدل هايی برويد که به قهوه ای نزديک هستند.

این مطلب را بخوانید
پسوریازیس (Psoriasis) چیست؟ + بررسی و معرفی راه‌های درمان پسوریازیس
رنگ رژ لب دخترانه پرطرفدار
  • رژ لب با رنگ صورتی

بدون هرگونه ريسک می توانيد به سراغ رژ لب صورتی برويد. اين رژلب ها به صورت گندمگون شما می آيد و يکی از بهترين جواب ها برای سوال چه رژ لبی به پوست گندمی مياد خواهد بود. به سراغ صورتی هايی برويد که تناژ گرمی دارند. اين مدل پوست شما را زيباتر و سرحال تر نشان خواهند داد.

  • رژ لب با رنگ قهوه ای

تمامی تناژهای قهوه ای برای پوست شما مناسب خواهد بود. اين بسته به سليقه شما دارد که قهوه ای های کم رنگ را برای لبان خود انتخاب کنيد و يا به سراغ مدل های بسيار تيره برويد.

  • رژ لب با رنگ گلبهی يا هلويی

رنگ های گلبهی و هلويی به دليل داشتن ميزان رنگ نارنجی و اندکی قرمز برای پوستهای گندمی بسيار مناسب و جذاب به نظر می رسند. اين رنگ ها توانايی اين را دارند که جذابيت پوست شما را چندين برابر نمايند.

رنگ رژ لب دخترانه پرطرفدار
  • رژ لب هايی با رنگ های طبيعی

 امروزه شما در بازار رژ لب هايی را مشاهده می کنيد که با رنگ هايی همچون کالباسی،قهوه ای بسيار روشن، آجری و … به فروش می رسند و فروش بالايی دارند. اين رنگ ها از آن جهت پرفروش هستند که اغلب خانم هايی با پوست گندمی رنگ لب های خود را در اين رنگ ها می بينند. اين رنگ ها به دليل داشتن حالت طبيعی گرمای صورت را بيشتر کرده و زيبايی فوق العاده ای به چهره گرم و پرشور شما می بخشند.

  • رژ لب با رنگ بنفش

بديهی است که شما با داشتن پوست گندمی نبايد به سراغ رنگ های بنفش روشن برويد؛ چرا که از اين رنگ ها نمی توان در محيط اجتماع استفاده نمود اما داشتن يک بنفش پررنگ می تواند رنگ لب های شما را تغيير داده و زيبايی شما را صد چندان نمايد. البته اغلب خانم ها برای داشتن اين رنگ لب نياز به داشتن اعتماد به نفس بالا دارند.

سوالات متداول

پرطرفدارترین رنگ رژ لب دخترانه کدام است؟

رنگ رژ لب دخترانه پرطرفدار برای پوست های سرد یا تناژ روشن، صورتی، هلویی و قرمز می باشد. اما برای صورت هایی با تناژ پوستی تیره، رژ لب های بنفش و قهوه ای مناسب تر است.

راز زیبایی رژ لب های دخترانه چیست؟

راز زیبایی و درخشش رژ روی لب های دختران تنها در انتخاب رنگ جذاب نیست! شما باید تکنیک های مراقبت از لب را بلد باشید تا با استفاده از آن ها تاثیرگذاری رژ را روی لب های خود چندین برابر کنید. از ابتدایی ترین راهکارهایی که باید برای زیباترشدن لب های خود انجام دهید، می توان به مصرف آب کافی در روز، استفاده از وازلین و لایه برداری اشاره کرد.

رژ لب مات بهتر است یا براق؟

درصورتی که لب‌های باریکی دارید، رژ لب مات انتخاب نکنید. چون رژ لب مات صورت شما را بی روح و کسل می کند و بهتر است شما از رژ لب‌های براق استفاده کنید که نور را منعکس می کند.برای لب‌های بزرگ و برجسته‌ رژ لب مات انتخاب مناسبی است.

چگونه رژ لب بدون سرب را تشخیص دهیم؟

سرب یکی از مواد مواد بسیار مضر در رژ لب است و بهتر است رژ لب هایی انتخاب کنید که فاقد سرب باشند.

سخن پایانی

آرایش برای دخترها، مخصوصا در سنین پایین، روشی برای ابراز احساسات و هیجانات است. به همین دلیل رنگ مشخصی را نمی توان برای رژلب های دخترانه در نظر گرفت. برخی از دختران آزادی عمل در آرایش را ترجیح می دهند و در قید و بند قوانین و عرف جامعه نمی مانند. این افراد معمولا همواره در حال تجربه ترندها و رنگ های جدید هستند. اما افراد دیگری نیز هستند که به آرایش کلاسیک و رژلب های دخترانه علاقه دارند.به دسته اول افراد پیشنهاد می شود که از رنگ هایی استفاده کنند که معمولا برای رژلب به کار نمی روند. رژلب های سبز، آبی و بنفش می توانند گزینه های مناسبی برای این کار باشند. برای این افراد رژ لبی که یک درجه از پوست تیره تر باشد یا رژ لب هایی که طیف صورتی یا مرجانی رنگ دارند نیز مناسب هستند.

پیشنهاد ما به شما

خرید دستگاه هایفوتراپی از شرکت تجهیزات پزشکی بسیم رویان طب

کاربردهای خرید دستگاه هایفو برای کلینیک زیبایی

هایفوتراپی یکی از روش های درمانی جدیدی است که کلینیک های زیبایی زیاد از آن استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید