پرتو درمانی سرطان مثانه

معرفی برترین برندهای تولید کننده تجهیزات و مواد دندانپزشکی و پزشکی

در این مقاله قصد داریم تا به صورت تخصصی به بررسی برترین برندهای تولید کننده تجهیزات و مواد دندانپزشکی و پزشکی بپردازیم.

معرفی شرکت تجهیزات دندانپزشکی یزدیان تهران

جهيزات دندانپزشکي يزديان با بيش از 50 سال سابقه درخشان در حوزه فروش تجهيزات دندانپزشکي در ايران مي باشد.
ما مفتخريم که با گردآوري مجموعه هاي کامل و متنوع شرايطي براي دندانپزشکان فراهم آوريم که با صرف کمترين وقت و مقايسه محصولات در کنار هم خريدي مطمئن و راحت داشته باشند. اين مجموعه در تلاش است که با ارائه خدمات با کيفيت موجبات رضايتمندي هرچه بيشتر خريداران را فراهم آورد. با اعتماد به سابقه 50 ساله ي ما خريدي مطمئن داشته باشيد.

تلفن تماس تهرانتلفن تماس اصفهان
70-66380169-0217767-222-0313
0912-601-43550313-222-4883
0920-310-4916dentalcityyazdian@gmail.com
تضوی، دنتال سنتر، طبقه همکف، شماره 18 و 19.خیابان فردوسی – بن بست فردوسی پلاک 64

محصولات تولیدی

  • یونیت و صندلی
  • تجهیزات جراحی
  • ابزار رادیوگرافی
  • اندو و کمپرسور

بررسی تجهیزات دندانپزشکی اسپادانا اصفهان

نمايندگي فروش لوازم و تجهيزات دندانپزشکي, اسپادانا, عباس محبي اصفهان اصفهان خيابان گلزار جنوبي نرسيده به چهارراه هشت بهشت مقابل دبيرستان آيت ا… غفاري واحد صنفي لوازم دندانپزشکي اسپادانا 03132668825 03132668825-نمايندگي فروش لوازم و تجهيزات دندانپزشکي-اسپادانا-اسپادانا-اسپادانا-عباس محبي-اسپادانا-اصفهان-اسپادانا-اصفهان-اسپادانا-خيابان گلزار جنوبي نرسيده به چهارراه هشت بهشت مقابل دبيرستان آيت ا… غفاري واحد صنفي لوازم دندانپزشکي اسپادانا-اسپادانا-03132668825-اسپادانا-03132668825

شرکت تجهیزات و تولید کننده لوازم مهم دندانپزشكی

شرکت افرا طب گلسار به عنوان یکی از ارائه دهنده های خدمات تخصصی بازرگانی کالا و تجهیزات دندانپزشکی اصفهان و طبی می باشد. این مجموعه بیش از ۳۵ سال تجربه بازرگانی و اعتبار بسیار بالا در مرکز بین المللی و گمرکی دارد و آماده ثبت سفارش صاحبان کسب و کار در زمینه های مربوطه در سراسر کشور می باشد.

شرکت افرا طب گلسار در تهیه تجهیزات‌پزشکی و طبی انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی، خانگی بیمارستانی و کلینیکی فعالیت می‌کند.

خدمات

  • تامین و فروش صفر تا صد تجهیزات پزشکی
  • مهندسی بازار و تبلیغات راه اندازی و تجهیزات مدارک درمانی
  • محصولات تجهیزات مرکز درمانی
  • تجهیزات هتلینگ خانگی و بیمارستانی
  • تجهیزات معاینه
  • تجهیزات دندانپزشکی تهران
  • تجهیزات بیمار در منزل
  • ساکشن الکتروشوک
  • دندانپزشکی
  • رادیولوژی
  • کالای ارتوپدی
این مطلب را بخوانید
آستیگمات چشم چیست؟

تجهیزات پزشکی آسام طب

شرکت تجهیزات‌پزشکی آسام طب در سال ۹۵ فعالیت رسمی خود را در فروش و اجاره تجهیزات‌پزشکی آغاز نمود . بر خلاف بسیاری از شرکت های تجهیزات بیمار ، آسام طب رویکردی کاملا مدرن و بروز داشته و از همان بدو ورود خود به بازار اهمیت زیادی برای فروش اینترنتی قائل بوده است.

خدمات:

اجاره تجهیزات پزشکی:
اجاره تجهیزات یکی از الویت های اصلی مجموعه آسام طب میباشد. به خصوص با شروع کرونا و افزایش درخواست برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز ، زیرساخت خوبی را برای این کار فراهم کرد و در حال حاضر علاوه بر اجاره اکسیژن ساز

تعمیرات تجهیزات پزشکی :
یکی از بخش های جدید هولدینگ آسام طب بخش تعمیرات میباشد که در این زمینه از نیرو های متخصص در زمینه پزشکی به خصوص تعمیر اکسسژ» ساز استفاده میکند.

آدرستهران،بزرگراه نواب جنوب به شمال – قبل از پل کمیل – مجتمع کالای پزشکی ایران واحد 128
تلفن55435624 (021) – 09127958179
آدرس سایتasamteb.ir

فروشگاه سدان مد

فروشگاه تخصصی تجهیزات‌پزشکی سدان مد یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی تجهیزات پزشکی ایران است که دارای ۱۵ سال تجربه در زمینه تولید واردات خرید و فروش لوازم پزشکی می باشد. این مجموعه در آستانه هشتمین سال فعالیت خود توانسته است، به عنوان بزرگ‌ترین رفرنس آنلاین تجهیزات و لوازم پزشکی شناخته شود. سدان مد دارای تنوع گسترده ای در عرضه کالاهای پزشکی عمومی و تخصصی انواع تجهیزات بیمارستانی انواع لوازم مصرفی عمومی و تخصصی جراحی می باشد و تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا از بهترین برند ها جهانی تجهیزات‌پزشکی را در اختیار مشتریان قرار دهد.

همانطور که می دانید، تهیه دستگاه و تجهیزات پزشکی بسیار اهمیت دارد. اما برخی شرکت ها به دلیل عدم توجه و دقت کافی در این زمینه امروزه با شرکت های عرضه و پخش تجهیزات و لوازم پزشکی روبه رو هستند که بدون داشتن مجوز لازم سلامت جامعه را به خطر انداختند.این شرایط در حالی است که شرکت های تجهیزات دندانپزشکی سدان مد با فعالیت باسابقه در زمینه فروش تجهیزات پزشکی می باشد و بهترین محصولات را فراهم و از مجرب ترین کادر در زمینه ارائه و فروش تجهیزات پزشکی استفاده می‌کند.

این مطلب را بخوانید
آیا با ارتودنسی غذا خوردن سخت می‌ شود؟
آدرستهران، بزرگراه نواب شمال، نرسیده به پل کمیل، خیابان محبوب مجاز، خیابان خوشیاران جنوبی، بالاتر از بانک پاسارگاد، تجهیزات پزشکی سدان.
تلفن تماس02191012637

شرکت تجهیزات پزشکی و دارویی دوستکام
Dostcom Medical and Pharmaceutical Equipment Company

شرکت تجهیزات پزشکی دوستان فعالیت خود را از سال ۱۳۷۱ آغاز نموده است. این مجموعه فعالیت های موثری برای افزایش رضایت مشتریان انجام می دهد. به همین خاطر تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا به شرکت های معروف در زمینه‌ی تهیه تجهیزات پزشکی فعالیت داشته باشند. هم اکنون مفتخر است با همکاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیاز بیش از هزاران مشتری وفادار را برطرف می کند. تمامی محصولات این مجموعه دارای استانداردهای جهانی هستند و از کیفیت مطلوب و قیمت مناسب برخوردار می باشند. شرکت دوستکام از همان ابتدا تمام تلاش خود را انجام می دهد با همکاری کلیه نمایندگان محترم در استان های کشور خدمات خود را گسترده کند. تجهیزات وارداتی این شرکت شامل تومورهای جراحی، تومورهای لاپراتوری بیمارستانی و همچنین تجهیزات دندانپزشکی مانند انواع ایمپلنت های دندانی و لیزر دندانپزشکی می باشد.

شرکت تجهیزات پزشکی رادین
Radin Medical Equipment Company

شرکت تجهیزات پزشکی رادین واردکننده و فروشنده کالا فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ آغاز نمود، این مجموعه به صورت شبکه ای در زمینه توزیع تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در سراسر کشور فعالیت دارد و تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا در زمینه تجهیزات مورد نیاز جامعه به بهترین کیفیت ممکن ارائه خدمت انجام دهد. شرکت رادین علاوه بر تهیه تجهیزات و خدمات پس از فروش را هم برای جذب رضایت بیشتر مشتریان در نظر گرفته است.

پیشگیری از بورسیت

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی و بیمارستانی می مد
Online store of medical and hospital equipment

این مطلب را بخوانید
سکته مغزی چیست؟ + بررسی انواع سکته مغزی و تشخیص و درمان این بیماری

فروشگاه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی موجود در زمینه کلیه تجهیزات پزشکی خانگی و بیمارستانی فعالیت می کند. این مجموعه تمام تلاش خود را انجام می دهد تا به مشتریان عزیز رضایت کامل را از خرید تجهیزات پزشکی کسب نمایند.

شرکت تجهیزات پزشکی پارس
Pars Medical Equipment Company

شرکت تجهیزات پزشکی پارس فعالیت خود را پس از انقلاب به منظور خدمات رسانی و ارائه دستگاه های پزشکی در ایران و توسط مدیران و مهندسین حرفه ای آغاز نمود. این مجموعه در چهار دهه در سختی های دوران جنگ تحمیلی هم خدمات گسترده ارائه داد و به سرویس دهی در زمینه سیستم های پزشکی و مخزن تصویر تصویربرداری های پرتابل و سیستم های اتاق عمل در جبهه های جنگی پرداخته است. شرکت تجهیزات پزشکی مجوز رسمی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فعالیت انجام می دهد. با ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش خدمت‌رسانی به بیماران را به بهترین صورت ممکن اجرا می کند. این مجموعه جز یکی از اولین شرکت های وارد کننده و سرویس دهنده سیستم های سی تی اسکن در ایران بوده است.

و تا به حال ۳۴۰ سیستم سی تی اسکن توشیبا را ظرف ۲۸ سال گذشته به ایران وارد نموده و خدمات پشتیبانی به جامعه پزشکی ایران ارائه داده است. این مجموعه در دو زمان متفاوت قبل و بعد از تحریم‌های اقتصادی با کمک کمپانی توشیبا و موسسات مالی داخلی و خارجی فعالیت موثری برای کلینیک ها یا بیمارستان ها با سرمایه‌گذاری و مشارکت با بخش‌های خصوصی و دولتی انجام داد و تمام تلاش خود را در زمینه دستگاه های پیشرفته پزشکی نظیر سی تی اسکن، آنژیوگرافی و سونوگرافی به کار گرفت.

شرکت تجهیزات پزشکی نی پاک
Ney Pak Medical Equipment Company

شرکت تجهیزات‌پزشکی نی پاک در زمینه تهیه تجهیزات و ابزار جراحی و بیمارستانی با کیفیت آماده خدمت رسانی به مراکز درمانی در سراسر کشور می باشد. این مجموعه با داشتن سابقه ۲۰ سال فعالیت و تکیه بر علم به روز در زمینه تجهیزات پزشکی خدمات گسترده ارائه می دهد و تمام تلاش خود را برای ارائه محصولات با کیفیت انجام خواهد داد. ارائه زودهنگام محصولات توسط این مجموعه موجب شده مشتریان وفاداری بسیاری به خود جذب کند. همچنین از آنجا که تغییرات بسیار سریع در فناوری تجهیزات پزشکی وجود دارد شرکت نی پاک همیشه در تلاش است جدیدترین تجهیزات‌پزشکی مطابق با به روز ترین دانش در این حوزه را فراهم کند تا پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.

این مطلب را بخوانید
علت تشنج در کودکان چیست؟ + معرفی درمان‌های موثر انواع تشنج کودک

شرکت طب تولید
Production Medicine Company

شرکت طب تولید در زمینه فروش آنلاین کالاها و تجهیزات پزشکی با کیفیت فعالیت انجام می دهد و تمام تلاش خود را به کار می گیرد شرایط کاملا مناسبی برای تهیه تجهیزات‌پزشکی برای مشتریان ایجاد کند. با توجه به این که استفاده از تجهیزات درمانی با کیفیت موجب می شود روند درمانی بهتر و سریع تر پیش رود، ارائه تجهیزات با کیفیت بسیار اهمیت دارد. این مجموعه تلاش شبانه روزی برای فروش آنلاین تجهیزات پزشکی انجام می دهد و به عنوان استانداردترین و کامل ترین فروشگاه آنلاین تجهیزات‌پزشکی فعالیت خود را آغاز نموده تا با کسب رضایت مشتریان به بالاترین اهداف خود دسترسی پیدا کند‌.

شرکت تجهیزات پزشکی تعلیم
Education Medical Equipment Company

شرکت تجهیزات‌پزشکی تعلیم بهترین تجهیزات ممکن در دنیا را برای بیماران فراهم می کند تا روند درمانی به بهترین صورت ممکن با بهره مندی از تجهیزات حرفه ای به پایان برساند. عمده فعالیت این مجموعه در زمینه قلب و عروق است. این شرکت با توانمندی بسیاری و همکاری با کمپانی liva Nova یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات در جهان شناخته شده است.


اطلاعات کامل درباره بیماری مینژیت


بهترین شرکت تجهیزات پزشکی چه شرکتی است؟

حال اگر از میان ۱۰ شرکت هایی که برای شما معرفی کردیم باز هم نمی دانید کدام شرکت گزینه بهتری است، پیشنهاد م کنیم در ادامه با ویژگی‌های بهترین شرکت تجهیزات‌پزشکی آشنا شوید. شاید امروزه انتخاب تجهیزات‌پزشکی نسبت به گذشته کمی سخت به نظر می‌رسد. چرا که برند های مختلفی در بازار وجود دارد. اما با دانستن برخی نکات می توانید راحت تر تصمیم بگیرید. اولین نکته‌ای که در خرید تجهیزات پزشکی وجود دارد این است که لوازم پزشکی باید مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده باشد. بنابراین برای انتخاب بهترین شرکت تجهیزات‌پزشکی حتما از داشتن استاندارد تجهیزات مطمئن شوید.

این مطلب را بخوانید
اثر تغذیه در بهبود آسیب دیدگی های ورزشی چیست؟ + بررسی تغذیه در آسیب های ورزشی

حال در ادامه به ویژگی های مهم بهترین شرکت تجهیزات‌پزشکی می پردازید تا انتخاب دقیق تری انجام دهید.

یک شرکت درمانی زمانی می تواند بهترین خدمات را در زمینه فروش تجهیزات‌پزشکی انجام دهد که در این زمینه تجربه و مهارت کافی را کسب نموده است. هرچقدر شرکت تجهیزات‌پزشکی تجربه و مهارت بیشتری داشته باشد، مطمئنا برای خرید تجهیزات پزشکی با کیفیت گزینه بهتری خواهد بود.


تجهیزات دندانپزشکی تاج الدین مشهد، استان خراسان رضوی

ارائه تجهیزات پزشکی از بهترین برندها: یک شرکت تجهیزات‌پزشکی باید نسبت به سلامتی بیماران و حوزه درمانی احساس مسئولیت کند و هنگام ارائه تجهیزات دندانپزشکی مشهد از بهترین برند ها استفاده نماید. در غیر این صورت ممکن است بعد از مدتی رضایت مشتریان را از دست دهد و هیچ کلینیک یا بیمارستانی نسبت به تجهیزات شرکت اطمینان نکند.

ارائه مشاوره تخصصی در تهیه تجهیزات پزشکی: بهترین شرکت تجهیزات‌پزشکی شرکتی است که برای ارائه محصولات خود مشاوره تخصصی در نظر بگیرد. در این صورت مشتریان بهتر می توانند تصمیم قطعی خود را برای خرید تجهیزات بگیرند و انتخاب مطمئن‌تری را انجام دهند و در آخر مطمئنا برای خرید دوباره تصمیم شان همان شرکت خواهند گرفت.

تجهیزات پزشکی پر کاربرد

چند نکته مهم برای تهیه تجهیزات‌پزشکی: داشتن استانداردهای روز جهانی هر کدام از تجهیزات پزشکی اهمیت بسیاری دارد. اما چگونه می توان تشخیص داد یک محصول پزشکی استاندارد جهانی را دارد و از نظر وزارت بهداشت مورد تایید است؟ در اولین مرحله باید بدانید اداره کل تجهیزات‌پزشکی مسئولیت بررسی استانداردهای لازم را دارد و صلاحیت شرکت ها و برندهای مختلف را در سایت خود مشخص می کند. بنابراین با توجه به سایت اداره کل تجهیزات‌پزشکی می توانید نسبت به استاندارد بودن وسیله انتخابی مطمئن شوید.

قبل از انتخاب بهترین شرکت تجهیزات پزشکی لیست از برند های معروف تهیه کنید.

قبل از این که برای تهیه تجهیزات‌پزشکی و انتخاب بهترین شرکت تجهیزات پزشکی اقدام کنید، نسبت به برندهای معروف آشنایی کافی به دست آورید. در این صورت تجربه یک خرید خوب و مطمئن را خواهید داشت و بهتر می توانید نسبت به معتبر بودن شرکت مورد نظر تصمیم بگیرید.

پیشنهاد ما به شما

انواع شربت های تب بر کودکان را بشناسید

تب در کودکان پدیده‌ای شایع و محتمل است که معمولا در هنگام بیماری یا تزریق …

دیدگاهتان را بنویسید